Підготовка до контрольної роботи з теми: "Рівняння. Геометричні фігури і величини"

Про матеріал
Презентація до підручника: Мерзляк А.Г. Математика. 5 клас: підручник для закладів загальної середньої освіти / А.Г. Мерзляк, В.В. Полонський, М.С. Якір. - Х.: Гімназія, 2018.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготовка до контрольної роботи з теми:«Рівняння. Геометричні фігури і величини»

Номер слайду 2

Знайди значення выразу3х + 121, якщо…х = 12,то3х + 121 =3 12 + 121 =157х = 15,то...х = 20,то...166181 Молодці!

Номер слайду 3

Номер слайду 4

1. Який з наведених записів є рівнянням? а) 7 + 4 = 11; б) 2х + 5; в) 2х > 4; г) 4 + х = 9. 2. Коренем якого рівняння є число 7? а) 25 – х = 10; б) 3 + х = 21; в) 54 + х = 117; г) 10 – х = 3. 3. Яке число є коренем рівняння 36 – х = 18? а) 18; б) 2; в) 44; г) 648.

Номер слайду 5

Пригадаймо!ВАСВиди кутів: АВСА - гострий. В - тупий. С - прямий

Номер слайду 6

Види кутів1. прямий кут … 90° 2. гострий кут … 90°3. тупий кут … 90°4. розгорнутий кут … 180°

Номер слайду 7

4. На скільки градусів кут 163⁰ менший від розгорнутого? а) 2⁰; б) 17⁰; в) 73⁰; г) 100⁰; д) 28⁰. 5. Кут, градусна міра якого дорівнює 97°, є... а) прямим; б) тупим; в) розгорнутим; г) гострим.

Номер слайду 8

Розгорнутий кут АВС поділяє промінь ВК на два кути, один з яких рівний 34°, чому рівний другий кут? АВСКЗадача

Номер слайду 9

Номер слайду 10

10205060708090100110120130140150160170 1801801701601501401301201101008001020304050607004030 DОCОD = 40⁰ - гострий IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 С7. Побудуйте:1) СOD, градусна міра якого дорівнює 40°. Вкажіть вид побудованого кута.

Номер слайду 11

FNР10205060708090100110120130140150160170 18018017016015014013012011010080010203040506070040307. Побудуйте:2) FPN, градусна міра якого дорівнює 135°. Вкажіть вид побудованого кута. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Номер слайду 12

Класифікація трикутників. За видом кутів. Якщо всі кути трикутника гострі, то його називають... Якщо один з кутів трикутника прямий, то його називають... Якщо один з кутів трикутника тупий, то його називають...

Номер слайду 13

Гострокутний — № …Прямокутний — № …Тупокутний — № …№1№2№3 Встановити відповідність

Номер слайду 14

Класифікація трикутників. За кількістю рівних сторін Трикутник, у якого дві сторони рівні, називають... Трикутник, у якого всі сторони рівні, називають... Трикутник, у якого всі сторони різної довжини, називають...

Номер слайду 15

Встановити відповідність№1№2№3 Рівнобедрений — №… Рівносторонній — №…Різносторонній — № …

Номер слайду 16

6. Якщо дві сторони трикутника рівні, то такий трикутник називають... а) двостороннім; б) рівностороннім; в) рівнобедреним; г) різностороннім.

Номер слайду 17

Знайдіть сторони трикутника, якщотрикутник – рівносторонній, його периметр дорівнює 18 см.

Номер слайду 18

Знайдіть сторони трикутника, якщотрикутник – рівнобедрений, основа дорівнює 6 см, а периметр – 20 см

Номер слайду 19

Периметр трикутника – це сума всіх сторін трикутника. АВСР = АВ+ВС+АС9. Одна сторона трикутника дорівнює 16 дм, друга — в 2 рази коротша від першої, а третя на 10 дм довша за другу. Знайдіть периметр трикутника.

Номер слайду 20

АBCDa. Прямокутник. АBCDaabb. Периметр прямокутника: Р=а+а+b+b=2a+2b=2(a+b)aaa. Периметр квадрата: Р=а+а+а+а=4а. P = 2 (a+b)Квадрат. P=4a. AB=CD, BC=AD – сторони. AB=BC=CD=AD –сторони

Номер слайду 21

АBCDa. Прямокутник. АBCDaabbaaa. Квадрат16 см ? см? см. Довжина прямокутника 16 см, аширина на 4 см менша. Знайдіть периметр прямокутника. Прямокутник має сторони 16 см і 14 см. Знайдіть сторону квадрата, периметр якого дорівнює периметру даного прямокутника. Розв’язання 16 – 4 = 12(см) ширина прямокутника 2 (16 + 12) = 56 (см) периметр. Відповідь: периметр прямокутника 56 см. Розв’язання2 (16 + 14) = 60 (см) периметр прямокутника60 : 4 = 15 (см)Відповідь: сторона квадрата 15 см.

Номер слайду 22

10. Одна сторона прямокутника 35 мм, а інша на 15 мм менша. Знайти периметр і побудувати цей прямокутник. 11. Квадрат зі стороною 18 см і прямокутник, ширина якого 12 см, мають рівні периметри. Знайти довжину прямокутника.

Номер слайду 23

Рівняння8. Розв'яжіть рівняння:1) х + 49 = 74; 2) х – 589 = 237; 3) 26 – (х – 32) = 43; 4) (х + 92) – 83 = 54.12. Яке число треба підставити замість а, щоб коренем рівняння 51 – (a – х) = 26 було число 17?

Номер слайду 24

Домашнє завдання: Виконати (ст. 100, 101): Усно №3, 5, 7, 11, 12. Письмово №4, 6, 10.

pptx
Додано
22 листопада 2021
Переглядів
945
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку