Перспективний план оснащення
кабінету №___ на 20__ – 20__ роки
№ п п |
Зміст заходів |
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
І. Організаційна робота
|
|||
1.1 |
Проводити роз’яснювальну роботу серед учнів з питань дотримання техніки безпеки: а) правила роботи в кабінеті; б) правила пожежної безпеки; в) права й обов’язки учнів; г)єдині вимоги до учнів. |
Вересень |
|
1.2 |
Продовжити вести журнали з інструктажів по охороні праці |
Протягом року |
|
1.3 |
Закріпити за учнями місця в кабінеті |
До 10.09. |
|
1.4 |
Скласти графік чергування учнів в кабінеті |
До 10.09. |
|
1.5 |
Скласти розклад роботи кабінету |
Вересень |
|
1.6 |
Оформити паспорт кабінету |
Вересень |
|
1.7 |
Скласти графік консультацій |
Вересень |
|
1.8 |
Перевірити правильність ведення інвентарної книги матеріальних цінностей кабінету |
До 20.09. |
|
1.9 |
Оформити : А) паспорт кабінету Б) акт дозволу на експлуатацію кабінету В) куточок ТБ |
26-30 серпня |
|
1.10 |
Поновити паспортизацію рослин. |
Постійно |
|
ІІ. Навчально-методична робота
|
|||
2.1 |
Збирати і систематизовувати дидактичний матеріал до уроків біології та екології |
Протягом навчального року |
|
2.2 |
Систематизувати і дібрати дидактичний матеріал для проведення самостійних робіт по курсу «Біологія та екологія» |
Протягом навчального року |
|
2.3 |
Підібрати збірку методичних статей із методикою викладання курсу «Біологія людини» та «Біологія та екологія», «Біологія рослин», «Біологія тварин» |
Протягом навчального року |
|
2.4 |
Із метою підготовки навчально-методичного забезпечення нових програмних тем оформити тематичні папки по курсу «Біорізноманіття», «Адаптації» та «Репродукція та розвиток» |
Протягом навчального року |
|
2.5 |
Скласти тести для тематичного оцінювання рівня навчальних досягнень учнів у відповідності до нових програм |
Протягом навчального року |
|
2.6 |
Розробити інструктивні картки для проведення лабораторних та практичних робіт у відповідності до вимог нової програми |
Протягом навчального року |
|
2.7 |
Виконувати роботу з апробації електронних педагогічних засобів навчання (створювати власні презентації до уроків) |
Протягом навчального року |
|
2.8 |
Створити папку з рекомендаціями щодо підготовки і написання МАН роботи, творчої роботи |
Протягом навчального року |
|
2.9 |
Оформити тематичну папку «Задачі з біології» |
Протягом навчального року |
|
2.10 |
Систематизувати і дібрати дидактичний матеріал для проведення самостійних робіт у 6 -9 класах. |
Протягом навчального року |
|
2.11 |
Приймати участь у конкурсах „Колосок”; „Моя країна - Україна”, «Птах року» |
Протягом навчального року |
|
2.12 |
Провести тиждень біології |
Протягом навчального року |
|
2.13 |
Зібрати матеріал про вчених-біологів та створити відповідну картотеку |
Протягом навчального року |
|
ІІІ. Матеріально-технічної бази кабінету
|
|||
3.1 |
Поповнити кабінет навчальними та наочними посібниками для профільних курсів, факультативів |
Вересень |
|
3.2 |
Оновити стенди та навчально-методичні експозиції постійного характеру, як-от: — державна символіка; — інструкція безпеки праці; — портрети видатних учених; та змінного характеру: — матеріали до теми наступних уроків; — орієнтовні завдання заліків. ДПА; — додаткова інформація відповідно до навчальної програми; — результати учнівських олімпіад, — результати експериментальної та дослідницької діяльності учнів |
Протягом навчального року |
|
3.3 |
Поповнити кабінет таблицями та наочними посібниками |
Протягом навчального року |
|
3.4 |
Проводити поточний ремонт таблиць та підручників |
Протягом навчального року |
|
3.5 |
Поповнити бібліотечний фонд кабінету довідковою літературою |
Протягом навчального року |
|
3.6 |
Створити відеотеку |
Протягом навчального року |
|
3.7 |
Придбати прилади для лабораторних і практичних робіт: - Мікроскоп з USBкамерою - Мікропрепарати - Предметні та накривні скельця - Необхідні реактиви для проведення лабораторних і практичних робіт |
Вересень-листопад |
|
3.8 |
Поповнити аптечку медикаментами для надання першої медичної допомоги |
Протягом навчального року |
|
3.9 |
Провести озеленення кабінету |
Протягом навчального року |
|
3.10 |
Підготовити кабінет до зимового періоду |
листопад |
|
3.11 |
Зробити ремонт кабінету |
до 30.06. |
|
3.12 |
Створити картотеки: аудіовізуальних засобів, відеотеку; комп’ютерних програм; науково-популярної, довідкової, інформаційної та методичної літератури; підручників, програм, збірників, завдань; дидактичних матеріалів, інструкцій для виконання лабораторних і практичних робіт, дослідів, спостережень |
Протягом навчального року |
|
3.13 |
Оформити класний куточок |
Протягом навчального року |
|
3.14 |
Оформити папку класного керівника. |
вересень |
|
IV. Нормативно-правове забезпечення функціонування навчального кабінету
|
|||
4.1 |
Створити картотеку (папку) нормативно-правових актів щодо функціонування навчального кабінету |
Протягом навчального року |
|
4.2 |
Створити актив навчального кабінету з учнів, учителів-предметників |
вересень |
|
4.3 |
Розробити (систематизувати) встановлені для кабінету правила техніки безпеки, санітарії та гігієни; правила зберігання та використання отруйних і небезпечних речовин, протипожежної безпеки; правил поведінки учнів на уроках, перервах та в позаурочний час; інструкції щодо проведення практичних та лабораторних робіт |
вересень |
|
V. Позакласна робота з учнями
|
|||
5.1 |
Організувати і спланувати роботу гуртків: а) з виготовлення наочних посібників; б) розв’язування екологічний задач; в) брати участь в конкурсах екологічногоі біологічного спрямування. |
Протягом навчального року |
|
5.2 |
Скласти індивідуальні програми для роботи з обдарованими учнями |
Січень |
|
5.3 |
Провести конкурс на кращого знавця біології, для чого: а) зробити інформаційне повідомлення про конкурс (дата проведення та його умови) |
Лютий |
|
5.4 |
Розробити і провести тиждень біології та екології |
Грудень - січень |
|
5.5 |
Розробити тематику науково-дослідницьких робіт (МАН) |
Травень-вересень |
|
5.6 |
Створити базу олімпіад них завдань із предмета по класах |
Лютий-березень |
|
5.7 |
Розробити тематику рефератів за розділами програми, темами |
Вересень |
|
5.8 |
Скласти диференційовані нестандартні завдання до окремих тем |
Постійно |
|
5.9 |
Підготувати позакласні, позаурочні заходи з предмета |
Постійно |
|
5.10 |
Скласти програму факультативу (курсу, гуртка) |
Вересень |
|
5.11 |
Організувати проведення співбесід, консультацій, індивідуальних і групових співбесід із метою надання допомоги в науковому обґрунтування дослідницько-пошукової теми. |
Протягом навчального року |
|
5.12 |
Організувати і провести для учнів 7-11 класів олімпіади з біології та екології для чого: а) з метою підготовки до олімпіади для кожного класу розробити можливі зразки олімпіадних завдань; б) розробити зміст олімпіад них завдань; в) один раз на тиждень проводити заняття з учнями, які готуються до олімпіади. |
Протягом навчального року |
|
5.13 |
Організувати проведення ТЮХіБ, Відкритої природничої демонстрації |
Жовтень - березень |
|
VІ. Інформаційно-бібліографічна робота
|
|||
6.1 |
Вилучити із бібліотечного фонду кабінету застарілу та непридатну для користування літературу. |
Протягом навчального року |
|
6.2 |
Укомплектувати бібліотеку кабінету підручниками та літературою відповідно до вимог навчальних програм |
Протягом навчального року |
|
6.3 |
Обновити картотеки: а) періодичних видань; б) технічних засобів навчання; в) навчальної літератури; г) навчальних приладів; д) навчально-наочних посібників. |
Протягом навчального року |
|
6.4 |
Вивчити склад фонду бібліотеки школи з проблем методики викладання біології, екології |
Протягом навчального року |
|
6.5 |
Взяти участь у замовленні літератури для бібліотеки школи і кабінету |
Протягом навчального року |
|
6.6 |
Взяти участь у проведенні Всеукраїнської акції «Живи, книго!» |
Протягом навчального року |
|
6.7 |
Провести акцію «Подаруй книгу!» |
Протягом навчального року |
|