Перспрективний план кабінету біологія

Про матеріал
Опис методичного матеріалу: Наданий орієнтовний план роботи для кабінету біології. План містить перелік, послідовність та терміни заходів, які можуть проводитися в кабінеті біології протягом навчального року (в період вересень - травень).
Перегляд файлу

Перспективний план оснащення

кабінету №­­­­­­___ на 20__ – 20__ роки

 

 

№ п п

Зміст заходів

Термін виконання

Відмітка про виконання

І. Організаційна робота

 

 

1.1

Проводити роз’яснювальну роботу серед учнів з питань дотримання техніки безпеки:  

а) правила роботи в кабінеті;

б) правила пожежної безпеки;

в) права й обов’язки учнів;

г)єдині вимоги до учнів.

 

Вересень

 

1.2

Продовжити вести журнали з інструктажів по охороні праці

Протягом року

 

1.3

Закріпити за учнями місця в кабінеті

До 10.09.

 

1.4

Скласти графік чергування учнів в кабінеті

До 10.09.

 

1.5

Скласти розклад роботи кабінету

Вересень

 

1.6

Оформити паспорт кабінету

Вересень

 

1.7

Скласти графік консультацій

Вересень

 

1.8

Перевірити правильність ведення інвентарної книги матеріальних цінностей кабінету

До 20.09.

 

 

1.9

Оформити :

А) паспорт кабінету

Б) акт дозволу на експлуатацію кабінету

В) куточок ТБ

 

26-30 серпня

 

1.10

Поновити паспортизацію рослин.

Постійно

 

ІІ. Навчально-методична робота

 

 

2.1

Збирати і систематизовувати дидактичний матеріал до уроків біології та екології

Протягом навчального року

 

 

2.2

Систематизувати і дібрати дидактичний матеріал для проведення самостійних робіт по курсу «Біологія та екологія»

Протягом навчального року

 

 

2.3

Підібрати збірку методичних статей із методикою викладання курсу «Біологія людини» та «Біологія та екологія», «Біологія рослин», «Біологія тварин»

Протягом навчального року

 

 

2.4

Із метою підготовки навчально-методичного забезпечення нових програмних тем оформити тематичні папки по курсу «Біорізноманіття», «Адаптації» та «Репродукція та розвиток»

Протягом навчального року

 

 

2.5

Скласти тести для тематичного оцінювання рівня навчальних досягнень учнів у відповідності до нових програм

Протягом навчального року

 

 

2.6

Розробити інструктивні картки для проведення лабораторних та практичних робіт у відповідності до вимог нової програми

Протягом навчального року

 

 

2.7

Виконувати роботу з апробації електронних педагогічних засобів навчання (створювати власні презентації до уроків)

Протягом навчального року

 

 

2.8

Створити папку з рекомендаціями щодо підготовки і написання МАН роботи, творчої роботи

Протягом навчального року

 

 

2.9

 

Оформити тематичну папку «Задачі з біології»

Протягом навчального року

 

 

2.10

Систематизувати  і  дібрати дидактичний  матеріал для проведення самостійних робіт у 6 -9 класах.

Протягом навчального року

 

 

2.11

Приймати участь у конкурсах „Колосок”;

„Моя країна - Україна”, «Птах року»

Протягом навчального року

 

 

2.12

Провести тиждень біології

Протягом навчального року

 

2.13

Зібрати матеріал про  вчених-біологів та створити відповідну картотеку

Протягом навчального року

 

ІІІ. Матеріально-технічної бази кабінету

 

3.1

Поповнити кабінет навчальними та наочними посібниками для профільних курсів, факультативів

Вересень

 

 

 

3.2

Оновити стенди та навчально-методичні експозиції постійного ха­рактеру, як-от:

— державна символіка;

— інструкція безпеки праці;

— портрети видатних учених;

та змінного характеру:

— матеріали до теми наступних уроків;

— орієнтовні завдання заліків. ДПА;

— додаткова інформація відповідно до навчальної програми;

— результати учнівських олімпіад,

— результати експериментальної та дослідницької діяльності учнів

 

 

 

Протягом навчального року

 

3.3

Поповнити кабінет таблицями та наочними посібниками

Протягом навчального року

 

3.4

Проводити поточний ремонт таблиць та підручників

Протягом навчального року

 

3.5

Поповнити бібліотечний фонд кабінету довідковою літературою

Протягом навчального року

 

3.6

Створити відеотеку

Протягом навчального року

 

 

3.7

Придбати прилади для лабораторних і практичних робіт:

-         Мікроскоп з USBкамерою

-         Мікропрепарати

-         Предметні та накривні скельця

-         Необхідні реактиви для проведення лабораторних і практичних робіт

 

Вересень-листопад

 

3.8

Поповнити аптечку медикаментами для надання першої медичної допомоги

Протягом навчального року

 

 

3.9

 

Провести озеленення кабінету

Протягом навчального року

 

3.10

Підготовити кабінет до зимового періоду

листопад

 

3.11

Зробити ремонт кабінету

до 30.06.

 

 

3.12

Створити картотеки: аудіовізуальних засобів, відеотеку; комп’ютерних програм; науково-популярної, довідкової, інформаційної та методичної літератури; підручників, програм, збірників, завдань; дидактичних матеріалів, інструкцій для виконання лабораторних і практичних робіт, дослідів, спостережень

 

Протягом навчального року

 

 

3.13

 

Оформити класний  куточок

Протягом навчального року

 

3.14

Оформити  папку класного  керівника.

вересень

 

IV. Нормативно-правове забезпечення функціонування навчального кабінету

 

 

4.1

Створити картотеку (папку) нормативно-правових актів щодо функціонування навчального кабінету

Протягом навчального року

 

4.2

Створити актив навчального кабінету з учнів, учителів-предметників

вересень

 

 

4.3

Розробити (систематизувати) встановлені для кабінету правила техніки безпеки, санітарії та гігієни; правила зберігання та використання отруйних і небезпечних речовин, протипожежної безпеки; правил поведінки учнів на уроках, перервах та в позаурочний час; інструкції щодо проведення практичних  та лабораторних робіт

 

 

вересень

 

V. Позакласна робота з учнями

 

 

5.1

Організувати і спланувати роботу гуртків:

а) з виготовлення наочних посібників;

б) розв’язування екологічний задач;

в) брати участь в конкурсах екологічногоі біологічного спрямування.

 

Протягом навчального року

 

5.2

Скласти індивідуальні програми для роботи з обдарованими учнями

Січень

 

 

5.3

Провести конкурс на кращого знавця біології, для чого:

а) зробити інформаційне повідомлення про конкурс (дата проведення та його умови)

 

Лютий

 

5.4

Розробити і провести тиждень біології та екології

Грудень - січень

 

5.5

Розробити тематику науково-дослідницьких робіт (МАН)

Травень-вересень

 

5.6

Створити базу олімпіад них завдань із предмета по класах

Лютий-березень

 

5.7

Розробити тематику рефератів за розділами програми, темами

Вересень

 

5.8

Скласти диференційовані нестандартні завдання до окремих тем

Постійно

 

5.9

Підготувати позакласні, позаурочні заходи з предмета

Постійно

 

5.10

Скласти програму факультативу (курсу, гуртка)

Вересень

 

 

5.11

Організувати проведення співбесід, консультацій, індивідуальних і групових співбесід із метою надання допомоги в науковому обґрунтування дослідницько-пошукової теми.

Протягом навчального року

 

 

5.12

Організувати і провести для учнів 7-11 класів олімпіади з біології та екології для чого:

а) з метою підготовки до олімпіади для кожного класу розробити можливі зразки олімпіадних завдань;

б) розробити зміст олімпіад них завдань;

в) один раз на тиждень проводити заняття з учнями, які готуються до олімпіади.

 

Протягом навчального року

 

5.13

Організувати проведення ТЮХіБ, Відкритої природничої демонстрації

Жовтень - березень

 

VІ. Інформаційно-бібліографічна робота

 

6.1

Вилучити із бібліотечного фонду кабінету застарілу та непридатну для користування літературу.

Протягом навчального року

 

6.2

Укомплектувати бібліотеку кабінету підручниками та літературою відповідно до вимог навчальних програм

 

Протягом навчального року

 

6.3

Обновити картотеки:

а) періодичних видань;

б) технічних засобів навчання;

в) навчальної літератури;

г) навчальних приладів;

д) навчально-наочних посібників.

Протягом навчального року

 

6.4

Вивчити склад фонду бібліотеки школи з проблем методики викладання біології, екології

 

Протягом навчального року

 

6.5

Взяти участь у замовленні літератури для бібліотеки школи і кабінету

Протягом навчального року

 

6.6

Взяти участь у проведенні Всеукраїнської акції «Живи, книго!»

 

Протягом навчального року

 

6.7

Провести акцію «Подаруй книгу!»

Протягом навчального року

 

 


 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Урбанська Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 липня 2022
Переглядів
3230
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку