Підсумкова робота з інформатики за І семестр 5 клас

Про матеріал
Рівневе тематичне тестування (12 запитань) з тем: "Інформаційні процеси та системи" та "Мережеві технології та Інтернет"
Перегляд файлу

Підсумкова  робота з інформатики за І семестр,  5 клас

________________________________           ________                          ___________________

 Прізвище, ім.`я                                                                                    клас                                                      дата

ВАРІАНТ 1

І. Початковий рівень досягнень (тільки одна відповідь правильна) (3бали)

1. Малюнки, картини, креслення, схеми, карти, фотографії — це приклади ...

А. числової інформації                 В. графічної інформації          

Б. текстової інформації    Г. відеоінформації

2. Інформація — це ...

А. результат опрацювання та сприйняття повідомлень

Б. те, що передають по телевізору у випусках новин

В. прогноз погоди                                       

Г. те, що друкують в газеті

3. Вибери на малюнку носій інформації.

  А)        Б)           В)     Г)   

ІІ. Середній рівень навчальних досягнень(тільки одна відповідь правильна) (3бали)

4.Комп’ютерні мережі — це…

А. мережа зв’язку кількох комп’ютерів 

Б. система зв’язку між двома чи більшою кількістю комп’ютерів

В. набір програм, необхідних для підключення до Інтернету  

5.Назвіть пристрій опрацювання даних.

А. процесор  Б. оптичний диск  В. монітор             Г. флеш-накопичуч

6. Одне або кілька слів, за якими здійснюється пошук потрібних відомостей в Інтернеті називається…

А.   ключові слова       В. визначальні слава       

Б.  визначні слова     

ІІІ. Достатній рівень навчальних досягнень (декілька правильних відповідей) (4 бали)

7. Назвіть пристрої збереження даних.

А. Процесор    Б. Оптичний диск     В. Монітор       Г. Флеш-накопичува    Д. Жорсткий диск.

8. Що таке дані?

А.Це інформація, зафіксована на носії у вигляді, зручному для зберігання йопрацювання.

Б. Відомості, отримані шляхом вимірювання, спостереження, логічних або арифметичних операцій і представлені у формі, придатній для постійного зберігання, передачі і (автоматизованої) обробки.

В. Це носії інформації, зручні для зберігання.

Г. Всі варіанти, перелічені вище     

9.  Інформаційні процеси – це…

А. зберігання, Б. пошук,  В. збирання, Г. опрацювання, Д. передавання, Е. записування

10. Що з наведеного є службами Інтернету?

А. всесвітнє павутиння    Г. інтерактивне спілкування

Б. електронне листування     Д. мережна взаємодія

В. веб-сайт    

IV. Високий рівень навчальних досягнень (2 бали)

11. Установи  відповідність

1. Право авторів на створені ними твори -

А) плагіат

2. Група веб-сторінок, що пов'язані гіперпосиланнями, мають спільну тематику і належать певному власнику

Б) веб-сайт

3. Привласнення авторства на чужий твір - 

В) авторське право       

 

12. Пристрої виведення:  

Підсумкова  робота з інформатики за І семестр,  5 клас

________________________________           ________                          ___________________

 Прізвище, ім.`я                                                                                    клас                                                      дата

ВАРІАНТ 2

І. Початковий рівень досягнень (тільки одна відповідь правильна) (3бали)

1.  Все, що ми чуємо, — людська мова, музика, спів пташок, шелест листя, сигнали машин — відносяться до ...

А. числової інформації                 В. графічної інформації          

Б. текстової інформації     Г. звукової інформації               

2. Для впорядкованого зберігання файлів створюються?

А. Файли  Б. Ярлики             В. Папки

3. https://naurok-test2.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/1479137/656992/400760_1607703327.jpg Яку назву має браузер, зображений на малюнку?

А.Mozilla Firefox   Б.Opera   В.Google Chrome

ІІ. Середній рівень навчальних досягнень (одна правильних відповідей) (3 бали)

4. Для чого люди зберігають повідомлення?

А. щоб не забути;       Б. щоб передати іншим;    В. щоб навчити інших;      Г. всі відповіді вірні  

5. Яка з перелічених адрес НЕ є адресою електронної  поштової скриньки?

А. ivan_franko@ukr.net       Б. stevejobs@gmail.com  В. LegoNinjago@i.ua   Г.fb.com/marija.kryliuk

6. Як називається програма для перегляду веб-сайтів?

А) Paint                      Б) Браузер           В) Папка               Г) Windows

ІІІ. Достатній навчальних досягнень (декілька правильних відповідей) (4 бали)

7. Назвіть пристрої введення інформації

А. клавіатура   Б. монітор    В. принтер    Г. миша    Д. сканер

8. Про захист від яких небезпек потрібно дбати під час пошуку інформації в Інтернеті?

А. про захист від загрозливого вмісту   

Б. про захист від ураження  електричним струмом    

В. про захист особистих даних

Г. про захист від шкідливих програм

Д. про захист від пожежі 

 9. Кібербулінг - це..

А. використання технологій для погроз та переслідування стосовно іншої людини

 Б. булінг із застосуванням цифрових технологій. Він може відбуватися в соціальних мережах, платформах обміну повідомленнями. 

 В.  популярна відео гра

 Г.  допомога людині за допомогою онлайн ресурсів

10. Назвіть пристрої введення інформації

А. клавіатура      Г. колонка

Б. монітор       Д. сканер

В. принтер

 

ІV. Високий рівень навчальних досягнень (2 бали)

11. Установи  відповідність

1. Що таке материнська плата?

А) плагіат

2.Група веб-сторінок, що пов'язані гіперпосиланнями, мають спільну тематику і належать певному власнику

Б) повноцінна плата, що є основою будови модельного пристрою, - комп'ютера.

3.Привласнення авторства на чужий твір - 

В)веб-сайт

12. Доповни речення. Пристрої опрацювання та зберігання даних, як правило, розміщуються в …

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коваленко Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 грудня 2021
Переглядів
5594
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку