Підсумковий урок у вигляді вікторини з фізики для 8 класу на тему «Температура. Внутрішня енергія. Теплопередача»

Про матеріал
Підсумковий урок з фізики для учнів 8 класу розроблений у формі захопливої вікторини, спрямованої на закріплення та узагальнення знань, отриманих впродовж теми «Температура. Внутрішня енергія. Теплопередача». Учні матимуть можливість продемонструвати свої досягнення та конкурувати в грі, одночасно узагальнюючи важливі аспекти теми «Температура. Внутрішня енергія. Теплопередача» у фізиці.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підсумковий урок у вигляді вікторини на тему «Температура. Внутрішня енергія. Теплопередача»

Номер слайду 2

Оберіть питанняІ рівень1ІІ рівеньІІІ рівень234561212style.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacity

Номер слайду 3

І рівень – питання № 1 Внутрішня енергія тіла – цеце сума кінетичної енергії теплового руху частинок, із яких складається тіло, і потенціальної енергії їхньої взаємодіїце сума механічної енергії теплового руху частинок, із яких складається тіло, і теплової енергії їхньої взаємодіїміра середньої кінетичної енергії хаотичного руху частинок, із яких складається тілоfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 4

І рівень – питання № 2 Кількість теплоти – цеце фізична величина, що характеризує речовинуфізична величина, що дорівнює потужності, яку тіло одержує або віддає в ході теплопередачіфізична величина, що дорівнює енергії, яку тіло одержує або віддає в ході теплопередачіfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 5

І рівень – питання № 3 Чому для вимірювання температури тіла людини, термометр потрібно тримати 5 хв?щоб встановилася теплотащоб встановилася теплова рівновагащоб зменшилась температура тілаfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 6

І рівень – питання № 4 Як можна нагріти тіло, не передаючи йому теплоту від інших тіл?покласти у посудину з гарячою водоювиконати механічну роботупокласти у холодильникfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 7

І рівень – питання № 5 Температуру тіла НЕ вимірюютьтермометром рідиннимтермометром опоруманометромfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 8

І рівень – питання № 6 Теплопровідність НЕ супроводжуєтьсяхаотичним рухом частинок речовинивзаємодією частинок речовиниперенесенням речовиниfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 9

ІІ рівень – питання № 1 Установіть відповідністьнагрівання металевої кулітеплопровідністьвипромінюваннялітня засмагаконвекціяпровітрювання кімнати

Номер слайду 10

ІІ рівень – питання № 2 Установіть відповідністькількість теплоти. Q=cm∆t питома теплоємність речовиниc=Qm∆t рівняння теплового балансу. Q1−+Q2−=Q1++Q2+ 

Номер слайду 11

ІІІ рівень – питання № 1 На скільки градусів охолоне золоте колечко масою 2 г, зняте з пальця, якщо при цьому виділиться 2,6 Дж енергії?На 10 °СПоказати відповідьstyle.opacity

Номер слайду 12

ІІІ рівень – питання № 2 Під час охолодження 2 кг води до 10 °С виділилося 84 к. Дж теплоти. До якої температури була нагріта вода?До 20 °СПоказати відповідьstyle.opacity

Номер слайду 13

Молодці!!

pptx
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Презентації
Додано
10 січня
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку