Підтема: Підготовка до свята.
Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.
Ознайомити з новими ЛО і закріпити їх уживання в усному мовленні.
Продовжувати формувати навички діалогічного та монологічного мовлення.
Тренувати у читанні.
Навчати аудіювання.
Розвивати навички письма.
Тренувати пам'ять та увагу.
Виховувати культуру спілкування.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для гри (НО1, НО2, НО3, НО5), картки для самостійної роботи (НО4), картки з кольоровими написами (червоний, синій, коричневий, жовтий, рожевий, зелений, білий, чорний, оранжевий), кольорові олівці, CD-диск, програвач компакт-дисків.
Тип уроку: комбінований
ХІД УРОКУ
Т: Stand up, please! Good morning!
Ps: Good morning!
T: How are you?
Ps: Fine, thank you.
T: Sit down, please.
Т: Сьогодні ми поговоримо про кольори, ви навчитесь описувати речі, а також будете виконувати різні вправи, грати в ігри, читати й писати. Let’s start our lesson!
Учитель підходить до кожного учня й перевіряє правильність і охайність виконання вправи в зошиті.
Учні читають підібрані слова. Учитель стежить за правильністю відповіді.
Учитель підходить до кожного учня й перевіряє правильність і охайність виконання вправи в зошиті.
4. Уведення в іншомовну атмосферу.
Гра «Bingo!».
Учитель роздає картки (НО2) кожному учню та пояснює завдання, потім бере по одній картці з малюнками (НО1) у будь-якому порядку і називає їх, не показуючи. Якщо такий малюнок є на картці учня, він повинен викреслити його. Перемагає той, хто першим викреслить усі малюнки. Він має голосно сказати «Bingo!».
НО1 (для вчителя)
HO2 (для учнів)
Т: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Давайте вивчимо новий вірш-скоромовку:
A sailor went to sea.
To sea? What could he see?
And all he could see
Was sea, sea, sea.
Учитель вимовляє по одному рядку вірша, учні вголос повторюють по два-три рази. Після цього клас хором розповідає вірш два-три рази.
Учитель прикріплює до дошки кольорові картки, учні називають кольори, які вони знають. Якщо вони не знають назву кольору, учитель називає його, діти повторюють.
Учитель пропонує учням заплющити очі й знімає одну з кольорових карток з дошки. Діти розплющують очі, дивляться на дошку й визначають, якого кольору не вистачає. Той, хто першим назвав правильно колір, підходить до дошки і в той час, як інші учні заплющать очі, знімає іншу картку. Гра триває.
Спочатку вчитель пропонує учням прослухати пісню, потім читає її текст та перекладає рідною мовою у разі необхідності. Потім учитель читає по рядку, учні повторюють. Після цього клас співає пісню хором у супроводі аудіозапису.
Т: Подивіться на малюнки до вправи. Кого ви бачите? Давайте дізнаємось, про що розмовляють діти. Прослухайте та повторіть. Listen and repeat.
Учитель вимовляє фрази до першого малюнка вправи. Учні повторюють за ним по два-три рази і перекладають рідною мовою. Так само учитель знайомить учнів із фразами до другого та третього малюнків, а потім пропонує дітям продовжити речення, подані у вправі. Він читає їх (не до кінця), учні ланцюжком доповнюють. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Учитель читає речення, подані у зразку, учні повторюють по два-три рази, потім ланцюжком складають подібні речення до малюнків вправи. Учитель стежить за правильністю виконання завдання.
Учитель кладе набір карток (НО3) малюнками донизу на першу парту. Діти по бажанню виходять до дошки, беруть по одній картці та складають речення, обираючи один з двох поданих займенників та доповнюючи формою дієслова to be у теперішньому часі. Якщо учень помиляється або не виконує завдання, інші учні допомагають. У разі необхідності, допомагає вчитель.
НО3
T: Давайте повторимо римування для фізкультхвилинки, яке ми вчили на попередньому уроці.
Учитель вимовляє рядки римування та жестами показує, що треба робити. Учні повторюють слова, виконуючи необхідні дії.
Stand up!
Hands up!
Stamp, stamp, stamp!
Clap, clap, clap!
Turn around!
Hands down!
Sit down!
Учні отримують картки для самостійної роботи (НО4). Учитель двічі читає текст, учні уважно слухають та виконують завдання на картках. По закінченню роботи учитель підходить до кожного учня й перевіряє правильність виконання завдання.
T: Number 1: This is a book. Colour it brown.
Number 2: Is it a flower? Colour it yellow.
Number 3: Is this a pencil case? Colour it blue.
Number 4: This is a ruler. Colour it orange.
Number 5: This is a sharpener. Colour it green.
НО4
Гра «Знайди слово».
Учні отримують картки (НО5) і самостійно виконують завдання. Виконавши його, вони мають сказати «Bingo!». По закінченню роботи учні ланцюжком читають обведені слова. Учитель контролює правильність відповідей.
НО5
Учні самостійно письмово виконують завдання. Учитель підходить до кожного учня та контролює правильність і охайність написання слів.
1. Домашнє завдання.
РЗ, впр. 1-2 с. 31 (письмово).
2. Підведення підсумків уроку.
Заключна бесіда з учнями.
Т: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все. Які завдання були складними? Чого ви сьогодні навчились?
1
black
blue
brown
green
orange
pink
red
white
yellow