Перспективний план ігор за темою " Пісочна терапія"

Про матеріал
В даному планувані розроблено перелік ігор під час впровадження інноваційної технології " Пісочна терапія" Розроблені ігри розвивають у вихованців творче та логічне мислення, дрібну моторику рук, психоемоційне розвантаження.
Перегляд файлу

ІГРИ З ПІСКОМ середня група

№ п/п

ТЕМА

МЕТА

ТЕРМІН

  1.  

«Вітаю,тебе пісок».

Психологічне розвантаження,сенсорний розвиток.

Вересень.

  1.  

«Краплинки пісочного дощу»

Регуляція м’язового напруження,сприяння розслабленню м’язів рук дитини, повідомлення про властивості сухого піску

Вересень.

 

  1.  

«Вітер піщаної пустелі».

Навчити дітей регулювати власне дихання за допомогою дихальних вправ.

Жовтень.

  1.  

«Загадкові піщані сліди».

Сенсорний розвиток,розвиток творчої уяви.

Жовтень.

 

  1.  

«Піщані візерунки».

Закріплення знань про геометричні фігури, управляння у створенні різноманітних візерунків.

Листопад.

 

  1.  

«Ми їдемо в гості до звірят».

Розвиток просторових уявлень, орієнтування на пісочній поверхні, сенсорних еталонів і уявлень «уверх»-«униз», «спереді»-«ззаді».

Листопад.

 

  1.  

«Пісочні майстри».

 

Закріплення знань про геометричні фігури, просторові уявлення, розвиток слухової та зорової пам’яті.

Грудень.

 

  1.  

«Відгадай, хто був у гостях?»

Розвиток зорового та тактильного сприйняття

Грудень.

  1.  

«Секретні завдання кротів».

Розвиток тактильної чутливості під час занурення рук у пісок, активізація інтересу до мешканців, які живуть під землею.

Січень.

 

  1.  

«Загадкове пісочне коло».

Розвиток творчої уяви, закріплення знань про різноманітні природні матеріали

Січень.

  1.  

«Пісочні хованки».

Розвиток зорової уваги, образотворчого мислення та тактильного відчуття.

Лютий.

  1.  

«Кольоровотера-певтичний листочок».

Розвиток творчих здібностей дітей,  оригіналь-ності мислення,психоемоційне розвантаження.

Лютий.

 

  1.  

«Живі камінці».

Розвиток творчої уяви,сенсорної сфери, мислення, психоемоційне розвантаження.

Березень.

  1.  

«Розкажи, камінець».

Розвиток творчої уяви, сенсорної сфери, мислення, психоемоційне розвантаження.

Березень.

  1.  

«Існує-не існує».

Розвиток нестандартного мислення, творчої уяви, психоемоційне розвантаження.

Квітень.

  1.  

«Пісочний лабіринт».

Розвиток нестандартного мислення творчої уяви.

Квітень.

  1.  

«Пісочна казка».

Розвиток нестандартного мислення, творчої уяви, сенсорної сфери дітей, психоемоційне розвантаження.

Травень.

  1.  

«Пісочне місто».

Розвиток нестандартного мислення,творчої уяви, психоемоційне розвантаження.

Травень.

 

Ігри з піском старша група

№п/п

тема

мета

термін

  1.  

«Вітаю, тебе пісок!».

 

Надати правила поведінки при грі із піском, психологічне розвантаження, сенсорний розвиток.

Вересень.

 

  1.  

«Пісочне місто».

 

Розвивати нестандартне мислення, творчу уяву, психоемоційне розвантаження.

Вересень.

 

  1.  

«Кольоровий настрій».

Розвивати нестандартне мислення, творчу уяву.

Жовтень.

 

  1.  

«Малюємо на камінцях».

Розвивати нестандартне мислення, ттворчу уяву.

Жовтень.

 

  1.  

«Музична споруда».

Розвивати нестандартне мислення, творчу уяву,психоемоційне розвантаження.

Листопад.

 

  1.  

«Пісочне сонечко».

Розвивати нестандартне мислення, творчу уяву, психоемоційне розвантаження.

Листопад.

 

  1.  

«Пісочний настрій».

Розвивати нестандартне мислення, творчу уяву, психологічне розвантаження.

Грудень.

 

  1.  

«Будинок серед піску».

Розвивати нестандартне мислення, творчу уяву, логічне мислення, психоемоційне розвантаження.

Грудень.

 

  1.  

«Пісочні небилиці».

Розвивати творчу уяву, нестандартне мислення, психоемоційне розвантаження.

Січень.

 

  1.  

«Різнокольоро-вий пісочний малюнок».

Розвивати нестандартне мислення, творчу уяву, психоемоційне розвантаження.

Січень.

 

  1.  

«Моє бажання».

Розвивати нестандартне мислення, творчу уяву, фантазію,психоемоційне розвантаження.

Лютий

 

  1.  

«Знайди задану геометричну фігуру».

Розпізнавати на дотик геометричні фігури.

 

Лютий.

  1.  

«Відгадай, хто був у гостях?»

Розвивати зорове та тактильне сприйняття.

Березень

  1.  

«Вітер піщаної пустелі».

Навчати дітей регулювати власне дихання за допомогою дихальних вправ

Березень.

 

  1.  

 «Пісочні хованки»

Розвивати зорову уяву, образне мислення, та тактильних відчуттів.

Квітень.

  1.  

«Пісочний лабіринт».

Розвивати нестандартне мислення, творчу уяву, тактильне сприйняття.

Квітень.

 

  1.  

«Танок на піску».

Розвивати нестандартне мислення, творчу уяву, психоемоційне розвантаження, тренувати дрібні м’язи рук.

Травень.

  1.  

«Піщаний

калейдоскоп»

Учити класифікувати фігурки,картинки, розвивати творчу уяву.

Травень.

 

 

 

 

 

 

 

ІГРИ З ПІСКОМ  ( молодша група)

№ п/п

Гра

Мета

Термін

  1.  

«Вітаю, тебе, пісок!».

Психологічне розвантаження, сенсорний розвиток.

Вересень.

 

  1.  

«Краплинки пісочного дощу».

Регуляція м’язового напруження, сприяння розслабленню м’язів рук дитини,повідомлення про властивості сухого піска.

Жовтень.

 

  1.  

«Вітер піщаної пустелі».

Навчання дітей регулювати власне дихання за допомогою дихальних вправ.

Жовтень.

 

  1.  

«Загадкові піщані сліди».

Сенсорний розвиток, розвиток творчої уяви.

Жовтень.

 

  1.  

«Піщані сліди»

 

Закріплення знань про геометричні фігури, вчити створювати різноманітні візерунки.

Листопад.

 

  1.  

«Ми їдемо в гості».

 

Розвиток просторових уявлень, орієнтування на пісочній поверхні.

Листопад.

 

  1.  

«Пісочні майстри»

Закріплення знань про геометричні фігури, просторові уявлення «уперед», «вниз»,»спереді»…

Грудень.

 

  1.  

«Відгадай, хто був у гостях?».

Розвиток зорового та тактильного сприйняття.

Грудень.

 

  1.  

«Секретні завдання кротів.

Розвиток тактильної чутливості під час занурення рук у пісок; активізація інтересу до мешканців, які живуть під землею.

Січень.

 

  1.  

«Загадкове пісочне коло».

Розвиток творчої уяви, закріплення знань про різноманітні природні матеріали.

Січень.

  1.  

«Пісочні хованки»

 

Розвиток зорової уваги  образотворчого мислення та тактильних відчуттів.

Лютий

 

  1.  

«Кольоровотера-певтичний місточок».

Розвиток творчих здібностей дітей, оригінальності мислення, психоемоційне розвантаження.

Лютий.

 

  1.  

«Живі камінці».      

Розвиток творчої уяви, сенсорної сфери, мислення, психоемоційне розвантаження.

Березень.

 

  1.  

«Розкажи камінець».

Розвиток творчої уяви,сенсорної сфери, мислення, психоемоційне розвантаження.

Березень.

 

  1.  

«Існує-не існує».   

 

Розвиток нестандартного мислення,творчої уяви, психоемоційне розвантаження.

Квітень.

 

  1.  

«Пісочний лабіринт».

Розвиток нестандартного мислення, творчої уяви.

Квітень.

 

  1.  

«Пісочна казка».

 

Розвиток нестандартного мислення,творчої уяви,психоемоційне розвантаження

Травень.

 

 

 

docx
Додано
18 січня 2019
Переглядів
1642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку