Тема уроку: Підсумковий урок з теми «Комп’ютерні мережі»
Мета уроку:
- навчальна: повторити, узагальнити, систематизувати знання учнів з теми, визначити рівень опанування учнями основних теоретичних знань і практичних навичок з теми «Комп'ютерні мережі», забезпечити засвоєння основних прийомів безпечної роботи в мережі Інтернет;
- розвивальна: розвивати увагу, кмітливість, комунікативні навички, уміння спостерігати і робити логічні висновки, уміння раціонально використовувати комп’ютер для пошуку та опрацювання інформації, відпрацювання умінь і навичок за основними технологічними прийомами роботи на комп'ютері, сприяти формуванню соціальної компетентності;
- виховна: формувати інформаційну культуру, сприяти позитивному ставленню учнів до навчально-пізнавальної діяльності, розвивати цікавість до предмета, заохочувати дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки та дотримання правил безпеки життєдіяльності, забезпечити формування здоров’я збережувальної компетентності.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації.
Обладнання та матеріали: ПК з підключенням до мережі Інтернет, проектор, презентація, картки із завданнями, інтерактивна дошка.
Хід уроку
І. Організаційно-мотиваційний етап.
Доброго дня. Сідайте! Я рада вітати вас на сьогоднішньому уроці, тож давайте налаштуємося на плідну працю. Я, хочу дізнатися, з яким настроєм ви прийшли на наш урок. У вас на парті є лайки (зеленого кольору) та дизлайки (червоного). Хто гарно себе почуває та має гарний настрій піднімає зелений лайк, а хто стурбований підніміть червоний. Бачу, що ви усі маєте гарний настрій і готові до роботи. Я впевнена, що об’єднавши наші зусилля ми з вами досягнемо успіху.
Нам з вами потрібно визначити тему нашого уроку. Пропоную вам розгадати ребуси, які можливо наштовхнуть нас на думку, якою ж буде тема нашого уроку.
(Діти розгадують ребуси)
Молодці!
А тепер пограємо в гру і спробуємо розгадати речення, яке закодоване на дошці, а також у вас на парті є картки з цим завданням. Будь ласа розкодуйте та назвіть фразу.
(Діти розкодовують речення)
Ну що? Ці слова та цей вислів, який ми розкодували, наштовхнули Вас на думки про тему?
Так! Молодці! Тема нашого уроку: Комп’ютерні мережі. Пошук відомостей у мережі Інтернет.
Сьогодні ми проведемо останній урок з цієї теми. Узагальнимо знання та закріпимо навички з цієї теми.
Запишіть в зошиті, 24 листопада, класна робота та тему уроку: Комп’ютерні мережі. Пошук відомостей у мережі Інтернет.
Перевірка домашнього завдання
Зараз ми перевіримо домашнє завдання та повторимо основні поняття з цієї теми.
Для цього нам знадобляться такі фігурки. Ваша задача по черзі перекочувати ці фігурки та дати відповідь на запитання, яке вам випало. Якщо не знаєте відповіді передаєте далі.
(Діти відповідають)
Отже, ми пригадали основні поняття мереж, які вони бувають, а також яка програма нам допомагає шукати інформацію в інтернеті. Доречи, браузер з англійської мови перекладається, як переглядач, або програма для пергляду. Тож давайте пригадаємо вікно нашого браузера та його основні елементи. Для цього у вас є на партах ось такі картки і стікери. Потрібно знайти, що саме відповідає номерам на малюнку. А потім ми звіримося з дошкою.
(Діти працюють)
Продовжуємо далі. А зараз, ми з вами об’єднаємося в дві групи. Так як тема у нас пов’язана з Інтернетом, ця гупа буде ТікТок, а ця Лайк. І виконаємо таке завдання: ГРУПА ТікТок пригадає етапи здійснення пошуку в Інтернеті, а група ЛАЙК, алгоритм збереження малюнку з інтернету. А потім ви озвучите їх.
ГРУПА ТікТок Пронумеруй етапи здійснення пошуку в інтернеті
Зберегти результати пошуку
Відкрити браузер
Проаналізувати результати пошуку
Добрати ключові слова або фразу
Організувати пошук
ГРУПА ЛАЙК Пронумеруй етапи збереження малюнка з інтернету
Вибрати команду: «Зберегти малюнок як»
Викликати контекстне меню
У вікні, що відкрилося, обрати папку для збереження
Ввести ім’я малюнка
Натиснути клавішу зберегти
Молодці! Ви дуже добре попрацювали.
Ми з вами вже знаємо, що в інтернеті на нас чекає як багато цікавого та корисного, так і багато небезпек. Ми знаємо, що існують правила безпечної роботи в інтернеті. Які ми зараз і пригадаємо, виконавши інтерактивну вправу на дошці. Вам треба визначити, як можна діяти в інтернеті, а як - ні!
https://learningapps.org/display?v=pvvwp88u320
Перед тим, як розпочати практичну роботу, ми як завжди повинні пригадати правила техніки безпеки в комп’ютерному класі. Ми з ними працюємо на кожному уроці, тому ви цю вправу виконаєте також самостійно. Для цього нам знову знадобляться смортфони. Скануємо QR– код та виконайте вправу. Після виконання вправи та її перевірки зробіть скрін.
https://learningapps.org/display?v=px5mpw1kn19
Фізкультхвилинка для очей
Ви дуже добре попрацювали, тому зараз ми дамо нашим оченятам трохи відпочити.
Практична робота
№з/п |
Запитання |
Відповідь |
|
Яке дерево є найстарішим на Землі і скільки йому років? |
|
|
Коли було знято перший український фільм і як він називався? |
|
|
Коли святкують Новий рік в Індії? |
|
|
Якою є температура поверхні Венери? |
|
|
Яка вага першого у світі комп’ютера? |
|
|
Де знаходиться найвищий у світі міст? |
|
|
Як називається запах землі після дощу? |
|
№ з/п |
Інформація |
Фейк чи правда |
|
«Вчені прогнозують, що починаючи з 2035 року частина людства вже будуть жити на Марсі» |
|
|
«Найбільше вітаміну С міститься у ягодах шипшини» |
|
Домашнє завдання
Підготувати цікаві факти про Інтернет і надати відповіді в Classroom
Підсумки уроку
Ви всі молодці! Я вами дуже задоволена! Ви дуже гарно працювали! Дякую вам діти за такий гарний урок!
Я б дуже хотіла почути від вас, що ви винесли з нашого уроку.
Пропоную вам вправу «Рюкзак вражень», давши відповідь на такі питання:
А зробити це вам допоможе онлайн дошка. Я в класрум вам надіслала посилання. Перейдіть за ним і дайте відповідь на одне з запитань. Для цього потрібно натиснути на плюсик унизу.