Підсумкова діагностувальна робота за розділом "Ми - дослідники"

Про матеріал
Підсумкова діагностувальна робота за розділом "Ми - дослідники" за підручником Т. Воронцової
Перегляд файлу

Підсумкова діагностувальна робота

за розділом «Ми - дослідники»

Прізвище та ім’я ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­________________________________________________________

  1. Розфарбуй довгострокові цілі.

 

 

 

 

  1. Пронумеруй етапи наукового методу у правильному порядку.

D:\0201РобСтіл\ядс .д.р\IMG-23323179ec12ad73106c77fc4828da57-V.jpg    D:\0201РобСтіл\ядс .д.р\IMG-23323179ec12ad73106c77fc4828da57-V.jpg  D:\0201РобСтіл\ядс .д.р\IMG-23323179ec12ad73106c77fc4828da57-V.jpg   D:\0201РобСтіл\ядс .д.р\IMG-23323179ec12ad73106c77fc4828da57-V.jpg  D:\0201РобСтіл\ядс .д.р\IMG-23323179ec12ad73106c77fc4828da57-V.jpg

     Експеримент                    Висновки                    Запитання                        Презентація                Гіпотеза

  1. Познач  ٧, які твердження істинні, а які – хибні.

 

Твердження

Істинне

Хибне

Магнетизм – це притягальна сила магнітів.

 

 

Що сильніший магніт, то слабше його магнітне поле.

 

 

Науковці вважають, що у центрі Землі є розплавлене металеве ядро, яке створює магнітне поле.

 

 

Кожен магніт має магнітне поле, яке притягує або відштовхує металеві предмети.

 

 

Астрономи вивчають живі організми.

 

 

Історики досліджують минуле.

 

 

 

  1. Познач предмети, які не притягне магніт.

1 гривня (монета) — Вікіпедія  Гребінець карбонований, гіпоалергенний 21,5 см (05092), Hairway  Ложка чайная CLASSIC, 6 шт Tescoma 391423 – низкие цены, кредит, оплата  частями в интернет-магазине ROZETKA | Купить в Украине: Киеве, Харькове,  Днепре, Одессе, Запорожье, Львове   картинки шкільне приладдя  Допоміжне шкільне приладдя   Як обрати шкільні зошити що не шкодять здоров'ю учня — Інформаційний портал  Кіровоградщини - Гречка - Новини Кропивницький

  1. Розфарбуй        квадрат, який позначає рідину, а        - тверде тіло.

                                   Плавлення

 

                                  Заморожування

  1. Розфарбуй        квадрат, який позначає газ, а        - рідину.

                         Випаровування

                                          Конденсація

 

  1. Розфарбуй        властивості газів,        - рідин,        - твердих тіл.

 

 

 

 

 

  1. Пронумеруй події у хронологічному порядку.

____ Козацька доба

____ Виникнення Всесвіту

____ «Земля-сніжка»

____ Трипільська культура

____ Україна – незалежна держава

 

  1. Підпиши моделі (тверде тіло, рідина, газ).

D:\0201РобСтіл\ядс .д.р\IMG-0dbcc9a92359999160d49413c7d6f31f-V.jpg                         D:\0201РобСтіл\ядс .д.р\IMG-0dbcc9a92359999160d49413c7d6f31f-V.jpg                        D:\0201РобСтіл\ядс .д.р\IMG-0dbcc9a92359999160d49413c7d6f31f-V.jpg

 

  1. D:\0201РобСтіл\ядс .д.р\IMG-8fbc2b9ac3fe5a7ad2e23ce177b01004-V.jpg Розглянь малюнок і запиши відповіді на запитання.

Яка рідина має найбільшу

густину?

___________________________    

Яка рідина має найменшу

густину?

___________________________

Що в склянці має найбільшу

густину?

___________________________

  1.  Оціни себе (зафарбуй)

Завдання були для тебе:                                      12. Намалюй смайлик, який  

                                                                                        відображає твої почуття.

 

                                                                                                                                           

 

docx
Додано
15 квітня
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку