Підсумкова робота 2 «Алгоритми та програми для роботи з графікою» (за ГЗР), 5 клас

Про матеріал

Підсумкова робота 2 за темою «Алгоритми та програми для роботи з графікою» для оцінювання чотирьох груп загальних результатів у 5 класі на 2 варіанти.

Перегляд файлу

Підсумкова робота 2 «Алгоритми та програми для роботи з графікою» (5 клас)

Варіант 1                                                         Прізвище_________________________________

Завдання 1. ГР1. Працює з інформацією, даними, моделями

(6 б) Підсумуй основні характеристики растрової графіки. Заповни таблицю.

 

Характеристики

 Растрове зображення

1.

З чого складається?

 

2.

Як змінюється при збільшенні?

 

3.

Де використовується?

 

4.

Переваги

 

5.

Недоліки

 

Завдання 2. ГР1. Працює з інформацією, даними, моделями

(6 б) Розподіли приклади алгоритмів у відповідні групи за типами алгоритмічних структур.  

Лінійний: ____________________________________________________________________

Циклічний (з повторенням) _____________________________________________________

З розгалуженням: _____________________________________________________________

Для довідки: вибір одягу за погодою, рецепт приготування піци, стрибки на батуті, запис розкладу уроків в щоденник, перехід вулиці за світлофором, миття посуду,

Завдання 3. ГР 4. Безпечно й відповідально працює з інформаційними технологіями (12 б) Чи безпечно розміщувати власні фото в інтернеті? Вислови припущення: як незнайомі люди можуть скористатися твоїми фото в інтернеті.  

 ________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________

Завдання 4. ГР 3. Працює в цифровому середовищі

(6 б) Перевір себе, чи можеш ти «читати» чужий код. У проекті Художник планують створювати такі зображення. 

image

 

Які зображення можна створити за допомогою фрагментів програми А та В? Додай необхідні команди та перевір себе у програмі Scratch за посиланням. 

image

 

Відповідь: А- зображення № ____,                       В - зображення № ____.

Завдання 5. ГР 2. Створює інформаційні продукти Виконай одне із завдань.

(12 б) У сервісі https://avatarmaker.com/ створи власну аватарку. Збережи аватарку та здай її на перевірку. або   

(12 б) Створи простий малюнок (наприклад, сніговик сонце, дерево або будинок) у одній з графічних програм (Paint, Canva). Збережи малюнок та здай на перевірку.

Підсумкова робота 2 «Алгоритми та програми для роботи з графікою» (5 клас)

Варіант 2                                                             Прізвище_______________________________

Завдання 1. ГР1. Працює з інформацією, даними, моделями

(6 б)  Підсумуй основні характеристики векторної графіки. Заповни таблицю.

 

Характеристики

 Векторне зображення

1.

З чого складається?

 

2.

Як змінюється при збільшенні?

 

3.

Де використовується?

 

4.

Переваги

 

5.

Недоліки

 

Завдання 2. ГР1. Працює з інформацією, даними, моделями

(6 б) Розподіли приклади алгоритмів у відповідні групи за типами алгоритмічних структур.  

Лінійний: ____________________________________________________________________

Циклічний (з повторенням) _____________________________________________________

З розгалуженням: _____________________________________________________________

Для довідки: прибирання кімнати, рецепт приготування бутерброда, вибір одягу за сезоном, стрибки на скакалці, запис розкладу уроків в щоденник, перехід вулиці за світлофором.

Завдання 3. ГР 4. Безпечно й відповідально працює з інформаційними технологіями (12 бЩо таке «слід» в інтернеті? Чи можна його видалити?

__________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________

Завдання 4. ГР 3. Працює в цифровому середовищі

(12 б) Перевір себе, чи можеш ти «читати» чужий код. У проекті Художник планують створювати такі зображення. 

image

 

Які зображення можна створити за допомогою фрагментів програми Б та Г ? Додай необхідні команди та перевір себе у програмі Scratch за посиланням. 

 

 

 

 

 

imageimageВідповідь: Б - зображення № _____,                       Г - зображення № _____.

Завдання 5. ГР 2. Створює інформаційні продукти Виконай одне із завдань.

(12 б) У сервісі https://avatarmaker.com/ створи власну аватарку. Збережи аватарку та здай її на перевірку.

або   

(12 б) Створи простий малюнок (наприклад, сніговик, сонце, дерево або будинок) у одній з графічних програм (Paint, Canva). Збережи малюнок та здай на перевірку.

pdf
Додано
30 листопада 2024
Переглядів
1654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку