Плануємо STEM проєкт за Програмою міжгалузевого інтегрованого курсу STEM 5 клас «Чому світ кольоровий».

Про матеріал
До вашої уваги розробка проєкту за Програмою міжгалузевого інтегрованого курсу STEM 5 клас «Чому світ кольоровий». Навчальний проєкт – це одночасно і метод навчання, і форма організації освітнього процесу. Він передбачає співпрацю всіх учасників освітнього процесу з метою отримання конкретного результату за певний період – від одного уроку до кількох місяців. При цьому використовують різні технології, методи, засоби навчання, знання та вміння з різних галузей науки. Робота над проєктом потребує від учителя та учнів чимало ресурсів і часу, однак досвід показує, що це варте затрачених зусиль, адже учні бачать конкретний результат – продукт проєктної діяльності, а учитель досягає головної мети – навчає їх працювати самостійно, застосовувати знання на практиці, взаємодіяти в команді.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

STEM-проєкт "Чому світ кольоровий?"Тема: Чому світ кольоровий?Клас: 5 Тривалість: 5 тижнів. Тип проєкту: Міждисциплінарний, дослідницький, презентаційний. Керівник проєкту: вчитель інформатики Оленич Ольга Валентинівна

Номер слайду 2

Про що цей проєкт?Сьогодні ми розпочинаємо захоплюючу подорож у світ світла та кольору! Цей проєкт допоможе вам зрозуміти, чому світ навколо такий різнобарвний. Ми будемо досліджувати природу світла, його властивості, будову людського ока та процес сприйняття кольору. Ви проведете власні дослідження, створите цікаві презентації та поділитеся своїми знаннями з іншими.

Номер слайду 3

Що ми будемо робити?Досліджувати природу світла та електромагнітного спектру. Вивчати властивості світла: заломлення, відбиття, поглинання. Досліджувати будову людського ока та процес сприйняття кольору. Проводити досліди з кольором: змішування кольорів, вплив освітлення на сприйняття кольору. Створювати презентації або інші творчі продукти про результати досліджень. Ефективно презентувати свої результати іншим

Номер слайду 4

Як це буде відбуватися?Протягом 5 тижнів ми будемо виконувати різні завдання, пов'язані з темою проєкту. Ви будете працювати в групах, співпрацюючи одне з одним та ділячись своїми ідеями. Ви будете використовувати різні ресурси: книги, Інтернет, лабораторне обладнання, художні матеріали. Ви будете мати можливість проявити свою креативність та винахідливість.

Номер слайду 5

Що вам знадобиться?Зошити для записів. Олівці, ручки, фарби, фломастери. Доступ до комп'ютера та Інтернету. Лабораторне обладнання (залежно від завдання)Художні матеріали (залежно від завдання)

Номер слайду 6

Природа світла та електромагнітного спектру1 Що таке світло?Світло - це форма електромагнітного випромінювання, яке може бути видимим для людського ока. Воно складається з фотонів - частинок, які подорожують зі швидкістю світла.2 Види світла. Світло може бути різних видів, таких як видиме світло, інфрачервоне, ультрафіолетове, рентгенівське та гамма-випромінювання. Кожен вид має свої унікальні властивості та застосування.3 Взаємодія світла з речовиною. Світло може заломлюватися, відбиватися та поглинатися при взаємодії з речовиною. Ці властивості світла лежать в основі багатьох природних явищ та технологічних застосувань.

Номер слайду 7

Властивості світла: заломлення, відбиття, поглинання. Заломлення світла. Коли світло переходить з одного середовища в інше, воно змінює напрямок свого поширення. Це явище називається заломленням світла. Воно лежить в основі багатьох оптичних ефектів, таких як райдуга та робота лінз. Відбиття світла. Коли світло падає на поверхню, воно може відбиватися. Кут відбиття дорівнює куту падіння. Відбиття світла пояснює, чому ми можемо бачити своє відображення у дзеркалі або воді. Поглинання світла. Коли світло потрапляє на певні матеріали, воно може бути поглинуте. Поглинання світла залежить від довжини хвилі та властивостей речовини. Це явище лежить в основі кольорів, які ми бачимо навколо себе.

Номер слайду 8

Будова ока та сприйняття кольору1 Будова ока. Людське око складається з рогівки, зіниці, кришталика, сітківки та інших важливих структур, які разом забезпечують процес зору.2 Сприйняття кольору. Колір сприймається завдяки світлочутливим клітинам на сітківці ока, які реагують на різні довжини хвиль світла. Це дозволяє нам бачити широкий спектр кольорів.3 Змішування кольорів. Основні кольори - червоний, зелений та синій - можуть змішуватися, утворюючи інші кольори. Це лежить в основі процесу сприйняття кольору людським оком.

Номер слайду 9

Дослідження кольору. Змішування кольорів. Ми проведемо експерименти зі змішуванням кольорів, щоб дослідити, як вони взаємодіють та утворюють нові відтінки. Це допоможе нам краще зрозуміти, як ми сприймаємо колір. Вплив освітлення. Ми також вивчимо, як освітлення впливає на сприйняття кольору. Дослідимо, як зміна джерела світла або його інтенсивності може змінювати наше бачення кольорів. Колір у природіКрім того, ми дослідимо, як колір використовується в природі та в повсякденному житті. Це допоможе нам краще зрозуміти, чому світ навколо нас такий різнобарвний.

Номер слайду 10

Презентація результатів. Підготовка. Ми підготуємо презентації або інші творчі продукти, щоб представити результати наших досліджень про світло та колір. Презентація. Ми ефективно презентуємо свої роботи перед класом, відповідаючи на запитання та обговорюючи наші відкриття. Обговорення. Разом ми підведемо підсумки проєкту, обговоримо досягнення та помилки, щоб краще зрозуміти природу світла та кольору.

Номер слайду 11

Ресурси для дослідження. Підручники. Ми будемо використовувати підручники з природознавства, математики та мистецтва для отримання базових знань.Інтернет-ресурси. Ми будемо шукати додаткову інформацію в надійних онлайн-джерелах, таких як сайти NASA, National Geographic та інші. Експериментальне обладнання. Ми будемо використовувати різне лабораторне обладнання для проведення дослідів зі світлом та кольором. Творчі матеріали. Ми будемо використовувати художні матеріали для створення презентацій та інших творчих продуктів.

Номер слайду 12

Очікувані результати. Пояснити природу світла та електромагнітного спектру. Описати властивості світла: заломлення, відбиття, поглинання. Пояснити будову людського ока та процес сприйняття кольору. Провести дослідження з кольором: змішування кольорів, вплив освітлення. Використовувати знання про світло та колір для пояснення природних явищ. Розвинути навички дослідження, експериментування, критичного мислення. Ефективно презентувати свої результати іншим. Співпрацювати в групах та ділитися ідеями

Номер слайду 13

Це буде цікаво!Цей проєкт дасть вам можливість дізнатися багато нового про світло та колір, розвинути свої дослідницькі, творчі та комунікативні навички. Пам'ятайте: Не бійтеся ставити запитання!Допомагайте одне одному!Будьте креативними!Насолоджуйтесь процесом дослідження!Бажаю вам успіхів!

Номер слайду 14

План реалізації проєкту. ПЛАН РЕАЛІЗАЦІЇ STEM-ПРОЄКТУ "Чому світ кольоровий?" для учнів 5 класу НУШЦей план є орієнтовним і може бути змінений в залежності від рівня підготовки учнів, доступних ресурсів та інших факторів. Запросити фахівця з оптики або фізики для проведення лекції або майстер-класу. Відвідати планетарій або науковий музей, де можна побачити експонати, пов'язані зі світлом та кольором. Організувати виставку художніх творів, створених учнями під час проекту. Створити відео або презентацію про результати проекту та поділитися ними з іншими. Додаткові ідеїВажливо, щоб протягом усього проєкту учні мали можливість активно досліджувати, експериментувати, співпрацювати та творчо мислити.

Номер слайду 15

Додаткові ресурси. Шаблони. Шаблон для звіту проєкту. Шаблон для формувального оцінювання. Оцінювання проєктуІнтернет-ресурсиhttps://www.physicsclassroom.com/https://www.sciencekids.co.nz/https://www.nasa.gov/https://kids.nationalgeographic.com/Віртуальна лабораторіяhttps://phet.colorado.edu/uk/simulations/filter?subjects=light-and-radiation&type=html. Програмне забезпечення для презентацій (Power. Point, Google Slides)для моделювання (Scratch, Tinkercad)

Номер слайду 16

Дякую за увагу!

pptx
Додано
15 травня
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку