Підсумковий урок з теми "Табличний процесор в 9 класі"
Мета:
формування ключових компетентностей:
формування предметної компетентності:
Хід уроку
І. Організаційний етап
- Привітання з класом;
- Перевірка домашнього завдання;
- Перевірка відсутніх;
- Призначення чергових.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Наголошення, що метою підсумкового контролю є демонстрація учнями своїх навчальних досягнень, а саме знання змісту основних понять вивчених у темі, а також уміння застосовувати набуті знання при виконанні практичних завдань на комп’ютері.
ІІІ. Виконання контрольної роботи
Контрольна робота складається з трьох розділів.
Розділ 1. (3 бали)
Розділ 2. (6 бали)
Розгорнуті відповіді на питання.
Розділ 3. (3 бали)
Завдання 1: За допомогою табличного процесора використовуючи маркер автозаповнення складіть таблицю множення на 3, 5, 7 та 9. Кожну таблицю відформатуйте різними способами (заливка, колір, розмір шрифту і т.д.) відповідно до ваших уподобань.
Завдання 2: На малюнку зображені групи для форматування та вигляд вікна програми, встановити відповідності між цифрами та буквами які позначені на вікні
1 варіант (9 клас)
І. Рівень (тест 3б)
1. Яке значення буде записане в клітинку D1 в результаті виконання формули зображеної на малюнку?
2. Вкажіть правильні адреси комірок:
3. Внесення змін до вмісту клітинок таблиці та її структури – …
4. Сукупність клітинок, яка міститься на перетині одного або декількох стовпців і рядків – …
5. Укажіть вигляд формули =BЗ+CЗ після копіювання її з клітинки E3 у клітинку D3 у середовищі електронної таблиці.
6. Для початку введення формули потрібно в клітинці надрукувати знак …
ІІ. Рівень (розгорнуті відповіді 6б)
1.Що таке табличний процесор? Можливості табличного процесора?
2.Назвіть об’єкти табличного процесора, опишіть властивості кожного з них.
3.З якою метою використовують функції? Що таке формула?
4.Для чого потрібні діаграми? Що таке діаграма?
5.Що таке зведена таблиця?
6.Що таке сортування даних? Для чого воно необхідне?
ІІІ. Рівень (практичне завдання 3б)
1. Створити таблиці за зразком
2. На малюнку зображено групи для форматування Шрифт електронних таблиць та Вирівнювання вкладки Основне. Якою цифрою позначено
2 варіант (9 клас)
І. Рівень (тест 3б)
1. Яке розширення мають імена файлів створених за допомогою табличного процесора Microsoft Office Excel?
2. Маркер автозаповнення – чорний квадратик, розташований у …
3.Який результат отримаємо в результаті виконання формули зображеної на малюнку?
4. Як називається документ у програмі Excel?
5. Скільки комірок (клітинок) входять до виділеного діапазону С3:F5 ?
6. Для розв’язування задач із даними, які можна подати у вигляді електронних таблиць, розроблені спеціальні пакети програм, які називаються …
ІІ. Рівень (розгорнуті відповіді 6б)
1.Які є програми для створення електронних таблиць? Електронна таблиця?
2.Уведення числових та текстових даних. Що таке некоректне введення даних, як воно позначається та як його виправити.
3.Що таке форматування даних і які є типи форматів?
4. Які є типи діаграм? Як їх вставити?
5.Що потрібно для зведеної таблиці?
6.Прості й розширені фільтри? Як їх встановити?
ІІІ. Рівень (практичне завдання 3б)
1 Створити таблиці за зразком
2. На малюнку зображено стандартний вигляд вікна табличного процесора Microsoft Office Excel 2010. Якою цифрою на малюнку позначено
V.Підсумок уроку. Домашнє завдання.
- Оцінення робіт учнів та їх оголошення;
- Повторити вивчений матеріал з теми «Табличний процесор»
РОЗРОБИЛА ПІДСУМКОВИЙ-УРОК: БРОВЧЕНКО ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА, учитель інформатики.