Валеологія. Гра Що?Де?Коли?

Про матеріал
В ігровій формі узагальнити і систематизувати наявні у дітей уявлення про збереження здоров'я:розширити кругозір дітей, активізувати розумові процеси; сприяти адаптації дітей до різних життєвих ситуацій. Дати уявлення про здоровий спосіб життя, розвивати навички берегти своє здоров`я, формувати правила гігієнічних навичок, закріпити отримані знання, виховання інтересу до здорового способу життя, сформувати поняття про корисні продукти харчування, розвивати логічне мислення та кмітливість під час відгадування загадок та відповіді на запитання; формування навичок співпраці, взаєморозуміння, доброзичливості, виховання творчої активності та вміння уважно слухати один одного, створити радісний настрій.
Перегляд файлу

           Гра з валеології «Що? Де? Коли? »

 

Мета: в ігровій формі узагальнити і систематизувати наявні у дітей уявлення про збереження здоров'я:розширити кругозір дітей, активізувати розумові процеси; сприяти адаптації дітей до різних життєвих ситуацій. Дати уявлення про здоровий спосіб життя, розвивати навички берегти своє здоров`я, формувати правила гігієнічних навичок, закріпити отримані знання, виховання інтересу до здорового способу життя, сформувати поняття про корисні продукти харчування, розвивати логічне мислення та кмітливість під час відгадування загадок та відповіді на запитання; формування навичок співпраці, взаєморозуміння, доброзичливості, виховання творчої активності та вміння уважно слухати один одного, створити радісний настрій.

Методи навчання: гра, дискусія, логічні міркування, ТРИЗ.

Матеріали та обладнання: набір конвертів із завданнями,чорний ящик, корисні та некорисні продукти,бинт,вата,зеленка,яблучка, мило, зубна щітка та паста, носова хустинка, гребінець, дзеркальце, рушничок, мочалка,молоко.

 

"Давним-давно, на горі Олімп жили-були боги. Стало їм нудно, і вирішили вони створити людину і заселити планету Земля. Стали вирішувати .... Яким повинена бути Людина.

Один з богів сказав: "Людина повинна бути сильним", інший сказав: "Людина повинна бути здоровим", третій сказав: "Людина повинна бути розумним". Але один з богів сказав так: "Це  все буде у людини, і віна буде подібна  до нас".Діти що потрібно робити,щоб бути здоровими?

 

Діти:

- дотримуватися режиму дня;

- правильно харчуватися;

- більше рухатися ;

- піклуватися один про одного.

Добре нам зараз це потрібно довести.

 

 

Запитання:

 

1.«Корисне чи ні?» Винести  кошик з предметами,дошкільнятам потрібно  розділити їх на  корисні та некорисні продукти.

2.«Як потрібно себе вести, щоб не дозволити мікробам проникнути в організм?» (Правильні відповіді: чистити зуби, мити руки перед їжею, після прогулянки і відвідування туалету, мити овочі і фрукти, мити предмети, що впали на підлогу , прибирати в квартирі, не брати в рот травинок та інших предметів, що знаходяться на вулиці, не гладити незнайомих тварин і т.д.)

3.Марійка розбила коліно,як їй допомогти? Винести речі різні, дошкільнятам визначити які  речі потрібні при допомозі.(бинт,вата,зеленка)

4.Фруктова реклама(діти їдять яблучка)

5.Чорний ящик. (Молоко)

Це- єдиний продукт харчування, який людина вживає вже з перших годин свого життя. До складу цього продукту входять харчові речовини, що сприяють розвитку дитячого організму. Ця страва корисні дітям будь-якого віку, тому цей продукт посідають одне з провідних місць у харчуванні дітей. Що це?

 

6.Фізкультурна пауза . Гра «Роби, як я».

Діти становляться у коло. Обирається дитина, яка буде робити рухи, а інші діти, які стоять у колі повторюють ці рухи за нею. (Рухи: чистимо зуби, причісуємось гребінцем, миємо руки, витираємось рушничком, миємо обличчя). Як ви добре пограли та корисні звички пригадали.

 

 7. Гра «Чарівний мішечок».

– В мене є мішечок, він чарівний та не простий. У цьому мішечку різні предмети гігієни, якими ви користуєтесь щодня. Треба руку запустити та вгадати, що хочете витягнути. (У мішечок складаємо: мило, зубна щітка та паста, носова хустинка, гребінець, дзеркальце, рушничок, мочалка,). Діти витягають з мішечка предмети та говорять, для чого вони потрібні.

 

 

 

8. Загадки:

 

Гладеньке і пахуче.

Миє личко чисто,

Миє ручки вміло.

Що це, діти?      (мило).

Розчешу я кучері, кучері покручені.

Я веселий молодець, я густий…    (гребінець)

Живу у тюбику я-

Корисна і запашна.    (зубна паста).

Кожен, хто вмивається,

Із ним привітається.    (рушничок).

Чи не скажеш, донечко, що то за віконечко?

Глянеш у віконечко, а там друга донечка.    (дзеркало).

Я чищу зуби чисто до білизни і блиску.

 Звертаюсь я до вас, впізнайте мене враз! (зубна щітка).

 

9.Дослід.

На тарілочках знаходяться дві гірки з кристаликами. На вигляд вони однакові за кольором та формою. (Діти визначають на смак сіль та цукор). Що допомогло вам визначити що це? (Язик). Так, за допомогою язика ми відчуваємо смак. Для чого нам зуби? (Щоб їсти, кусати, жувати їжу). Які у нас зуби? (Білі, тверді, міцні, здорові). Як треба доглядати за зубами, щоб вони залишалися здоровими? (Чистити, не кусати тверді предмети). Чим чистимо зуби? (Зубною пастою та зубною щіткою). Що корисно їсти для збереження зубів здоровими? (Моркву, яблука, капусту).

 

      Вихователь: Ось діти і закінчилося наша гра. Ви сьогодні ще раз довели що дуже важливо дбати про своє здоров'я.

docx
Додано
19 січня 2019
Переглядів
1107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку