Підсумкова робота 2 за темою «Алгоритми та програми для роботи з графікою» для оцінювання чотирьох груп загальних результатів у 5 класі на 2 варіанти.
Варіант 1 Прізвище_________________________________
Завдання 1. ГР1. Працює з інформацією, даними, моделями
(6 б) Підсумуй основні характеристики растрової графіки. Заповни таблицю.
|
Характеристики |
Растрове зображення |
1. |
З чого складається? |
|
2. |
Як змінюється при збільшенні? |
|
3. |
Де використовується? |
|
4. |
Переваги |
|
5. |
Недоліки |
|
Завдання 2. ГР1. Працює з інформацією, даними, моделями
(6 б) Розподіли приклади алгоритмів у відповідні групи за типами алгоритмічних структур.
Лінійний: ____________________________________________________________________
Циклічний (з повторенням) _____________________________________________________
З розгалуженням: _____________________________________________________________
Для довідки: вибір одягу за погодою, рецепт приготування піци, стрибки на батуті, запис розкладу уроків в щоденник, перехід вулиці за світлофором, миття посуду,
Завдання 3. ГР 4. Безпечно й відповідально працює з інформаційними технологіями (12 б) Чи безпечно розміщувати власні фото в інтернеті? Вислови припущення: як незнайомі люди можуть скористатися твоїми фото в інтернеті.
________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________
Завдання 4. ГР 3. Працює в цифровому середовищі
(6 б) Перевір себе, чи можеш ти «читати» чужий код. У проекті Художник планують створювати такі зображення.
Які зображення можна створити за допомогою фрагментів програми А та В? Додай необхідні команди та перевір себе у програмі Scratch за посиланням.
Відповідь: А- зображення № ____, В - зображення № ____.
Завдання 5. ГР 2. Створює інформаційні продукти Виконай одне із завдань.
(12 б) У сервісі https://avatarmaker.com/ створи власну аватарку. Збережи аватарку та здай її на перевірку. або
(12 б) Створи простий малюнок (наприклад, сніговик сонце, дерево або будинок) у одній з графічних програм (Paint, Canva). Збережи малюнок та здай на перевірку.
Варіант 2 Прізвище_______________________________
Завдання 1. ГР1. Працює з інформацією, даними, моделями
(6 б) Підсумуй основні характеристики векторної графіки. Заповни таблицю.
|
Характеристики |
Векторне зображення |
1. |
З чого складається? |
|
2. |
Як змінюється при збільшенні? |
|
3. |
Де використовується? |
|
4. |
Переваги |
|
5. |
Недоліки |
|
Завдання 2. ГР1. Працює з інформацією, даними, моделями
(6 б) Розподіли приклади алгоритмів у відповідні групи за типами алгоритмічних структур.
Лінійний: ____________________________________________________________________
Циклічний (з повторенням) _____________________________________________________
З розгалуженням: _____________________________________________________________
Для довідки: прибирання кімнати, рецепт приготування бутерброда, вибір одягу за сезоном, стрибки на скакалці, запис розкладу уроків в щоденник, перехід вулиці за світлофором.
Завдання 3. ГР 4. Безпечно й відповідально працює з інформаційними технологіями (12 б) Що таке «слід» в інтернеті? Чи можна його видалити?
__________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
Завдання 4. ГР 3. Працює в цифровому середовищі
(12 б) Перевір себе, чи можеш ти «читати» чужий код. У проекті Художник планують створювати такі зображення.
Які зображення можна створити за допомогою фрагментів програми Б та Г ? Додай необхідні команди та перевір себе у програмі Scratch за посиланням.
Відповідь: Б - зображення № _____, Г - зображення № _____.
Завдання 5. ГР 2. Створює інформаційні продукти Виконай одне із завдань.
(12 б) У сервісі https://avatarmaker.com/ створи власну аватарку. Збережи аватарку та здай її на перевірку.
або
(12 б) Створи простий малюнок (наприклад, сніговик, сонце, дерево або будинок) у одній з графічних програм (Paint, Canva). Збережи малюнок та здай на перевірку.