Я - вчитель математики, але ще навчаю учнів інформатики. Як в математиці так і в інформатиці стараюся знаходити щось красиве, креативне, творче, цьому навчаю учнів. Пропоную одну із розробок такого уроку.
«Якщо людина хоче вишивати…»
Тема уроку. Умовне форматування
Мета:
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань та умінь
Форма проведення уроку: практична робота з елементами народної творчості
Обладнання: комп’ютери з програмами Excel, PowerPoint та з доступом до інтернету, роздатковий матеріал, завдання для індивідуальної та групової роботи.
Якщо людина хоче вишивати,
Знайдеться в неї голка, нитка, час...
Зуміє всі відтінки підібрати,
Й шедеври вийдуть з-під руки не раз.
Якщо людина хоче вишивати,
Побачить в цьому радість і красу.
І по узорах буде мандрувати,
І вишиє на квіточці росу,
І створить диво, первозданну казку,
Їй усміхнеться сонечко в вікні,
Бо відіб’ється і любов, і ласка
У хрестиках на білім полотні.
Надія Григорівна Красоткіна
http://krasotkina.com/
Хід уроку
Для створення групи серед учнів класу обираю тих, хто засвоїв вивчений матеріал на високому рівні і вільно володіє Google – сервісами, а саме вміє працювати з електронними таблицями в онлайн середовищі (це може бути 4-5 учнів). Учні розподіляють між собою обов’язки головного доповідача, дизайнера, виконавців. Решта учнів класу працюють над завданнями, отриманими в учителя.
Українська вишивка – один із видів народного декоративного мистецтва українців. Українці вишивають бісером, стрічками, нитками, хрестиком, гладдю, на канві. Вишивають різними голками і на спеціальних машинах. Сьогодні учні покажуть, що вони вміють вишивати «на комп’ютері» з допомогою програми, яка використовується здебільшого для виконання різноманітних обчислень.
Ми вивчили тему «Опрацювання табличних даних». Одною з тем уроку була тема «Умовне форматування»
- Що таке умовне форматування?
- Як задати розміри клітинок в Excel?
- Які правила виділення клітинок застосовуються, коли потрібно в електронній таблиці виділити клітинки кольором заливки?
- Як здійснити копіювання в електронних таблицях?
Не достатньо знати, необхідно також застосовувати
Анатоль Франс
- Робота над завданнями.
- Демонстрація результатів роботи учнів, які працювали в групі.
- Демонстрація результатів роботи учнів, які працювали над індивідуальними завданнями.
Виставлення оцінок.
Колективно оцінюємо роботи учнів за такими критеріями:
Завдання для групової роботи (учасники групи вибирають одне із представлених завдань, та виконують його в групі з допомогою Google - таблиць )
Завдання 1.
Завдання 2.
Завдання для індивідуальної роботи учнів (кожен учень обирає одне завдання)
Завдання 1.
Завдання 2.
Завдання 3
Завдання 4. Завдання 5.
Завдання 6