Підсумкова контрольна робота з математики 5 клас

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота з математики 5 клас. Контрольна робота містить тестові завдання, завдання на встановлення відповідності та завдання з повним обгрунтуванням.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота з математики

5 клас

Варіант 1

Завдання 1 – 4 мають чотири варіанти відповідей, серед яких лише одий правильний. Виберіть правильний, на Вашу думку, варіант відповіді та позначте у відповідній клітинці

 

  1. Спростіть вираз  a + 112 + 48 

 

А

Б

В

Г

112a  + 48

a + 64

a+ 160

160a

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

  1. Ширина прямокутника дорівнює 80м, що у 2 рази менше за довжину. Знайдіть периметр прямокутника.

 

А

Б

В

Г

160м

480м

240м

120м

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

  1. У лижній секції займається 40 учнів, з них 35% - дівчатка. Скільки хлопчиків займається у лижній секції?

 

А

Б

В

Г

  14 хл.

26 хл.

20 хл.

15 хл.

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

  1. Розв’яжіть рівняння  

А

Б

В

Г

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

  1. Установити відповідність між виразами ( 1 – 4) та одержаними результатами ( А – Д)

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

  1.   3,8 ∙ 9,4                                 А.     0,0832
  2.   0,08 ∙ 1,04                             Б.      0,238
  3.   0,2 ∙ 0,05                               В.     35, 72
  4.   2,38 ∙ 0,01                             Г .     0,0238

                                                Д.      0,01

 

Розв’яжіть завдання 6 – 8. Запишіть розв’язання  завдань, зробіть посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв'язання завдань рисунками, графіками тощо.

 

 

  1. Автобус їхав 5 годин зі швидкістю 72,8 км/год та 4 години зі швидкістю 79,1 км/год. Знайдіть середню швидкість автобуса на всьому шляху.

 

 

 

  1. Розв’яжіть рівняння   1,904 : ( 3,2х – 28,6) = 0,56

 

 

 

  1. Теплохід пройшов за течією 241,92 км за 5.6 години. Скільки часу знадобиться йому на зворотній шлях, якщо швидкість течії дорівнює 2,7 км/год?


Підсумкова контрольна робота з математики

5 клас

Варіант 2

Завдання 1 – 4 мають чотири варіанти відповідей, серед яких лише один правильний. Виберіть правильний, на Вашу думку, варіант відповіді та позначте у відповідній клітинці

 

  1. Спростіть вираз  412 + m + 25

 

А

Б

В

Г

412m + 25

437 + m

m+ 387

437m

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

  1. Довжина прямокутника дорівнює 90 м, що у 3 рази більше за ширину. Знайдіть периметр прямокутника.

 

А

Б

В

Г

180м

120м

360м

240м

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

  1. У класі 35 учнів, із них 60% відвідує  математичний гурток. Скільки учнів не відвідує математичний гурток?

 

А

Б

В

Г

  14 учнів

21 учень

20 учнів

18 учнів

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

  1. Розв’яжіть рівняння 

 

А

Б

В

Г

А

Б

В

Г

 

 

 

 

 

  1. Установити відповідність між виразами ( 1 – 4) та одержаними результатами

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 ( А – Д)

  1. 6,7 ∙ 8,4                                   А.     0,0945
  2. 0,09 ∙ 1,05                               Б.      56, 28
  3. 0,02 ∙ 0,05                               В.     35, 72
  4. 67,2 ∙ 0,01                               Г.     0,672

                                                 Д.     0,001

 

 

 

Розв’яжіть завдання 6 – 8. Запишіть розв’язання  завдань, зробіть посилання на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв'язання завдань рисунками, графіками тощо.

 

 

  1. Поїзд їхав 6 годин зі швидкістю 80,2 км/год та 3 години зі швидкістю 83,8 км/год. Знайдіть середню швидкість поїзда на всьому шляху.

 

 

 

  1. Розв’яжіть рівняння   2,021 : ( 2,3х – 41,7 ) = 0,47

 

 

 

 

  1. Катер пройшов проти течії 66,15 км за 4,9 години. Скільки часу йому знадобиться на зворотній шлях, якщо його власна швидкість становить 16,2 км/год?

 

docx
Додано
31 січня 2021
Переглядів
4314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку