Підсумковий урок з навчання грамоти (письмо)

Про матеріал
Тема: підсумковий урок I семестру. Мета: повторення вивчених букв; складання речення за малюнком; переписувати з друкованого на прописні; учні формують і розвивають навички письма; вчаться працювати з підручником та медіапрограмами.
Перегляд файлу

Навчання грамоти( письмо)

Тема: підсумковий урок I семестру.

Мета: повторення вивчених букв; складання речення за малюнком; переписувати з друкованого на прописні; учні формують і розвивають навички письма; вчаться працювати з підручником та медіапрограмами.

Хід роботи

  1. Організація уроку

Всі сідайте тихо, діти,

Домовляймось не шуміти,

На уроці не дрімати,

А старанно працювати.

  1. Мотивація навчальної діяльності
  •          Діти до мене звернувся Дід Мороз з проханням, допомогти прочитати лист.

Допоможемо йому?

Вчитель зачитує листа:

«Здраствуй, Діду Морозе! Мене звати, Оленка. Подаруй моїм однокласникам конструктор.»

  1. Основна частина
  •           Малята, давайте не просто прочитаємо лист, а ще запишимо його до нашого зошита.

Діти записують і проговорють кожен склад який пишуть.

ПАЛЬЧИКОВА ГІМНАСТИКА

https://youtu.be/zN8qU_Ywo6Y

  •           Відпочили? Давайте продовжимо. Зараз я прочитаю загадку, а ви її відгадаєте:

Влітку і взимку вбрання одне,
Та кличуть дітки завжди мене.
Щоб я на свято до них прийшла,
Смаколиків багато їм принесла.
(Ялинка)

  •           Так, це ялинка. Зараз я прочитаю вам цікавинку, а потім ми складемо розповідь за допомогою запитань.

Вчитель зачитує цікавинку:

Ялинко́ві прикра́си  іграшки, кульки чи фігурки тварин, людей, предметів побуту, гостинці, якими прикрашають різдвяну ялинку. Першими ялинковими прикрасами були живі квіти, яблука, яйця, горіхи. Згодом додалися солодощі та різдвяні свічки. За легендою, перша скляна ялинкова кулька була видута в Тюрингії (Саксонія) в XVI столітті через неврожай яблук, які тоді були головною прикрасою ялинок. В Україні перші новорічні прикраси робили із соломи, дерева, тканини, кольорових стрічок, згодом із паперу, текстури та фольги. Їх виробляли вже особливі текстурні майстерні. Перші прикрашені дерева були заквітчані яблуками, білими цукерками та тістечками у вигляді зірочок, сердечок і квітів. Скляні дрібнички мабуть вперше були виготовлені в Лауші, Німеччина, Гансом Грейнером (1550–1609), який виробляв гірлянди зі скляних намистин і олов’яних фігурок, котрі можна було вішати на дерева. Поширеність цих прикрас переросла у виробництво скляних фігурок, зроблених досвідченими майстрами за допомогою глиняних форм.

  •           Давайте спробуємо скласти розповідь про ваші ялинкові іграшки.
  •           Поміркуйте яку іграшку будемо описувати?
  •           На що вона схожа?
  •           З чого вона виготовлена?
  •           З чим вона асоціюється у вас?

Кожна дитина по черзі розповідає про свою ялинкову іграшку.

  •           Які чудові розповіді про іграшки. На кінець уроку давайте напишемо не величку самостійну роботу, я буду диктувати Вам вивчені букви, а ви запишите їх в зошит, а потім перевіримо.

Вчитель диктує букви, а діти їх записують:

А, О, У, Е, И, І, Б, Й, К, Н, Г,З, В, П, Р, Л, Д,С, М, Т.

  1. Підсумок уроку    

   Гра «Веселка»

Я не міг, не хотів це робити.

Я це робив але не вдалося.          

Я це робив із допомогою.

Я це робив хоча були помилки.

Я це робив але не відразу.

Я це зробив.

Це було дуже просто.

Діти викладають з цеглинок лего, те що їм вдалося.