Місяць: Травень
Тема тижня: "Пора зелені й цвітіння "
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Д/г "Як виростити рослину?" (180, п.р.) Д/г "Запитання - відповідь" (165, пор.р.)
|
1. Логіко-математичний розвиток "Об'ємні фігури. Кількісна і порядкова лічба" (74) 2. Музичне (за планом муз. керівника) II пол.дня СХД "Каштани" (42, казкові пригоди)
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Ведмідь і діти" Р/г "Влуч в коло" Р/г "Спляча лисиця" Н/г "У зайчика" (89, пл. з.)
|
||
Д/г "Весняні клопоти" (167, ОП) Д/г "Назви дерево"
|
2. Комплексне (природа + мовлення) "Зацвіли каштани" (184,Сух.)
II пол.дня Малювання "Сади зацвіли" (70, ал. №2) або "Гілочка абрикоси" (26, 2ч. Яков.)
|
1. Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "У ведмедя у бору" Р/г "Лисиця в курнику" Р/г "Спіймай листочок"
|
||
Д/г "Відгадай, яка квітка?" (378, пл.з.) Д/г "Що змінилося?"
|
1.Інтегроване (соціум + природа + малювання) "Лісові дзвіночки" (194, Сух.) 2.Музичне (за планом муз. керівника) II пол.дня
Соціально-моральний розвиток Робота над змістом оповідання В.Сухомлинського "Хлопчик і конвалія" (29)
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "Ведмідь і діти" Р/г "Влуч в коло" Р/г "Спляча лисиця" Н/г "У зайчика" (89, пл. з.)
|
тиждень I
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за деревом яблуні; - за працею дорослих в саду; - за травичкою
Розповідь вихователя про походження назви місяця травня
|
Розвага (виховат.) "Вечір загадок від бабусі Загадусі"
Розгляд ілюстрації "Праця навесні"
|
- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку; - підмітання доріжок на майданчику; - миття іграшок
|
М/в "Заміни іншим словом" (близькі за значенням) М/в "Склади речення за схемою" Обговорення прислів'їв про працю (166, Сухар) |
Спостереження: - за квітами на клумбі; - за деревом вишні; - за бджолами Обговорення весняних прикмет Бесіда "За що люди люблять пізню весну?"
|
Розгляд ілюстрації "Квітучі сади"
Вивчення вірша Т.Коломієць "Травень" (173, пори року)
|
- збирання папірців на майданчику; - складання взуття на поличці; - годування рибок
|
М/в "Назви слово на заданий звук" М/в "Весна яка?"
|
Спостереження: - за квітучим бузком; - хвилинка милування весняним пейзажем; - за нарцисами; ПДД "Потреба рослин у воді" (219, пл. з.) |
Гра-імпровізація "Танок квітів" Розгляд ілюстрацій "Квіти" Відгадування загадок про квіти
|
- протирання листочків кімнатних рослин; - підмітання доріжок на майданчику; - складання книг в бібліотечці
|
Робота над чистомовкою "Кульбабка" (400, пл. з.) М/в г "Якої квітки не стало?" (376, пл.з.) М/в "Посади квітку на свою клумбу" |
Місяць: Травень
Тема тижня: "Дивовижний світ комах "
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Б-к/г" Будиночок для жучка " Д/г " Відгадай хто це?" Д/г "Хто як пересувається?"
|
1. Ознайомлення з соціумом "Світ комах" (71.2ч.) II пол.дня
Валеологія "Користь та небезпека від комах" (66, валеол.)
|
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г " Спіймай комара " Р/г "Не запізнюйся" Р/г "Пташенята і кіт" |
||
Д/г «Посади метелика на квітку»; Д/г «Куди полетів метелик?»
|
1. Логіко-математичний розвиток "Циліндр. Круг. Кількісна лічба в межах 5" (75) 2. Музичне (за планом муз. керівника)
II пол.дня СХД "Чарівні метелики"
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г " Бджілки" Р/г " Хто далі кине?" Р/г " По рівненькій доріжці" Р/г " Миші у коморі"
|
||
Д/г "Якого жучка не стало?" Д/г "Котрий по порядку?"
Сюжетно-рольова гра "Дитячий садок" |
1.Мовленнєвий розвиток "Ой, летів жук" (200, Усі)
2. Ліплення "Павлик равлик (224, 2ч.)
|
Піший перехід до скверу Р/г "Спіймай метелика" Р/г "Карусель" Р/г "Не наступи" Р/г "Сонечко і дощик" |
||
Д/г "Що змінилося?" Д/г "Де заховалася бджілка?"
|
1.Інтегроване (соціум + природа + малювання) "Різноманітність комах" (221, Усі; 24, довк.) 2.Музичне (за планом муз. кер.)
II пол.дня Народознавство «На пасіці»
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г " Бджілки" Р/г " Хто далі кине?" Р/г " По рівненькій доріжці" Р/г " Миші у коморі" |
тиждень II
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за станом погоди; - за кульбабкою; - за комахами Розповідь вихователя про комах, про їх ко-ристь і шкідливість.
|
Гра-імпровізація "Один, два, три - комаху покажи"
Розгляд ілюстрацій "Комахи"
|
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання речей в шафах; - підставляння стільчиків до столів
|
М/в "Скажи лагідно" М/в "Плещемо в долоні"
Роздум "Для чого потрібні комахи?"
|
Спостереження: - за птахами; - за метеликами; - за квітами на клумбі
|
Розвага(виховательська) "День народження Мухи Цокотухи"
Розгляд ілюстрації «Метелики»
|
- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку; - прибирання майдан-чика; - миття іграшок
|
М/в " Скажи навпаки " М/в "Кого не стало" (відмінювання іменників в род.відм. одн. і мн.) |
Спостереження: - за станом неба; - за жуками; - хвилинка милування квітучими деревами Розповідь вихователя "День Перемоги"
|
Вивчення вірша В.Лучука "Чорний жук" (99, джерела)
Розгляд ілюстрацій про жуків.
|
- збирання папірців на майданчику; - складання взуття на поличці; - поливання кімнатних рослин
|
М/в "Який, яка, яке?" М/в "Назви одним словом" Складання розповіді за ілюстрацією "Сонечко-комашка" |
Спостереження: - за нарцисами та тюльпанами; - за бджолами; - за вітром
|
Читання оповідання В.Паронової "Оса" (66, пром.)
Робота над віршем А.Камінчука "Бджілка" (хрестом, 100)
|
- протирання листочків кімнатних рослин; - підмітання доріжок на майданчику; - складання книг в бібліотечці
|
М/в "Добери слово" (92, пл. зал.) М/в "Назви інакше" (сл. з близьк. знач.) Вивчення потішки "Летіла бджола коло чола" (48, хрестоматія для читання)
|
Місяць: Травень
Тема тижня: " Безпека малюка"
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Б-к/г"Дорога для автомобілів" Д/г " Світлофор " Д/г "Куди їдуть машини" (279, пл.з.)
|
1.Ознайомлення з соціумом "Про безпеку на дорозі" (17)
II пол.дня ПДР "Небезпечні ситуації на дорозі" (35) |
2.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Горобці і автомобіль" Р/г "Кольорові автомобілі" Р/г "Влуч в коло" |
||
Д/г "Небезпечні предмети" Д/г "Один - багато"
|
1. Логіко-математичний розвиток "Порядкова лічба предметів. Порівняння за кількістю: стільки ж, більше, менше" (77) 2. Музичне (за планом муз. керівника) II пол.дня СХД "Небезпечні предмети"
|
Фіз-ра на св. повітрі Н/г "Гуси, гуси, додому" (323, пл., з.) Р/г "Спіймай метелика" Р/г "Знайди свою пару" Р/г "Пастух і стадо" |
||
Д/г " Вогонь - доб-рий, вогонь - злий " Д/г " Викликаємо пожежних " Сюжетно-рольова гра "Водії" |
1.Мовленнєвий розвиток "Пожежі хай не буває" (папка)
2.Аплікація "Пожежний автомобіль"
|
Піший перехід до світлофора Н/г "Яструб і курчата" Р/г "По рівненькій доріжці" Р/г "Жили у бабусі" Р/г "Птахи літають" |
||
Д/г "Їстівні - отруйні" Д/г "Чотири стихії"
|
2. Комплексне (природа + мовлення) "Їстівні та отруйні гриби і рослини" (53, 64, валеол.) II пол.дня Малювання "Мухомор" |
1. Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Горобці і автомобіль" Р/г "Кольорові автомобілі" Р/г "Влуч в коло" |
||
Д/г "Корисно - шкідливо" Д/г "Що для чого потрібно" (предмети гігієни)
|
1.Інтегроване (соціум + природа + малювання) "Про здоров'я треба знати , про здоров'я варто дбати" (55, ур. здор.) 2.Музичне (за планом муз. кер.) II пол.дня Соціально-моральний розвиток"Бережи здоров'я змолоду" (368, Усі ) |
Фіз-ра на св. повітрі Н/г "Гуси, гуси, додому" (323, пл., з.) Р/г "Спіймай метелика" Р/г "Знайди свою пару" Р/г "Пастух і стадо" |
тиждень III
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за змінами в природі; - за мурашками; - за кущем бузку
Розгляд ілюстрацій "Вулицями міста" |
Обігрування небезпечних ситуацій на тему «Правила дорожнього руху»
Вивчення вірша В.Паронової "Світлофор" (174,основи) |
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання речей в шафах; - підставляння стільчиків до столів
|
Обговорення опові-дання В.Паронової "М'ячик" (157, пром
М/в "Назви лагідно" М/в "Добери слово" (підбір однокорене-вих слів)
|
Спостереження: - за кущами; - хвилинка милування квітучими деревами; - за квітами на клумбі
Бесіда«Увага: електроприлади!»
|
Розвага(музична) «Музична мандрівка» (з використанням здоров'язбережува-льних технологій)
Читання казки "Котик та півник" |
- складання іграшок після гри; - самостійне одягання та роздягання після прогулянки; - годування рибок
|
Складання розповіді «Що я буду робити сам вдома»
М/в "Плещемо в долоні" М/в "Чого не стало" |
Спостереження: - за деревом каштана; - за сигналами світлофора; - за вітром Бесіда про професію пожежного |
Театралізація казки С.Маршака "Кицькин дім"
Виставка малюнків "Вогонь - друг, вогонь - ворог" |
- підготовка матеріалу до заняття; - праця на майданчику; - миття іграшок
|
Обмін думками "Чи може маленький сірничок зробити велику пожежу?" М/в "Скажи навпаки" М/в "Назви одним словом" |
Спостереження: - за хмарами; - за травичкою; - за комахами
Бесіда «Весняна гроза» (правила поведінки під час грози)
|
Розгляд ілюстрацій "Отруйні рослини та гриби"
Розгляд ілюстрацій "Правила поведінки в природі" |
- збирання папірців на майданчику; - складання взуття на поличці; - складання книг в бібліотечці
|
М/в "Який, яка, яке?" М/в "Скажи чий?" |
Спостереження: - за деревом верби; - за метеликом; - за небом Валеохвилинка "Перша допомога при пошкодженні шкіри" (49, дні безп.) |
Читання оповідання К.Ушинського «Умій почекати»
Розгляд ілюстрацій з альбому «Режим дня»
|
- протирання листочків кімнатних рослин; - підмітання доріжок на майданчику; - миття стільчиків
|
М/в " Закінчи речення " (24, дні безпеки) М/в "Нема кого?" (імен. в род.відм.)
|
Місяць: Травень
Тема тижня: "Культура поведінки"
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Б-к/г "Поличка для книг" (328, усі) Д/г "Чого не вистачає?" Д/г "Чарівна торбинка"
|
1. Ознайомлення з соціумом "Культура спілкування"(121, довк. стар.)
II пол.дня Я сам"Хто з чистотою дружить - той ніколи не тужить" (78, уроки) |
2.Фізкультура(за планом фіз.кер.) Р/г "Підкинь м'яч вище" Р/г "Не наступи" Р/г "Сонечко і дощик"
|
||
Д/г "Чарівні слова" Д/г "Добре - погано"
|
1. Логіко-математичний розвиток "Співвідношення числа і цифри. Геометричні фігури. Орієнтування у просторі" (79) 2. Музичне (за планом муз. кер.) II пол.дня
СХД"Пригостимо тістечком"
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "З купини на купину" Р/г "Діти в лісі" Р/г "Хто далі кине?" Р/г "Знайди свій будинок" |
||
Д/г "Зіпсований телефон" Д/г "Як вчинити?" (поведінка у громадських місцях) Сюжетно-рольова гра "Дитячий садок" |
1. Мовленнєвий розвиток "За квіткою охайності у країну Чистоти" (108, навч. д-сть 1ч ст.гр.)
2. Ліплення "Башточка для друга"
|
Піший перехід до спортивного майданчика Р/г "Влуч в ціль" Р/г "Жабки" Р/г "Знайди свій колір" Р/г "Горобці і автомобіль" |
||
Д/г "Запрошення у гості" Д/г "Накриємо на стіл"
|
2. Комплексне (природа + мовлення) "Чекаємо гостей" (221, компл.) II пол.дня Малювання "Подарунок для друга" |
1.Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Підкинь м'яч вище" Р/г "Не наступи" Р/г "Сонечко і дощик"
|
||
Д/г "Що змінилося?" Д/г "Так чи ні"
|
1.Інтегроване (соціум + природа + малювання) "Ми виховані дошкільнята" 2.Музичне (за планом муз. керівника) II пол.дня
Народознавство "Родина і родинні стосунки" (122, народозн.) |
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "З купини на купину" Р/г "Діти в лісі" Р/г "Хто далі кине?" Р/г "Знайди свій будинок"
|
тиждень IV
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за росою; - за квітами на клумбі; - за станом неба
Бесіда "Що таке етикет?" |
Гра "Умій сказати, умій змовчати" (правила культурної розмови)
Читання оповідання Л.Калуської "Хлопчик і дівчинка" (67, абетка чеснот) |
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання речей в шафах; - складання постелі після сну |
М/в "Назви інакше" (синоніми) М/в "Добери слово" (підбір однокорене-вих слів)
|
Спостереження: - за сонечком; - за кульбабкою; - за вітром
Робота над віршем Л.Пшеничної "Школа ввічливості" (14, абетка чеснот) |
Розвага (фізична) «Вогонь злий, вогонь добрий» /безпека життя/
Читання оповідання В.Сухомлинського "Як важко бути людиною"
|
- сервірування столів; - годування рибок; - підставляння стільчиків до столів
|
М/в "Скажи лагідно" М/в "Чого не виста-чає?" (відм. ім. в род. відм. одн. і мн.)
Бесіда "Будемо ввічливими одне з одним" |
Спостереження: - за бузком; - за травичкою; - за змінами в природі.
|
Читання оповідання І.Деркач "Новенька" (193, вес. зд.)
|
- складання іграшок після гри; - поливання кімнатних рослин ; - миття іграшок
|
М/в "Скажи навпаки" М/в "Ввічливі слова"
Конкурс "Королева добрих слів" |
Спостереження: - за сонечком; - за деревом берези ; - за погодою Розповідь вихователя "Правила культур-ного прийому їжі"
|
Вправа "Привітання жестами"
Вивчення прислів'їв та приказок про поведінку за столом
|
- збирання папірців на майданчику; - складання взуття на поличці; - складання книг в бібліотечці
|
М/в "Скажи чий?" М/в "Продовж речення" |
Спостереження: - хвилинка милування весняним пейзажем; - за птахами; - за хмарками |
Розгляд ілюстрацій "Поведінка в громадських місцях"
|
- протирання листочків кімнатних рослин; - підмітання доріжок на майданчику; - миття стільчиків
|
М/в "Плещемо в долоні" М/в "Заміни іншим словом" |
Місяць: Травень
Тема тижня: "Зустрічаймо літо красне"
День тиж-ня, дата |
Тема дня |
Ігрова діяльність |
Навчальна діяльність |
Рухова діяльність |
Д/г "Чарівна торбинка" Д/г "Буває - не буває" Б-к/г "Міст через річку"
|
Комплексне (соціум+ мовлення) "Зустрічаємо літечко" (133, навч. д-сть 1ч.)
II пол.дня Валеологія "Явища природи: блискавка, буревій, град" (79, вал.) |
2.Фізкультура(за планом фіз.кер.) Р/г "Рівненькі в нас доріжки" Р/г "Мишоловка" Р/г "Чия ланка швидше збереться?"
|
||
Д/г "Явища в природі" Д/г "Кольори веселки"
|
Логіко-математичний розвиток "Геометричні фігури. Лічба предметів. Порівняння множин" (80)" Музичне (за планом муз. керівника) СХД "Квітуча галявина"
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "У ведмедя у бору" Р/г "Відгадай по голосу" Р/г"Ми веселі діти" Р/г "Заборонений рух"
|
||
Д/г "Пори року" Д/г "Що зайве" Сюжетно-рольова гра "Сім'я" |
Мовленнєвий розвиток "Без сонця не прожити й днини" (1ч. навч. д-сть, )
Ліплення "Кошик"
|
Піший перехід на шкільне подвір'я Р/г "Знайди і промовчи" Р/г "У лісочку на горбочку" Р/г "Горобчики" Р/г "Кольорові автомобілі" |
||
Д/г "Чарівна торбинка" Д/г "Буває - не буває"
|
2. Комплексне (природа + мовлення) "Готуємось до відпочинку"
II пол.дня Малювання "Веселка"(3, Бровч.1)
|
1. Фізкультура (за планом фіз.кер.) Р/г "Рівненькі в нас доріжки" Р/г "Мишоловка" Р/г "Чия ланка швидше збереться?"
|
||
Д/г "Корисно - шкідливо" Д/г "Пори року"
|
Бесіда "Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати"
2.Музичне (за планом муз. керівника)
|
Фіз-ра на св. повітрі Р/г "У ведмедя у бору" Р/г "Відгадай по голосу" Р/г"Ми веселі діти" Р/г "Заборонений рух"
|
тиждень V
Пізнавальна діяльність |
Художньо-творча діяльність |
Трудова діяльність |
Комунікативна діяльність
|
Спостереження: - за росою; - за травичкою; - за деревами |
Розгляд ілюстрації "Літо - радісна пора" |
- протирання пилу на дитячих меблях; - складання речей в шафах; - підставляння стільчиків до столів
|
М/в "Скажи навпаки" М/в "Добери слово" (підбір однокорене-вих слів) Роздум "За що я люблю весну" |
Спостереження: - за квітами на клумбі; - за деревом каштана; - за бджолами ПДД "Як утворю-ється вітер?" (219, пл.з.) |
Розвага (театралізована д-сть) "жабенятко"
|
- складання іграшок після гри; - самостійне одягання та роздягання після прогулянки; - годування рибок
|
М/в "Скажи чий?" М/в "Де заховався звук?"
|
Спостереження: - за хмарками; - за сонечком; - за змінами в природі.
|
Читання і обговорення літературних творів
Гра "Покажи відгадку" (міміка, жести) |
- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку; - праця на майданчику; - миття іграшок
|
М/в "Назви слово на заданий звук" М/в "Плещемо в долоні" Складання розповіді "Що я буду робити влітку" |
Спостереження: - за небом; - за квітами; - за кущами Ознайомлення з правилами безпечної поведінки на воді (88, валеол.) |
Читання віршів про літо |
- збирання папірців на майданчику; - складання взуття на поличці; - складання книг в бібліотечці
|
М/в "Впіймай звук" М/в "Продовж речення"
|
Спостереження: - хвилинка милування пейзажем; - за птахами; - за хмарками |
Розгляд ілюстрації "Влітку на водоймі" |
- протирання листочків кімнатних рослин; - підмітання доріжок на майданчику; - миття стільчиків
|
М/в "Назви слово на заданий звук" М/в "Який, яка, яке?" |