5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Підсумкова контрольна робота з літературного читання за 4 клас в умовах дистанційного навчання.

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота з літературного читання за 4 клас в умовах дистанційного навчання. Робота з літературним твором.
Перегляд файлу

 

 

Контрольна робота

Робота з літературним твором

                                             ЯК Я СТАВ ВІДМІННИКОМ

Прочитай твір
         Я не вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті Каті Мишки. Вона навіть уважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я в цьому сумніваюся. Але помічав, що, коли Катя не хоче, щоб її викликали до дошки, вона щось шепоче собі, і її не викликають.
        Якось Катя сказала мені:
– Півнику (прізвище в мене таке), хочеш одержати одинадцять балів з української мови?
– Я знаю, що це неможливо, – відповів їй, – тому про таке й не мрію.
– А якщо я тобі допоможу? – не вгавала дівчинка.
– Почаклуєш? – запитав я.
– Авжеж, тільки ти повинен виконати всі мої умови. І якщо у твоєму щоденнику з’явиться одинадцятка, то віддаси мені свій брелок для ключів.
     Я погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах, ніж Леся  Степанівна виведе в журналі навпроти мого прізвища одинадцять. Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф 27 і розповісти їй. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати. А в п’ятницю був урок української мови. Я, чесно кажучи, хвилювався і не насмілювався підняти руку. Допомогла Катя, вона весь час штовхала мене в бік, аж поки Леся Степанівна не запитала її:
– Мишко, ти хочеш до дошки?
– Ні, це не я, а Сашко Півник хоче.
– Ну що ж, Півнику, іди відповідай, – сказала вчителька.
    І я пішов. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене. Потім сказала:
– Півнику, я приємно вражена і з задоволенням ставлю тобі одинадцять балів.
Коли я сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла:
– Віддавай брелок, ти обіцяв.
А я не сперечався. Через кілька днів Мишка знову запитала мене:
– Одинадцять балів з природознавства хочеш?
– Це теж можливо? – засумнівався я.
– Авжеж! – відповіла Мишка впевнено.
І все повторилося. Я вивчив параграф із природознавства. Мишка знову вимогливо перевірила, я одержав гарну оцінку. А потім почав отримувати одинадцятку за оди-
надцяткою. Довелося віддати Мишці свій рожевий фломастер, гумку і ще багато чого. Зате в наступному семестрі я став відмінником.
У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу. Спробуйте ви.

За Ольгою Бусенко
 

 (350 слів)

 

 

 

 

 

Прізвище, імя  _______________________________________________

Виконай завдання.
1. Визнач жанр прочитаного твору.
     А народна казка
     Б авторська казка
     В оповідання
2. Яким був учень Сашко Півник?
     А лінивим, байдужим
     Б здібним, але лінивим
     В наполегливим, упевненим
3. З якого предмета учень Сашко Півник отримав першу гарну оцінку?
     А з української мови
      Б з математики
      В з природознавства
4. Визнач головну думку твору.

      А Знання – найбільша цінність.
      Б Учитися ніколи не пізно.
      В Тільки наполегливою та старанною працею можна досягти успіху.
5. Установи відповідність між назвою літературного жанру та його визначенням.

Скоромовка – •                        короткий влучний народний вислів повчального             

                                                    характеру, часто римований.
Легенда – •                               жартівливий вислів, складений з важких для швидкої                    

                                                    вимови слів.

Прислів’я – •                            твір-переказ про події, факти, людей, оповитий    

                                                    казковістю, фантастикою.
6. Вкажи правильну послідовність подій.

__  «... пояснити те, що сталося, не можу.»

__  «... Леся Степанівна здивовано дивилася на мене.»

__  «... віддаси мені свій брелок для ключів.»

__  «... вивчив параграф із природознавства.»

__  «... вона весь час штовхала мене в бік, ...»

__  «... і сама вміє трохи чаклувати»

 

7. Постав і запиши два запитання за змістом твору.
1. _______________________________________________________________________
2. ______________________________________________________________
 

8. Що, на твою думку, допомогло Сашкові стати відмінником?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                 Оцінка _________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Малєванчик Тетяна Костянтинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Баланова Валентина Вікторівна
    Дуже добре, що тема обрана тема навчання ….
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Каркачева Наталья
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. miruha valentina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Омельковець Олена Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
4 травня
Переглядів
12255
Оцінка розробки
4.9 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку