ІГРИ З ПІСКОМ середня група
№ п/п |
ТЕМА |
МЕТА |
ТЕРМІН |
|
«Вітаю,тебе пісок». |
Психологічне розвантаження,сенсорний розвиток. |
Вересень. |
|
«Краплинки пісочного дощу» |
Регуляція м’язового напруження,сприяння розслабленню м’язів рук дитини, повідомлення про властивості сухого піску |
Вересень.
|
|
«Вітер піщаної пустелі». |
Навчити дітей регулювати власне дихання за допомогою дихальних вправ. |
Жовтень. |
|
«Загадкові піщані сліди». |
Сенсорний розвиток,розвиток творчої уяви. |
Жовтень.
|
|
«Піщані візерунки». |
Закріплення знань про геометричні фігури, управляння у створенні різноманітних візерунків. |
Листопад.
|
|
«Ми їдемо в гості до звірят». |
Розвиток просторових уявлень, орієнтування на пісочній поверхні, сенсорних еталонів і уявлень «уверх»-«униз», «спереді»-«ззаді». |
Листопад.
|
|
«Пісочні майстри».
|
Закріплення знань про геометричні фігури, просторові уявлення, розвиток слухової та зорової пам’яті. |
Грудень.
|
|
«Відгадай, хто був у гостях?» |
Розвиток зорового та тактильного сприйняття |
Грудень. |
|
«Секретні завдання кротів». |
Розвиток тактильної чутливості під час занурення рук у пісок, активізація інтересу до мешканців, які живуть під землею. |
Січень.
|
|
«Загадкове пісочне коло». |
Розвиток творчої уяви, закріплення знань про різноманітні природні матеріали |
Січень. |
|
«Пісочні хованки». |
Розвиток зорової уваги, образотворчого мислення та тактильного відчуття. |
Лютий. |
|
«Кольоровотера-певтичний листочок». |
Розвиток творчих здібностей дітей, оригіналь-ності мислення,психоемоційне розвантаження. |
Лютий.
|
|
«Живі камінці». |
Розвиток творчої уяви,сенсорної сфери, мислення, психоемоційне розвантаження. |
Березень. |
|
«Розкажи, камінець». |
Розвиток творчої уяви, сенсорної сфери, мислення, психоемоційне розвантаження. |
Березень. |
|
«Існує-не існує». |
Розвиток нестандартного мислення, творчої уяви, психоемоційне розвантаження. |
Квітень. |
|
«Пісочний лабіринт». |
Розвиток нестандартного мислення творчої уяви. |
Квітень. |
|
«Пісочна казка». |
Розвиток нестандартного мислення, творчої уяви, сенсорної сфери дітей, психоемоційне розвантаження. |
Травень. |
|
«Пісочне місто». |
Розвиток нестандартного мислення,творчої уяви, психоемоційне розвантаження. |
Травень. |
Ігри з піском старша група
№п/п |
тема |
мета |
термін |
|
«Вітаю, тебе пісок!».
|
Надати правила поведінки при грі із піском, психологічне розвантаження, сенсорний розвиток. |
Вересень.
|
|
«Пісочне місто».
|
Розвивати нестандартне мислення, творчу уяву, психоемоційне розвантаження. |
Вересень.
|
|
«Кольоровий настрій». |
Розвивати нестандартне мислення, творчу уяву. |
Жовтень.
|
|
«Малюємо на камінцях». |
Розвивати нестандартне мислення, ттворчу уяву. |
Жовтень.
|
|
«Музична споруда». |
Розвивати нестандартне мислення, творчу уяву,психоемоційне розвантаження. |
Листопад.
|
|
«Пісочне сонечко». |
Розвивати нестандартне мислення, творчу уяву, психоемоційне розвантаження. |
Листопад.
|
|
«Пісочний настрій». |
Розвивати нестандартне мислення, творчу уяву, психологічне розвантаження. |
Грудень.
|
|
«Будинок серед піску». |
Розвивати нестандартне мислення, творчу уяву, логічне мислення, психоемоційне розвантаження. |
Грудень.
|
|
«Пісочні небилиці». |
Розвивати творчу уяву, нестандартне мислення, психоемоційне розвантаження. |
Січень.
|
|
«Різнокольоро-вий пісочний малюнок». |
Розвивати нестандартне мислення, творчу уяву, психоемоційне розвантаження. |
Січень.
|
|
«Моє бажання». |
Розвивати нестандартне мислення, творчу уяву, фантазію,психоемоційне розвантаження. |
Лютий
|
|
«Знайди задану геометричну фігуру». |
Розпізнавати на дотик геометричні фігури.
|
Лютий. |
|
«Відгадай, хто був у гостях?» |
Розвивати зорове та тактильне сприйняття. |
Березень |
|
«Вітер піщаної пустелі». |
Навчати дітей регулювати власне дихання за допомогою дихальних вправ |
Березень.
|
|
«Пісочні хованки» |
Розвивати зорову уяву, образне мислення, та тактильних відчуттів. |
Квітень. |
|
«Пісочний лабіринт». |
Розвивати нестандартне мислення, творчу уяву, тактильне сприйняття. |
Квітень.
|
|
«Танок на піску». |
Розвивати нестандартне мислення, творчу уяву, психоемоційне розвантаження, тренувати дрібні м’язи рук. |
Травень. |
|
«Піщаний калейдоскоп» |
Учити класифікувати фігурки,картинки, розвивати творчу уяву. |
Травень.
|
ІГРИ З ПІСКОМ ( молодша група)
№ п/п |
Гра |
Мета |
Термін |
|
«Вітаю, тебе, пісок!». |
Психологічне розвантаження, сенсорний розвиток. |
Вересень.
|
|
«Краплинки пісочного дощу». |
Регуляція м’язового напруження, сприяння розслабленню м’язів рук дитини,повідомлення про властивості сухого піска. |
Жовтень.
|
|
«Вітер піщаної пустелі». |
Навчання дітей регулювати власне дихання за допомогою дихальних вправ. |
Жовтень.
|
|
«Загадкові піщані сліди». |
Сенсорний розвиток, розвиток творчої уяви. |
Жовтень.
|
|
«Піщані сліди»
|
Закріплення знань про геометричні фігури, вчити створювати різноманітні візерунки. |
Листопад.
|
|
«Ми їдемо в гості».
|
Розвиток просторових уявлень, орієнтування на пісочній поверхні. |
Листопад.
|
|
«Пісочні майстри» |
Закріплення знань про геометричні фігури, просторові уявлення «уперед», «вниз»,»спереді»… |
Грудень.
|
|
«Відгадай, хто був у гостях?». |
Розвиток зорового та тактильного сприйняття. |
Грудень.
|
|
«Секретні завдання кротів. |
Розвиток тактильної чутливості під час занурення рук у пісок; активізація інтересу до мешканців, які живуть під землею. |
Січень.
|
|
«Загадкове пісочне коло». |
Розвиток творчої уяви, закріплення знань про різноманітні природні матеріали. |
Січень. |
|
«Пісочні хованки»
|
Розвиток зорової уваги образотворчого мислення та тактильних відчуттів. |
Лютий
|
|
«Кольоровотера-певтичний місточок». |
Розвиток творчих здібностей дітей, оригінальності мислення, психоемоційне розвантаження. |
Лютий.
|
|
«Живі камінці». |
Розвиток творчої уяви, сенсорної сфери, мислення, психоемоційне розвантаження. |
Березень.
|
|
«Розкажи камінець». |
Розвиток творчої уяви,сенсорної сфери, мислення, психоемоційне розвантаження. |
Березень.
|
|
«Існує-не існує».
|
Розвиток нестандартного мислення,творчої уяви, психоемоційне розвантаження. |
Квітень.
|
|
«Пісочний лабіринт». |
Розвиток нестандартного мислення, творчої уяви. |
Квітень.
|
|
«Пісочна казка».
|
Розвиток нестандартного мислення,творчої уяви,психоемоційне розвантаження |
Травень.
|