Контрольна робота з математики, 5 клас за групами результатів.

Про матеріал
Тема: Відрізок, промінь, пряма, координатний промінь. Шкала. Кут. Види кутів. Трикутник, прямокутник, площі фігур. Текстові задачі на рух. Задачі економічного змісту.
Перегляд файлу

Контрольна робота з математики, 5 клас за групами результатів.

Тема: Відрізок, промінь, пряма, координатний промінь. Шкала. Кут. Види кутів. Трикутник, прямокутник, площі фігур. Текстові задачі на рух. Задачі економічного змісту.

 

Блок 1: Досліджує ситуації та створює математичні моделі

  1. Намалюйте на координатному промені точки A(2), B(5) та C(7). Підпишіть їх. Знайдіть довжину відрізка AB та BC. Чи є ці відрізки рівними?
  2. Побудуйте прямокутник, довжина якого дорівнює 6 см, а ширина – 3 см. Розділіть даний прямокутник на два рівні квадрати.

Блок 2: Розв'язує математичні задачі

  1. Знайдіть площу прямокутника, довжина якого дорівнює 12 см, а ширина – 5 см. Потім знайдіть площу квадрата зі стороною, рівною ширині цього прямокутника. Яка з цих площ більша?
  2. Покупець купив 3 кг яблук за ціною 12 грн/кг і 2 кг груш за ціною 15 грн/кг. Скільки грошей він витратив загалом?

Блок 3: Інтерпретує та критично аналізує результати

  1. Учень виміряв кути двох трикутників і отримав значення: 60°, 60°, 60° для першого та 60° 80° 90° для другого. Чи можливі такі результати? Поясніть чому.
  2. Власна швидкість теплохода 22 км/год, а швидкість течії річки – 2 км/год. Скільки часу витрачає теплохід на шлях між двома пристанями, відстань між якими 120 км, якщо він пливе:

1) за течією; 2) проти течії?

 

docx
Додав(-ла)
Купенко Максим
Додано
23 грудня
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку