Підсумкова робота УВ (усна взаємодія) ГР1
(5 клас) Велике диво казки
Дата --------------------------------
Прізвище учня ---------------------------------------------------------
І рівнь
Народна казка - це
варіанти відповідей
- народне сказання або оповідання про якісь події чи життя людей, оповите казковістю, фантастикою.
- оповідь про вірування давніх народів про створення Всесвіту, людей, природних явищ
- усне народне оповідання про вигадані події, що сприймаються як реальні
Запитання 2
Будова казки
варіанти відповідей
- Зачин, кінцівка, основна частина
- Зачин, основна частина, кінцівка
- Кінцівка, зачин, основна частина
Запитання 3
Казки за змістом поділяють на...
варіанти відповідей
- про природу, про людей, прочарівників
- про звірів, про людей, фантастичні
- про тварин,соціально- побутові, фантастичні(чарівні)
Запитання 4
Головним героєм якої казки є персонаж слов"янської міфології ?
варіанти відповідей
- «Вовк і Чапля»
-"Яйце -райце "
- " Летючий корабель"
Запитання 5
Дідусь (казка «Летючий корабель») вирішив допомогти дурневі зробити летючий корабель, бо хлопець
варіанти відповідей
-поділився з ним черствим хлібом
- дав напитися води
- підвіз його
ІІ-ІІІ рівень
1.Виберіть ті елементи , які стосуються казки.
казкові зачин і кінцівка; реальні події; події відбуваються протягом одного дня; повтори дій, слів і речень (часто трикратність); персонажами є виключно люди; наявність чарівних предметів; використання магічних чисел
2.Встановити відповідність між казкою та її головною думкою:
А Не варто насміхатися зі слабших
« Їжак та заєць»
«Мудра дівчина» В Справжні друзі завжди прийдуть на допомогу
«Летючий корабель» Г Розум – найбільше багатство людини
ІV рівень
1.Записати уривок діалогу з Їжаком із казки
"Їжак та заєць" (українська народна казка) От він зайцеві й каже:
– Ти,– каже,– мене береш на сміх? А хочеш зі мною наввипередки? Побачимо, хто кого пережене!
– Ну, добре,– засміявся заєць. – Нумо бігти.
– Ні,– каже їжак,– ще ні. Я піду додому, скажу жінці, нехай знає, куди я пішов.
2.Скласти асоціативний кущ до образу Мудрої Дівчини