Контрольна робота з математики, 5 клас за групами результатів.
Тема: Відрізок, промінь, пряма, координатний промінь. Шкала. Кут. Види кутів. Трикутник, прямокутник, площі фігур. Текстові задачі на рух. Задачі економічного змісту.
Блок 1: Досліджує ситуації та створює математичні моделі
-
Намалюйте на координатному промені точки A(2), B(5) та C(7). Підпишіть їх. Знайдіть довжину відрізка AB та BC. Чи є ці відрізки рівними?
-
Побудуйте прямокутник, довжина якого дорівнює 6 см, а ширина – 3 см. Розділіть даний прямокутник на два рівні квадрати.
Блок 2: Розв'язує математичні задачі
-
Знайдіть площу прямокутника, довжина якого дорівнює 12 см, а ширина – 5 см. Потім знайдіть площу квадрата зі стороною, рівною ширині цього прямокутника. Яка з цих площ більша?
-
Покупець купив 3 кг яблук за ціною 12 грн/кг і 2 кг груш за ціною 15 грн/кг. Скільки грошей він витратив загалом?
Блок 3: Інтерпретує та критично аналізує результати
-
Учень виміряв кути двох трикутників і отримав значення: 60°, 60°, 60° для першого та 60° 80° 90° для другого. Чи можливі такі результати? Поясніть чому.
-
Власна швидкість теплохода 22 км/год, а швидкість течії річки – 2 км/год. Скільки часу витрачає теплохід на шлях між двома пристанями, відстань між якими 120 км, якщо він пливе:
1) за течією; 2) проти течії?