Самостійна робота у 5 класі "Властивості множення"

Про матеріал
Розробка самостійної роботи в пятому класі на тему "Властивості множення". Допомога вчителю та тренажер для учнів
Перегляд файлу

5 клас. Самостійна робота

Множення.

Переставна, сполучна і розподільна властивості множення

Варіант 1

1.   Обчислити значення виразу:

а) 5419 ∙ 42;    б) 302 ∙ 405;    в) 673 ∙ 36 + 5324.

2.   Обчислити найзручнішим способом: а)  4 ∙ 17 ∙ 25;    б) 125 ∙ 13 ∙ 8;

в) 497 ∙ 38 – 496 ∙ 38;    

г) 23 ∙ 48 – 35 ∙ 23 + 77 ∙ 13.

 

3.  Спростити вираз: а) 12 ∙ 5а;  б) 27 ∙ b ∙ 5  в) 35х ∙ 23у

4. Розкрийте дужки: а) (с - 8) ∙ 12;  б) 8 (4a – 3b + 11c)

5. З деякого міста в протилежних напрямках одночасно вирушили два автомобілі. Один з них рухався зі швидкістю 48 км/год, а другий – 46 км/год. Якою буде відстань між ними через 4 год після початку руху?

 

5 клас. Самостійна робота Множення.

Переставна, сполучна і розподільна властивості множення

Варіант 2

1.   Обчислити значення виразу:

а) 3217 ∙ 51;    б) 204 ∙ 405;  в) (643 - 479) ∙ 3600.

2.   Обчислити найзручнішим способом: а) 514 ∙ 20;    б) 8 ∙ 49 ∙ 125;

в) 417 ∙ 187 + 213 ∙ 417;

г) 52 ∙ 187 – 52 ∙ 43 – 144 ∙ 42.

3.   Спростити вираз: а) 4х ∙ 15;   б) 45 ∙ а ∙ 4;  в) 26k ∙ 32p.

4. Розкрийте дужки: а) 7 (5 - а); б) (6х + 4у – 2а) ∙ 15.

5. Від однієї пристані в одному напрямку одночасно вирушили два катери. Швидкість одного з яких 26 км/год, а другого - 34 км/год. Якою буде відстань між ними через 4 год після початку руху?

 

 

5 клас. Самостійна робота

Множення. Переставна, сполучна і розподільна властивості множення

Варіант 1

1.   Обчислити значення виразу:

а) 5419 ∙ 42;    б) 302 ∙ 405;    в) 673 ∙ 36 + 5324.

2.   Обчислити найзручнішим способом: а)  4 ∙ 17 ∙ 25;    б) 125 ∙ 13 ∙ 8;

в) 497 ∙ 38 – 496 ∙ 38;    

г) 23 ∙ 48 – 35 ∙ 23 + 77 ∙ 13.

 

3.  Спростити вираз: а) 12 ∙ 5а;  б) 27 ∙ b ∙ 5  в) 35х ∙ 23у

4. Розкрийте дужки: а) (с - 8) ∙ 12;  б) 8 (4a – 3b + 11c)

5. З деякого міста в протилежних напрямках одночасно вирушили два автомобілі. Один з них рухався зі швидкістю 48 км/год, а другий – 46 км/год. Якою буде відстань між ними через 4 год після початку руху?

 

5 клас. Самостійна робота

Множення. Переставна, сполучна і розподільна властивості множення

Варіант 2

1.   Обчислити значення виразу:

а) 3217 ∙ 51;    б) 204 ∙ 405;  в) (643 - 479) ∙ 3600.

2.   Обчислити найзручнішим способом: а) 514 ∙ 20;    б) 8 ∙ 49 ∙ 125;

в) 417 ∙ 187 + 213 ∙ 417;

г) 52 ∙ 187 – 52 ∙ 43 – 144 ∙ 42.

3.   Спростити вираз: а) 4х ∙ 15;   б) 45 ∙ а ∙ 4;  в) 26k ∙ 32p.

4. Розкрийте дужки: а) 7 (5 - а); б) (6х + 4у – 2а) ∙ 15.

5. Від однієї пристані в одному напрямку одночасно вирушили два катери. Швидкість одного з яких 26 км/год, а другого - 34 км/год. Якою буде відстань між ними через 4 год після початку руху?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кірієнко Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Zaharchuk Ludmila
    Хороша, посильна для учнів самостійна робота. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 листопада 2021
Переглядів
8135
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку