Підсумковий навчально-виховний урок "Якщо я хочу вишивати..."

Про матеріал

Я - вчитель математики, але ще навчаю учнів інформатики. Як в математиці так і в інформатиці стараюся знаходити щось красиве, креативне, творче, цьому навчаю учнів. Пропоную одну із розробок такого уроку.

Перегляд файлу

«Якщо людина хоче вишивати…»

Тема уроку. Умовне форматування

Мета:

  • узагальнити та систематизувати знання та навички з теми;
  • розвивати творчу фантазію, абстракте мислення учнів та здатність до генерації творчих ідей;
  • виховувати в учнів любов до рідного краю, патріотизм, повагу до Державної символіки.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань та умінь

Форма проведення уроку: практична робота з елементами народної творчості

Обладнання: комп’ютери з програмами Excel, PowerPoint та з доступом до інтернету,  роздатковий матеріал, завдання для індивідуальної та групової роботи.

Якщо людина хоче вишивати,
Знайдеться в неї голка, нитка, час...
Зуміє всі відтінки підібрати,
Й шедеври вийдуть з-під руки не раз.
Якщо людина хоче вишивати,
Побачить в цьому радість і красу.
І по узорах буде мандрувати,
І вишиє на квіточці росу,
І створить диво, первозданну казку,
Їй усміхнеться сонечко в вікні,
Бо відіб’ється і любов, і ласка
 У хрестиках на білім полотні.

Надія Григорівна Красоткіна

http://krasotkina.com/

Хід уроку

 

  1. Організаційна частина.
  • Інструктаж з ОБЖД

Для створення групи серед учнів класу обираю тих, хто засвоїв вивчений матеріал на високому рівні і вільно володіє Google – сервісами, а саме вміє працювати з електронними таблицями в онлайн середовищі (це може бути 4-5 учнів). Учні розподіляють між собою обов’язки головного доповідача, дизайнера, виконавців. Решта учнів класу працюють над завданнями, отриманими в учителя.

  1. Мотивація.

Українська вишивка – один із видів народного декоративного мистецтва українців. Українці вишивають бісером, стрічками, нитками, хрестиком, гладдю, на канві. Вишивають різними голками і на спеціальних машинах. Сьогодні учні покажуть, що вони вміють вишивати «на комп’ютері» з допомогою програми, яка використовується здебільшого для виконання різноманітних обчислень.

Ми вивчили тему «Опрацювання табличних даних». Одною з тем уроку була тема «Умовне форматування»

  1. Актуалізація опорних знань.

-  Що таке умовне форматування?

-  Як задати розміри клітинок в Excel?

- Які правила виділення клітинок застосовуються, коли потрібно в електронній таблиці виділити клітинки кольором заливки?

-  Як здійснити копіювання в електронних таблицях?

 

 

Не достатньо знати, необхідно також застосовувати

Анатоль Франс

 

  1. Основна частина.

 

- Робота над завданнями.

- Демонстрація результатів роботи учнів, які працювали в групі.

- Демонстрація результатів роботи учнів, які працювали над індивідуальними завданнями.

 

  1. Підведення підсумків (рефлексія)

 

  • Які кольори заливок ви використовували?
  • Які умови використовували для заливки клітинок різними кольорами?
  • Як змінювали розміри клітинок прямокутної форми на квадратну форму?
  • Чи досягнули ми поставленої мети?

 

Виставлення оцінок.

Колективно оцінюємо роботи учнів за такими критеріями:

  • Кількість кольорів;
  • Складність рисунка:
    • Орнамент;
    • Окремий рисунок;
    • Картинка;
    • Декілька фрагментів картинки.
  1. Домашнє (творче, на патріотичну тематику) завдання.
  2. Заключне слово вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для групової роботи (учасники групи вибирають одне із представлених завдань, та виконують його в групі з допомогою Google - таблиць )

 

Завдання 1.

Зображення, що містить текст

Автоматично згенерований опис

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для індивідуальної роботи учнів (кожен учень обирає одне завдання)

Завдання 1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 3

Зображення, що містить текст, кросворд, барвистий, кахель

Автоматично згенерований опис

 

 

 

 

 

 

Завдання 4.      Завдання 5.

Зображення, що містить текст, чорний, кросворд, у приміщенні

Автоматично згенерований описЗображення, що містить текст

Автоматично згенерований опис

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зображення, що містить седзі, страва

Автоматично згенерований описЗавдання 6

docx
До підручника
Інформатика 9 клас (Бондаренко О.О., Ластовецький В.В., Пилипчук О.П., Шестопалов Є.А.)
Додано
15 листопада 2022
Переглядів
797
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку