Перспективне планування середній дошкільний вік

Про матеріал
Перспективне планування за програмою "Українське дошкілля" травень місяць для вихователів дитячого садка
Перегляд файлу

Місяць: Травень

Тема тижня: "Пора зелені й цвітіння "

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Вівторок  30.04

Праця навесні

Д/г  "Як виростити рослину?" (180, п.р.)

Д/г  "Запитання - відповідь" (165, пор.р.)

 

1. Логіко-математичний розвиток

"Об'ємні фігури. Кількісна і порядкова лічба" (74)

2. Музичне (за планом муз. керівника)

II пол.дня

СХД "Каштани" (42, казкові пригоди)

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Ведмідь і діти"

Р/г "Влуч в коло"

Р/г "Спляча лисиця"

Н/г "У зайчика" (89, пл. з.)

 

Четвер   2.05

Сади чарують цвітом нас

Д/г "Весняні клопоти" (167, ОП)

 Д/г "Назви дерево"

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

"Зацвіли каштани" (184,Сух.)

 

II пол.дня

Малювання

"Сади зацвіли" (70, ал. №2) або "Гілочка абрикоси" (26, 2ч. Яков.)

 

1. Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "У ведмедя у бору"

Р/г "Лисиця в курнику"

Р/г "Спіймай листочок"

 

П'ятниця   3.05

 

Танок весняних квітів

Д/г "Відгадай, яка квітка?" (378, пл.з.)

Д/г  "Що змінилося?"

 

1.Інтегроване (соціум + природа + малювання)

"Лісові дзвіночки" (194, Сух.)

2.Музичне (за планом муз. керівника)

II пол.дня

 

Соціально-моральний розвиток Робота над змістом оповідання  В.Сухомлинського "Хлопчик і конвалія"   (29)

 

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "Ведмідь і діти"

Р/г "Влуч в коло"

Р/г "Спляча лисиця"

Н/г "У зайчика" (89, пл. з.)

 

          

 

 

 

 

 

 

 

      тиждень I

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за деревом яблуні;

- за працею дорослих в саду;

- за травичкою

 

Розповідь вихователя про походження назви місяця травня

 

Розвага (виховат.)

"Вечір загадок від  бабусі Загадусі"

 

Розгляд ілюстрації  "Праця навесні"

 

  - допомога няні у сервіруванні столів до сніданку;

- підмітання доріжок на  майданчику;

- миття іграшок

 

М/в "Заміни іншим словом" (близькі за значенням)

М/в "Склади речення за схемою"

Обговорення прислів'їв про працю (166, Сухар)

Спостереження:

- за квітами на клумбі;

- за деревом вишні;

- за бджолами

Обговорення весняних прикмет

Бесіда "За що люди люблять пізню весну?"

 

Розгляд ілюстрації  "Квітучі сади"

 

Вивчення вірша Т.Коломієць "Травень" (173, пори року)

 

- збирання папірців на майданчику;

- складання взуття на поличці;

- годування рибок

 

 

М/в "Назви слово на заданий звук"

М/в  "Весна яка?"

 

Спостереження:

- за квітучим бузком;

- хвилинка милування весняним пейзажем;

- за нарцисами;

ПДД "Потреба рослин у воді" (219, пл. з.)

Гра-імпровізація "Танок квітів"

Розгляд ілюстрацій "Квіти"

Відгадування загадок про квіти

 

 

 

 

- протирання листочків кімнатних рослин;

- підмітання доріжок на майданчику;

- складання книг в бібліотечці

 

 

Робота над чистомовкою "Кульбабка" (400, пл. з.)

М/в г "Якої квітки не стало?" (376, пл.з.)

М/в "Посади квітку на свою клумбу"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць:  Травень

Тема тижня: "Дивовижний світ комах "

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок    6.05

Комахи навесні

Б-к/г" Будиночок для  жучка "

Д/г " Відгадай хто це?"

Д/г "Хто як пересувається?" 

 

1. Ознайомлення з соціумом

"Світ комах" (71.2ч.)

II пол.дня

 

Валеологія

"Користь та небезпека від комах" (66, валеол.)

 

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г " Спіймай комара "

Р/г "Не запізнюйся"

Р/г "Пташенята і кіт"

Вівторок  7.05

День метеликів

Д/г «Посади метелика на квітку»;

Д/г «Куди полетів метелик?»

 

1. Логіко-математичний розвиток

"Циліндр. Круг. Кількісна лічба в межах 5" (75)

2. Музичне (за планом муз. керівника)

 

II пол.дня

СХД "Чарівні метелики"

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г " Бджілки"

Р/г " Хто далі кине?"

Р/г " По рівненькій доріжці"

Р/г " Миші у коморі"

 

Середа  8.05

День  жуків

Д/г "Якого жучка не стало?"

Д/г "Котрий по порядку?" 

 

Сюжетно-рольова гра "Дитячий садок"

1.Мовленнєвий розвиток

"Ой, летів жук" (200, Усі)

 

2. Ліплення "Павлик равлик (224, 2ч.)

 

 

Піший перехід до скверу

Р/г "Спіймай метелика"

Р/г "Карусель"

Р/г "Не наступи"

Р/г "Сонечко і дощик"

П'ятниця   10.05

 

Бджілка -трудівниця

Д/г "Що змінилося?"

Д/г  "Де заховалася бджілка?"

 

1.Інтегроване (соціум + природа + малювання)

"Різноманітність комах" (221, Усі; 24, довк.)

2.Музичне (за планом муз. кер.)

 

II пол.дня

Народознавство 

«На пасіці»

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г " Бджілки"

Р/г " Хто далі кине?"

Р/г " По рівненькій доріжці"

Р/г " Миші у коморі"

          

 

  

 

      тиждень II

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за станом погоди;

- за  кульбабкою;

- за комахами

Розповідь вихователя про комах, про їх ко-ристь і шкідливість.

 

Гра-імпровізація "Один, два, три - комаху покажи"

 

Розгляд ілюстрацій "Комахи"

 

- протирання пилу на дитячих меблях;

- складання речей в шафах;

- підставляння стільчиків до столів

 

М/в "Скажи лагідно"

М/в "Плещемо в долоні"

 

Роздум "Для чого потрібні комахи?"

 

Спостереження:

- за птахами;

- за метеликами;

- за квітами на клумбі

 

 

Розвага(виховательська)

"День народження Мухи Цокотухи"

 

Розгляд ілюстрації «Метелики»

 

- допомога няні у сервіруванні столів до сніданку;

- прибирання майдан-чика;

- миття іграшок

 

М/в " Скажи навпаки "

М/в "Кого не стало"

(відмінювання іменників в род.відм. одн. і мн.)

Спостереження:

- за станом неба;

- за жуками;

- хвилинка милування  квітучими деревами

Розповідь вихователя "День Перемоги"

 

 

Вивчення вірша В.Лучука "Чорний жук" (99, джерела)

 

Розгляд ілюстрацій

про жуків.

 

- збирання папірців на майданчику;

- складання взуття на поличці;

- поливання кімнатних рослин

 

 

М/в "Який, яка, яке?"

М/в "Назви одним словом"

Складання розповіді

за ілюстрацією

"Сонечко-комашка"

Спостереження:

- за нарцисами та тюльпанами;

- за бджолами;

- за вітром

 

 

Читання оповідання В.Паронової "Оса" (66, пром.)

 

Робота над віршем А.Камінчука "Бджілка" (хрестом, 100)

 

- протирання листочків кімнатних рослин;

- підмітання доріжок на майданчику;

- складання книг в бібліотечці

 

 

М/в "Добери слово" (92, пл. зал.)

М/в "Назви інакше" (сл. з близьк. знач.)

Вивчення потішки "Летіла бджола коло чола" (48, хрестоматія для читання)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць:  Травень

Тема тижня: " Безпека малюка"

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок 13.05

Дорожній рух

Б-к/г"Дорога для автомобілів"

Д/г " Світлофор "

Д/г "Куди   їдуть машини"  (279, пл.з.)

 

1.Ознайомлення з соціумом

"Про безпеку на дорозі" (17)

 

II пол.дня

ПДР "Небезпечні ситуації на дорозі" (35)

2.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Горобці і автомобіль"

Р/г "Кольорові автомобілі"

Р/г "Влуч в коло"

Вівторок  14.05

Один вдома

Д/г "Небезпечні предмети"

Д/г "Один - багато"

 

1. Логіко-математичний розвиток

"Порядкова лічба предметів. Порівняння за кількістю: стільки ж, більше, менше" (77)

2. Музичне (за планом муз. керівника)

II пол.дня

СХД "Небезпечні предмети"

 

Фіз-ра на св. повітрі

Н/г "Гуси, гуси, додому" (323, пл., з.)

Р/г "Спіймай метелика"

Р/г "Знайди свою пару"

Р/г "Пастух і стадо"

Середа    15.05

Пожежна безпека

Д/г  " Вогонь - доб-рий, вогонь - злий "

Д/г  " Викликаємо пожежних "

Сюжетно-рольова гра "Водії"

1.Мовленнєвий розвиток

"Пожежі хай не буває" (папка)

 

2.Аплікація "Пожежний автомобіль"

 

Піший перехід до світлофора

Н/г "Яструб і курчата"

Р/г "По рівненькій доріжці"

Р/г "Жили у бабусі"

Р/г "Птахи літають"

Четвер   16.05

Небезпечна природа

Д/г "Їстівні - отруйні"

 Д/г "Чотири стихії"

 

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

"Їстівні та отруйні гриби і рослини" (53, 64, валеол.)

II пол.дня

Малювання "Мухомор"

1. Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Горобці і автомобіль"

Р/г "Кольорові автомобілі"

Р/г "Влуч в коло"

П'ятниця   17.05

 

Здоров'я дитини

Д/г "Корисно - шкідливо"

Д/г  "Що для чого потрібно" (предмети гігієни)

 

1.Інтегроване (соціум + природа + малювання)

"Про здоров'я треба знати , про здоров'я варто дбати" (55, ур. здор.)

2.Музичне (за планом муз. кер.)

II пол.дня

Соціально-моральний розвиток"Бережи здоров'я  змолоду" (368, Усі )

Фіз-ра на св. повітрі

Н/г "Гуси, гуси, додому" (323, пл., з.)

Р/г "Спіймай метелика"

Р/г "Знайди свою пару"

Р/г "Пастух і стадо"

          

   тиждень III

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за змінами в природі;

- за мурашками;

- за кущем бузку

 

Розгляд ілюстрацій "Вулицями міста"

Обігрування небезпечних ситуацій на тему «Правила  дорожнього руху»

 

Вивчення вірша В.Паронової "Світлофор" (174,основи)

- протирання пилу на дитячих меблях;

- складання речей в шафах;

- підставляння стільчиків до столів

 

Обговорення опові-дання В.Паронової "М'ячик" (157, пром

 

М/в "Назви лагідно"

М/в "Добери слово" (підбір однокорене-вих слів)

 

Спостереження:

- за кущами;

- хвилинка милування квітучими деревами;

- за квітами на клумбі

 

Бесіда«Увага: електроприлади!»

 

Розвага(музична)

«Музична мандрівка» (з використанням здоров'язбережува-льних технологій)

 

Читання казки "Котик та півник"

- складання іграшок  після гри;

- самостійне одягання та роздягання після прогулянки;

- годування рибок

 

Складання розповіді «Що я буду робити сам вдома»

 

М/в "Плещемо в долоні"

М/в "Чого не стало"

Спостереження:

- за деревом каштана;

- за сигналами світлофора;

- за вітром

Бесіда про професію пожежного

Театралізація казки С.Маршака "Кицькин дім"

 

Виставка малюнків "Вогонь - друг, вогонь - ворог"

- підготовка матеріалу до заняття;

- праця на майданчику;

- миття іграшок

 

Обмін думками "Чи може маленький сірничок зробити велику пожежу?"

М/в "Скажи навпаки"

М/в  "Назви одним словом"

Спостереження:

- за хмарами;

- за травичкою;

- за  комахами

 

Бесіда «Весняна гроза» (правила поведінки під час грози)

 

Розгляд ілюстрацій "Отруйні рослини та гриби"

 

Розгляд ілюстрацій "Правила поведінки в природі"

- збирання папірців на майданчику;

- складання взуття на поличці;

- складання книг в бібліотечці

 

 

М/в  "Який, яка, яке?"

М/в "Скажи чий?"

Спостереження:

- за деревом верби;

- за метеликом;

- за небом

Валеохвилинка "Перша допомога при  пошкодженні шкіри" (49, дні безп.)

Читання оповідання К.Ушинського «Умій почекати»

 

Розгляд ілюстрацій з альбому «Режим дня»

 

 

- протирання листочків кімнатних рослин;

- підмітання доріжок на майданчику;

- миття стільчиків

 

М/в " Закінчи речення " (24, дні безпеки)

М/в "Нема кого?" (імен. в род.відм.)

 

 

Місяць:   Травень

Тема тижня: "Культура поведінки"

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок    20.05

У країні етикету

Б-к/г "Поличка для книг" (328, усі)

Д/г "Чого не вистачає?"

Д/г "Чарівна торбинка" 

 

1. Ознайомлення з соціумом

"Культура спілкування"(121, довк. стар.)

 

II пол.дня

Я сам"Хто з чистотою дружить -  той ніколи не тужить"  (78, уроки)

2.Фізкультура(за планом фіз.кер.)

Р/г "Підкинь м'яч вище"

Р/г "Не наступи"

Р/г "Сонечко і дощик"

 

Вівторок  21.05

Школа ввічливості

Д/г "Чарівні слова"

Д/г  "Добре - погано"

 

1. Логіко-математичний розвиток

"Співвідношення числа і цифри. Геометричні фігури. Орієнтування у просторі" (79)

2. Музичне (за планом муз. кер.)

II пол.дня

 

СХД"Пригостимо тістечком"

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "З купини на купину"

Р/г "Діти в лісі"

Р/г "Хто далі кине?"

Р/г "Знайди свій будинок"

Середа   22.05

Дошкільнята - виховані  малята

Д/г  "Зіпсований телефон"

Д/г  "Як вчинити?" (поведінка у громадських місцях)

Сюжетно-рольова гра "Дитячий садок"

1. Мовленнєвий розвиток

 "За квіткою охайності у країну Чистоти" (108, навч. д-сть 1ч ст.гр.)

 

2.  Ліплення

"Башточка для друга"

 

Піший перехід до спортивного майданчика

Р/г "Влуч в ціль"

Р/г "Жабки"

Р/г "Знайди свій колір"

Р/г  "Горобці і автомобіль"

Четвер   23.05

У  гостях

Д/г "Запрошення у гості"

 Д/г "Накриємо на стіл"

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

"Чекаємо гостей" (221, компл.)

II пол.дня

Малювання

 "Подарунок для друга"

1.Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Підкинь м'яч вище"

Р/г "Не наступи"

Р/г "Сонечко і дощик"

 

П'ятниця   24.05

 

Ми у громадських місцях

Д/г  "Що змінилося?"

Д/г  "Так чи ні"

 

1.Інтегроване (соціум + природа + малювання)

"Ми виховані дошкільнята"

2.Музичне (за планом муз. керівника)

II пол.дня

 

Народознавство  "Родина і родинні стосунки" (122, народозн.)

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "З купини на купину"

Р/г "Діти в лісі"

Р/г "Хто далі кине?"

Р/г "Знайди свій будинок"

 

 

 

              тиждень IV

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за росою;

- за квітами на клумбі;

- за станом неба

 

Бесіда "Що таке етикет?"

 Гра "Умій сказати, умій змовчати" (правила культурної розмови)

 

Читання оповідання Л.Калуської "Хлопчик і дівчинка" (67, абетка чеснот)

- протирання пилу на дитячих меблях;

- складання речей в шафах;

- складання постелі після сну

М/в "Назви інакше" (синоніми)

М/в "Добери слово" (підбір однокорене-вих слів)

 

Спостереження:

- за сонечком;

- за кульбабкою;

 - за вітром

 

Робота над віршем  Л.Пшеничної "Школа ввічливості" (14, абетка чеснот)

Розвага (фізична)

«Вогонь злий, вогонь добрий» /безпека життя/ 

 

 

Читання оповідання В.Сухомлинського "Як важко бути людиною"

 

- сервірування столів;

- годування рибок;

- підставляння стільчиків до столів

 

М/в "Скажи лагідно"

М/в "Чого не виста-чає?" (відм. ім. в род. відм. одн. і мн.)

 

Бесіда "Будемо ввічливими одне з одним"

Спостереження:

- за бузком;

- за травичкою;

- за змінами в природі.

 

Читання оповідання І.Деркач "Новенька" (193, вес. зд.)

 

 

- складання іграшок  після гри;

- поливання кімнатних рослин ;

- миття іграшок

 

М/в "Скажи навпаки"

М/в  "Ввічливі слова"

 

Конкурс "Королева добрих слів"

Спостереження:

- за сонечком;

- за деревом берези ;

- за погодою

Розповідь вихователя "Правила культур-ного прийому їжі"

 

Вправа "Привітання жестами"

 

Вивчення прислів'їв та приказок про поведінку за столом

 

- збирання папірців на майданчику;

- складання взуття на поличці;

- складання книг в бібліотечці

 

 

М/в  "Скажи чий?"

М/в "Продовж речення"

Спостереження:

- хвилинка милування весняним пейзажем;

- за птахами;

- за хмарками

Розгляд ілюстрацій  "Поведінка в громадських місцях"

 

- протирання листочків кімнатних рослин;

- підмітання доріжок на майданчику;

- миття стільчиків

 

М/в "Плещемо в долоні"

М/в "Заміни іншим словом"

 

 

Місяць: Травень

Тема тижня: "Зустрічаймо літо красне"

День тиж-ня, дата

 

Тема

дня

 

Ігрова діяльність

 

Навчальна діяльність

 

Рухова діяльність

Понеділок    27.05

Зустрічаємо літечко

Д/г "Чарівна торбинка"

Д/г "Буває - не буває" 

Б-к/г  "Міст через річку"

 

Комплексне (соціум+ мовлення)

"Зустрічаємо літечко" (133, навч. д-сть 1ч.)

 

II пол.дня

Валеологія "Явища природи: блискавка, буревій, град" (79, вал.)

2.Фізкультура(за планом фіз.кер.)

Р/г "Рівненькі в нас доріжки"

Р/г "Мишоловка"

Р/г "Чия ланка швидше збереться?"

 

Вівторок  28.05

Літні явища в природі

Д/г "Явища в природі"

Д/г  "Кольори веселки"

 

Логіко-математичний розвиток "Геометричні фігури. Лічба предметів. Порівняння множин" (80)"

Музичне (за планом муз. керівника)

СХД "Квітуча галявина"

 

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "У ведмедя у бору"

Р/г "Відгадай по голосу"

Р/г"Ми веселі діти"

Р/г "Заборонений рух"

 

Середа   29.05

Веселі спогади

Д/г  "Пори року"

Д/г  "Що зайве"

Сюжетно-рольова гра "Сім'я"

Мовленнєвий розвиток

"Без сонця не прожити й днини" (1ч. навч. д-сть, )

 

Ліплення "Кошик"

 

Піший перехід на шкільне подвір'я

Р/г "Знайди і промовчи"

Р/г "У лісочку на горбочку"

Р/г "Горобчики"

Р/г "Кольорові автомобілі"

Четвер  30.05

Готуємось до відпочинку

Д/г "Чарівна торбинка"

Д/г "Буває - не буває" 

 

 

2. Комплексне (природа + мовлення)

"Готуємось до відпочинку"

 

II пол.дня

Малювання "Веселка"(3, Бровч.1)

 

1. Фізкультура (за планом фіз.кер.)

Р/г "Рівненькі в нас доріжки"

Р/г "Мишоловка"

Р/г "Чия ланка швидше збереться?"

 

П'ятниця  31.05 

 

День здоров'я "Найбільше багатсво- здоров'я"

Д/г "Корисно - шкідливо"

Д/г  "Пори року"

 

 

Бесіда "Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати"

 

2.Музичне (за планом муз. керівника)

 

 

Фіз-ра на св. повітрі

Р/г "У ведмедя у бору"

Р/г "Відгадай по голосу"

Р/г"Ми веселі діти"

Р/г "Заборонений рух"

 

       тиждень V

Пізнавальна діяльність

Художньо-творча діяльність

Трудова діяльність

Комунікативна діяльність

 

Спостереження:

- за росою;

- за травичкою;

- за деревами

 Розгляд ілюстрації "Літо - радісна пора"

- протирання пилу на дитячих меблях;

- складання речей в шафах;

- підставляння стільчиків до столів

 

М/в "Скажи навпаки"

М/в "Добери слово" (підбір однокорене-вих слів)

Роздум "За що я люблю весну"

Спостереження:

- за квітами на клумбі;

- за деревом каштана;

- за бджолами

ПДД "Як утворю-ється вітер?" (219, пл.з.)

Розвага (театралізована д-сть)

"жабенятко"

 

 

 

- складання іграшок  після гри;

- самостійне одягання та роздягання після прогулянки;

- годування рибок

 

М/в "Скажи чий?"

М/в "Де заховався звук?"

 

Спостереження:

- за хмарками;

- за сонечком;

- за змінами в природі.

 

 

Читання і обговорення літературних творів

 

Гра "Покажи відгадку" (міміка, жести)

  - допомога няні у сервіруванні столів до сніданку;

- праця на майданчику;

- миття іграшок

 

М/в "Назви слово на заданий звук"

М/в "Плещемо в долоні"

Складання розповіді "Що я буду робити влітку"

Спостереження:

- за небом;

- за квітами;

- за кущами

Ознайомлення з правилами безпечної поведінки на воді (88, валеол.)

Читання віршів про літо

- збирання папірців на майданчику;

- складання взуття на поличці;

- складання книг в бібліотечці

 

 

М/в  "Впіймай звук"

М/в "Продовж речення"

 

 

Спостереження:

- хвилинка милування пейзажем;

- за птахами;

- за хмарками

Розгляд ілюстрації "Влітку на водоймі"

- протирання листочків кімнатних рослин;

- підмітання доріжок на майданчику;

- миття стільчиків

 

М/в "Назви слово на заданий звук"

М/в "Який, яка, яке?"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
805
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку