29 травня о 18:00Вебінар: Фізика для сучасного школяра: традиції, інновації, STEM

Підсумкова контрольна робота для учнів 7-го класу з історії України за II семестр

Про матеріал
Дана методична розробка призначена для проведення підсумкового оцінювання рівня засвоєння знань учнями 7-го класу з історії України за II семестр. Можна роздруковувати вже готовий варіант для заповнення учнями. Містить 2 варіанти.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота

з історії України за II семестр

Учня/учениці ______ класу

Іванківської ЗОШ I-III ступенів

 

ПІБ

Варіант-1

Початковий рівень (3 б)

1. У 1237-1240 рр. Київська Русь була захоплена:

а) готами;                                                    

б) печенігами;

в) половцями;                                            

г) монголо-татарами.

 

2. Данило Романович оволодів Галичем:

а) 1214 р.;                                                   

б) 1238 р.;

в) 1240 р.;                                                   

г) 1245 р.

 

3. Кревська унія була укладена:

а) 1385 р.

б) 1485 р.

в) 1355 р.

г) 1345 р.

Середній рівень (3 б)

4. Дайте визначення поняттям:

Козак_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Іконостас______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Встановіть хронологічну послідовність подій.

А) утворення Галицько-Волинської держави

Б) перша згадка про козаків

В) Грюнвальдська битва

Г) Зруйнування Києва монголо - татарами

1._______2._______3.______4.______

Достатній рівень (3б)

6. Впізнай діяча. Запиши кілька відомих тобі фактів про нього.

Роман Мстиславич — Вікіпедія  ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Порівняйте умови розвитку української культури в 12-13 ст. з умовами розвитку української культури в 14-15 ст.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Високий рівень (3б)

8. Поміркуйте, у чому полягають особливості розвитку торгівлі на українських землях у 14-15 ст.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Дайте розгорнуту відповідь на запитання. Яким було становище Закарпаття у складі Угорщини?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ОЦІНКА________

Підсумкова контрольна робота

з історії України за II семестр

Учня/учениці ______ класу

Іванківської ЗОШ I-III ступенів

 

ПІБ

Варіант-2

Початковий рівень (3 б)

1. Князь Болеслав мав православне ім'я:

а) Лев;                                                         

б) Андрій;

в) Юрій;                                                      

г) Іван.

 

2. Основним джерелом вивчення історії Південно-Західної Русі є:

а) «Руська правда»;                                                 

б) Галицько-Волинський літопис;

в) «Повчання дітям» Володимира Мономаха;         

г) «Слово про закон і благодать».

 

3. Грюнвальдська битва відбулася:

а) 1385 р.

б) 1485 р.

в) 1410 р.

г) 1444 р.

Середній рівень (3 б)

4. Дайте визначення поняттям:

Мечеть________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Латифундія____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Встановіть хронологічну послідовність подій.

А) битва на річці Калка

Б) Кримське ханство стало васалом Османської імперії

В) Вількомирська битва

Г) повстання під проводом Мухи

1._______2._______3.______4.______

Достатній рівень (3б)

6. Впізнай діяча. Запиши кілька відомих тобі фактів про нього.

Король Данило: міфи і реалії • Фотографії старого Львова

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Порівняйте особливості розвитку української освіти в 12-13 ст. з особливостями розвитку української освіти в 14-15 ст.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Високий рівень (3б)

8. Поміркуйте, у чому полягають особливості розвитку ремесла на українських землях у 14-15 ст.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Дайте розгорнуту відповідь на запитання. Яким було становище Буковини у складі Румунії?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ОЦІНКА________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шпир Ігор Вікторович
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
До підручника
Історія України 7 клас (Гупан Н.М., Смагін І.І., Пометун О.І.)
Додано
23 травня
Переглядів
1268
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку