Підсумковий урок по темі:
“Множення та ділення натуральних чисел”
5 клас
Мета уроку:
Тип уроку: узагальнення, систематизація і корекція знань і вмінь.
Девіз уроку: «Те, що незрозуміло, потрібно з'ясувати».
Конфуцій
Хід уроку
Перевірка готовності учнів до уроку, налаштування на роботу
План:
Учням пропонується виконати усні вправи, які дають змогу повторити теоретичний матеріал. Інтерактивна вправа «незакінчене речення»
Помножити число а на число b – це означає
… знайти суму b доданків, кожне з яких дорівнює а.
Сформулюйте властивості множення
добуток не змінюється.
можна перше число помножити на добуток другого і третього чисел
можна це число помножити на кожен доданок і отримані добутки додати
Чарівні пари чисел:
Обчислити зручним способом:
Повторення та систематизація вмінь (розв’язування типових завдань, подібні до яких будуть винесені на контрольну роботу)
Письмові вправи
Обчисліть самостійно:
|
а |
0 |
1 |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
Установити відповідність:
Розв’язати рівняння:
Розкрити дужки:
Спростити вираз:
Розв’язати задачі (за допомогою рівняння):
Учень №1
Батько з сином посадили 21 кущ малини, причому батько посадив у 2 рази більше, ніж син.
Скільки кущів посадив син?
Учень №2
Оленці подарували на день народження ромашки і волошки, причому ромашок було у 4 рази менше. Скільки волошок подарували дівчинці, якщо відомо, що їх було на 9 менше ніж ромашок?
Розв’язати задачі (на рух) :
Учень №1
Швидкість легкового автомобіля 85 км/год, а вантажного — 68 км/год. Яка відстань буде між ними через 4 год, якщо вони одночасно вирушили з одного пункту у протилежних напрямках? Розв'яжи задачу двома способами.
Учень №2
Від автобусної станції одночасно у протилежних напрямках вирушили два автобуси. Швидкість одного з них 65 км/год, а іншого — 60 км/год. Яка відстань буде між цими автобусами через 5 год? Розв'яжи задачу двома способами.
Підсумки уроку:
Домашнє завдання:
а) 408: 24; б) 612:51; в) 713: 31.
1