Перспективний план роботи з молодими вчителями

Про матеріал

Школа молодого вчителя- один із компонентів у структурі методичної роботи навчального закладу. До роботи цього структурного методичного підрозділу варто залучити, крім молодих спеціалістів , керівників методичних об'єднань, учителів, які мали перерву в роботі. Досвід, набутий молодим учителему процесі роботи школи молодого вчителя, може стати стартовим майданчиком для ефе6ктивного професійного зростання.

Перегляд файлу

 

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ З МОЛОДИМИ ВЧИТЕЛЯМИ

2017-2018 Н.Р.

МЕТА: надати педагогам - початківцям методичну допомогу в розв'язанні першорядних проблем, подоланні труднощів, з якими зустрічаються молоді вчителі, допомогти у самоосвіті, з метою підтримати їх творчу наснагу, бажання плідно працювати.

Зміст роботи

Відповідальний

Примітка

Загальні засади організації навчання у школі

  1.  

Бесіда

 Нормативно-правова база організації навчального процесу: закони Украї­ни «Про освіту», «Про загальну се­редню освіту», Положення про на­вчально-виховний заклад системи освіти , Державний стандарт серед­ньої школи та ін.;

 Статут школи, Правила внутрішньо­го розпорядку, охорона праці в на­вчальному закладі.

Заступник директора з НВР

Серпень-вересень

  1.  

Інструктаж з охорони праці

Директор НВК

  1.  

Огляд статей з питань педагогічної майсте­рності (матеріали педагогічної преси, фахові журнали, відповідні матеріали школи).

Заступник директора з НВР, бібліотекар

  1.  

Практичне заняття. Методичні поради.

 Вивчення пояснювальних записок до навчальних програм, вивчення стру­ктури програм;

 Планування роботи вчителя, скла­дання календарних планів;

  Робота зі шкільною документацією.

Заступник директора з НВР, молоді вчи­телі

Вивчити поясню­вальні записки до програм

Організація навчально-виховного процесу з предметів

  1.  

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (знайомство з новими положеннями)

Заступник директора з НВР, молоді вчи­телі

Вересень

  1.  

Основні вимоги до поурочного планування

Заступник директора з НВР

  1.  

Постановка мети уроку, добір змісту, мето­дів навчання. Форми організації діяльності учнів.

  1.  

Вимоги до оформлення шкільної докумен­тації з певних предметів.

  1.  

Провести діагностування молодих спеціалі­стів з питання, якої допомоги вони потре­бують.

  1.  

Огляд методичної літератури «Сучасний урок»

 

 

  1.  

Практичне заняття:

  • Складання конспекту уроку(певного типу);
  • Формування мети уроку(з певної те­ми);
  • Опанування навичок ведення шкіль­ної документації.

Заступник директора з НВР Молоді вчителі

Відвідати уроки досвідчених вчите­лів з наступним аналізом.

 

Як зробити урок ефективним

  1.  

Вимоги до сучасного уроку. Типи і структу­ра уроків.

Заступник директора з НВР

Жовтень

  1.  

Розгляд питання вибору раціональних мето­дів викладу нового матеріалу

 

 

  1.  

Методичні поради: «Молодий вчитель: як виробити власний стиль»(зустріч з учителя­ми-методистами, вчителями-наставниками, старшими вчителями)

Методична рада

  1.  

Огляд педагогічної фахової преси

Молоді вчителі

 

 

Практичне заняття:

 Планування і методика підготовки сучасного уроку;

 Ділова гра(моделювання структури уроку відповідно до обраного типу);

 Відвідування та обговорення уроків, що проводять вчителі-наставники

Заступник директора з НВР Молоді вчителі

Опрацьовувати фа­хову періодику. Самоаналіз уроку.

Активізація пізнавальної діяльності учнів

  1.  

Шляхи та способи активізації пізнавальної діяльності учнів

 

 

  1.  

Огляд педагогічної фахової преси

 

 

  1.  

Практичне заняття:

  • Конструювання проблемного уроку;
  • Планування молодими вчителями уроків тематичного обліку знань;
  • Самоаналіз уроків.

Заступник директора з НВР

Молоді вчителі

Взаємовідвідування  уроків (наставник-молодий

 спеціа­ліст)

Психологічні аспекти сучасного уроку

  1.  

Психологічні основи діяльності

Шкільний

психолог

Грудень

  1.  

Ознайомлення з працями видатних педаго­гів, психологів.

  1.  

Знайомство з новинками педагогічної фахо­вої літератури

Бібліотекар

Молоді вчителі

  1.  

Практичне заняття:

  • Розв'язання педагогічних ситуацій;
  • Відвідування та аналіз уроків вчителів-методистів, старших вчителів.

Заступник директора з НВР

Розробити цикл різнорівневих конт­рольних робіт для проміжного та те­матичного контро­лю.

 

doc
Додано
3 липня 2018
Переглядів
1093
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку