ВАРІАНТ № 1 |
||||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||||
1. (0,5 бала) Найменше натуральне число… А. Б. В. Г. |
||||
2. (0,5 бала) Буквеним є вираз… А. . Б. . В. . Г. |
||||
3. (0,5 бала) Число зменшували на . Отримали вираз… А. . Б. . В. . Г. . |
||||
4. (0,5 бала) Якщо , то А. . Б.. В.. Г. . |
||||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д) |
||||
1. |
А. . |
|||
2. |
Б. . |
|||
3. |
В. |
|||
4. Сторона квадрата дорівнює см, \\єї \\\\\\\\\\\\\\о… |
Г. . |
|||
|
Д. . |
|||
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь. |
||||
6. (2 бали) Виконайте дії: . |
||||
7. (2 бали) Розв’яжіть рівняння |
||||
8. (2 бали) Мотоцикл проїхав км, що становить шляху, який він має проїхати. Скільки кілометрів йому залишилося проїхати? |
||||
9. (2 бали) Середнє арифметичне чотирьох чисел дорівнює , а середнє арифметичне інших двох чисел дорівнює Знайдіть середнє арифметичне цих шести чисел. |
||||
ВАРІАНТ №2 |
||||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||||
1. (0,5 бала) Найбільше натуральне число… А. Б. В. Г. |
||||
2. (0,5 бала) Буквеним є вираз… А. . Б. . В. . Г. |
||||
3. (0,5 бала) Число збільшували на . Отримали вираз… А. . Б. . В. . Г. . |
||||
4. (0,5 бала) Якщо , то А. . Б.. В.. Г. . |
||||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д) |
||||
1. |
А. . |
|||
2. |
Б. . |
|||
3. |
В. |
|||
4.Сторона квадрата дорівнює см, |
Г. . |
|||
|
Д. . |
|||
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь. |
||||
6. (2 бали) Виконайте дії: . |
||||
7. (2 бали) Розв’яжіть рівняння
|
||||
8. (2 бали) Автобус проїхав км, що становить шляху, який він має проїхати. Скільки кілометрів йому залишилося проїхати? |
||||
9. (2 бали) Середнє арифметичне п’яти чисел дорівнює , а середнє арифметичне трьох інших чисел дорівнює Знайдіть середнє арифметичне цих восьми чисел. |
||||
ВАРІАНТ № 3 |
||||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його |
||||
1. (0,5 бала) Найбільше натуральне число… А. Б. В. Г. |
||||
2. (0,5 бала) Буквеним є вираз… А. . Б. . В. . Г. |
||||
3. (0,5 бала) Число зменшували в разів. Отримали вираз… А. . Б. . В. . Г. . |
||||
4. (0,5 бала) Якщо , то А. . Б.. В.. Г. . |
||||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д) |
||||
1. |
А. . |
|||
2. |
Б. . |
|||
3. |
В. |
|||
4. Сторона квадрата дорівнює см, \\єї \\\\\\\\\\\\\\о… |
Г. . |
|||
|
Д. . |
|||
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь. |
||||
6. (2 бали) Виконайте дії: . |
||||
7. (2 бали) Розв’яжіть рівняння
|
||||
8. (2 бали) Пішохід пройшов км, що становить шляху, який він має проїхати. Скільки кілометрів йому залишилося проїхати? |
||||
9. (2 бали) Середнє арифметичне деяких двох чисел дорівнює , а середнє арифметичне інших чотирьох чисел дорівнює Знайдіть середнє арифметичне цих шести чисел. |
||||
ВАРІАНТ №4 |
||||
Завдання 1-4 мають тільки один правильний варіант відповіді. Оберіть цей варіант і запишіть його. |
||||
1. (0,5 бала) Найменше натуральне число… А. Б. В. Г. |
||||
2. (0,5 бала) Буквеним є вираз… А. Б.. В.. Г.. |
||||
3. (0,5 бала) Число збільшували у рази. Отримали вираз… А. . Б. . В. . Г. . |
||||
4. (0,5 бала) Якщо , то А. . Б.. В.. Г. . |
||||
5. (За кожну відповідь 0,5 бала) Установіть відповідність між поданими виразами (1 – 4) та їх значеннями (А – Д) |
||||
1. |
А. . |
|||
2. |
Б. . |
|||
3. |
В. |
|||
4.Сторона квадрата дорівнює см, |
Г. . |
|||
|
Д. . |
|||
Завдання 6 – 9 розв’язати і записати відповідь. |
||||
6. (2 бали) Виконайте дії: . |
||||
7. (2 бали) Розв’яжіть рівняння
|
||||
8. (2 бали) Велосипедист проїхав 5 км, що становить шляху, який він має проїхати. Скільки кілометрів йому залишилося проїхати? |
||||
9. (2 бали) Середнє арифметичне деяких трьох чисел дорівнює , а середнє арифметичне інших двох чисел дорівнює Знайдіть середнє арифметичне цих п’яти чисел. |
||||
1