Підсумковий урок з теми "Іграшки"

Про матеріал
Підсумковий урок з теми "Іграшки" за підручником для 1 класу І.В.Доценко, О.В.Євчук, С.С.Губарєва "Start up" Unit 2 Lesson 9-11. Можна використати і як відкритий урок по закінченню теми.
Перегляд файлу

Unit 2 Lessons 9-11. REVISION

Тема: Підсумковий урок з теми «Іграшки»

Мета: повторити та систематизувати вивчене; формувати та вдосконалювати навички говоріння: вміння називати іграшки; вміння називати колір іграшки; вміння рахувати іграшки; виховувати вміння співпрацювати у парах та групах.

Обладнання: підручник, наочність з зображенням вивчених іграшок, з вивченими цифрами, конструктор LEGO, відеоматеріали до уроку.

Хід уроку

І. Підготовка до сприймання іншомовного мовлення

1. Greeting. Привітання

Good morning, children! Sit down, please.

2. Повідомлення теми та мети уроку

Діти, сьогоднішній урок незвичайний. Я до вас прийшла за допомогою. У «Країні кольорів» відбувається щось жахливе! Чорний колір посварився зі всіма іншими кольорами. Щоб їм помститися чорний колір викрав веселку та сховав її. А разом з веселкою зникли й усі інші кольори. Дерева, сонце, небо, квіти, звірі та навіть люди – все стало сірим та сумним. Діти, ви мені допоможете повернути кольори та знайти веселку? Для цього нам потрібно гарно працювати. На дошці ви бачите палітру. Але вона, як і вся «Країна кольорів» сіра. Щоб заповнити палітру кольорами, ми будемо з вами виконувати різні завдання. За кожне виконане старанно завдання на палітрі буде з’являтись один із кольорів. А коли ми з вами зберемо всі кольори на палітрі, то зможемо відшукати і веселку, яку заховав ображений чорний колір. Тому, діти, let`s go! Вирушаємо в нашу подорож на пошук кольорів.

ІІ. Основна частина уроку

1. Завдання на відшукання кольорів іграшок.

Діти, а яку тему ми зараз з вами вивчаємо і сьогодні завершуємо її? Правильно, іграшки. Але через те, що відбулось в «Країні кольорів» всі іграшки теж втратили свої кольори і стали сірими. Нам треба повернути їм кольори. А для цього на дошці є аркуш з різними кольорами. Нам треба заповнити кожен колір іграшкою. Тому зараз ви підходите до мене, витягаєте будь-яку іграшку, називаєте її англійською мовою та клеїте на той колір, який я вам назву. Тому будьте уважними!

Молодці, діти! Впоралися із завданням. І за вашу старанну роботу перший колір повертається до нашої палітри. До речі, як буде цей колір англійською мовою? (Purple)

2. Завдання з цифрами.

Діти, через те, що відбувається в «Країні кольорів» цифри теж постраждали. Деякі з них переплутали свої місця, а деякі взагалі зникли. Нам потрібно відшукати правильне місце кожної цифри, а також назвати ті, яких не вистачає. Зараз деякі з вас вийдуть до дошки і поставлять цифри в правильному порядку. А яких же цифр взагалі не вистачає? Давайте назвемо їх. І тепер повністю порахуємо англійською мовою з 1 до 10, та навпаки. Дуже добре! За правильне виконання цього завдання на нашій палітрі з’являється другий колір. Назвемо його. (Green)

3. Фізкультхвилинка.

А зараз трохи потанцюємо. Але хочу вас попередити! За гарне виконання всіма учнями фізкультхвилинки на нашій палітрі може з’явитися наступний колір. Тому я буду дуже уважно стежити, як ви виконуєте всі рухи.

Гарно потанцювали, діти! За таке сумлінне виконання рухів на палітрі з’являється третій колір – red.

4. Повторення кольорів за допомогою конструктора LEGO.

Діти, в кожного на парті є конструктор LEGO. Зараз ми з його допомогою будемо згадувати кольори, які вивчали і тим самим показувати чорному кольору, що інші кольори нам теж важливі та потрібні. Я по черзі буду називати вам кольори. Ваша задача – знайти потрібний колір та перемістити його на вершину своєї вежі. Але дивіться, деяких кольорів, які ми вже знаємо, немає серед конструктора. Тому, якщо ви чуєте білий колір – ви плескаєте в долоні, якщо чорний – гупаєте ногами.

Дуже добре, діти! Ви молодці, тому отримуєте наступний колір в нашу палітру. Який це колір? (Yellow)

5. Знайди пару.

Діти, зараз кожному на парту я роздам половинки малюнків. На рахунок один-два-три ви дивитесь на свою частину малюнка і шукаєте по класу, в кого з ваших однокласників друга половина такого самого малюнку. Коли ви знайшли свою пару ви разом виходите до дошки і називаєте те, що зображено у вас на малюнку.

Дуже добре , діти! Гарно попрацювали і за це отримуємо наступний колір в палітру – blue.

6. Виконуємо пісню.

Як ви бачите, до нашої палітри залишилось повернути останній колір. А для цього ми з вами заспіваємо пісню. Треба активно повторювати слова та виконувати дії, як показано у відео. Цією піснею ми покажемо чорному кольору, які ми щасливі бачити кольори на своїх місцях та як нам весело від їх повернення.

Дуже добре в нас вийшло виконати пісню, тому останній колір не змушує себе довго чекати і повертається до палітри. Який це колір? (White)

ІІІ. Заключна частина уроку

Діти, нам з вами за допомогою сумлінного виконання всіх завдань вдалося повернути всі кольори до палітри. А це що означає? Що ми знайшли заховану чорним кольором веселку! І дивіться, «Країна кольорів» знову оживає, перетворюючись з сірої на різнокольорову. Ми змогли перемогти чорний колір і повернути інші кольори! Це наша з вами заслуга.

Тому, як я і обіцяла, кожен отримує свою наліпку-смайлик, що означає те, що ви всі успішно вивчили і запам’ятали тему іграшки.

Ви великі молодці! Зустрінемося з вами на наступному уроці.

Stand up, please. Goodbye, children.

docx
Додано
24 червня 2022
Переглядів
382
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку