Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Ця вправа згуртовує дітей та спрямовує на подальшу пізнавальну діяльність. Перше, що відбувається під час дистанційного ранкового кола – це вітання методом естафети, коли у чат підключається якась дитина, попередня вітається з нею та бажає їй гарного дня.
Урок – казка. Учням молодшого шкільного віку дуже близький і зрозумілий світ казки, ефективним у початковій школі є проведення навчального заняття у формі казки. Дидактичний матеріал, пов’язаний із казковими образами, краще запам’ятовується і відтворюється. Заняття, побудоване у формі казкового сюжету, захоплює дитину, знімає психологічне напруження, мотивує навчальну діяльність.
«https://osvitoria.media/news/8-virtualnyh-ekskursij-zooparkamy-svitovymy-pam-yatkamy-i-navit-marsom/». Google. Arts&Culture https://artsandculture.google.com/ платформа проводить для користувачів віртуальні тури галереями світових музеїв, дає змогу ознайомитися з інформацією про художні твори та створювати власні віртуальні колекції. Музеями-партнерами платформи є, зокрема, Версаль, галерея Уффіці, Третьяковська галерея та інші. На платформі подано понад 30 віртуальних турів, 150 інтерактивних виставок та 300 тисяч фотографій
Урок – дослідження. Компетентнісний підхід у навчанні передбачає опанування знань і умінь у процесі активної пізнавальної діяльності. Актуальними у реалізації цього завдання є уроки-дослідження, які передбачають спільну діяльність учителя й учнів, спрямовану на дослідження певного явища з метою його розуміння та усвідомленого засвоєння.
Learning. Apps.org. Learning. Apps.org - онлайн сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на уроках, і позаурочний час, і для малечі, і для старшокласників.https://learningapps.org/10527075https://learningapps.org/10695730https://learningapps.org/10663790https://learningapps.org/10512259https://learningapps.org/myapps.php?displayfolder=2702887
Інтелект-карти – це унікальний і простий метод запам’ятовування інформації, що допомагає учням структурувати і правильно формулювати свої думки за допомогою створення «розумової карти» – свого роду плану, що складається з ключових слів, понять і термінів. Їх можна створювати на будь-якому уроці і на будь-якому етапі уроку за допомогою різних онлайн-програм. (Як зразок, програми Bubbl.us)
Free. Mind – одна з найбільш відомих та популярних безкоштовних програм для створення інтелект-карт. Працювати з нею дуже просто, хоча й на створення шедеврів сподіватися не варто. Переваги:інтуїтивно зрозуміле управління;наявність усіх необхідних для побудови карти інструментів;можливість зберігання готових mind maps у будь-якому зручному форматі (PNG, JPEG, XML, HTML, XHTML тощо);підтримка різних стилів структур та схем;можливість проставляти посилання на зовнішні джерела.
Ми не повинні забувати, що дистанційне навчання – це насамперед навчання, а не гра. Тому процес організації і теорії навчання нікуди не діваються, просто з’являється інший спосіб зв’язку. Тобто, в дистанційному навчанні дитина має пройти шлях від сприйняття інформації до її розуміння, запам’ятовування, можливо, відтворення, використання на різних рівнях та до створення чогось нового.