ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА ТЕМАМИ: «ВЗАЄМОДІЯ СУСПІЛЬСТВА I ПРИРОДИ», «СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО», «ГЛОБАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛЮДСТВА»

Про матеріал

Навчальна мета: узагальнити та систематизувати знання за вивченими темами; визначити рівень оволодіння знаннями, уміннями та навичками; розвивати вміння працювати з картами атласа, вміння виконувати тестові завдання різних рівнів складності.

Приклади завдань

Перегляд файлу

ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА ТЕМАМИ: «ВЗАЄМОДІЯ СУСПІЛЬСТВА I ПРИРОДИ», «СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО», «ГЛОБАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛЮДСТВА»

Варіант I

I рівень. Оберіть правильну відповідь

1. Серед названих країн найбільші запаси кам’яного вугілля зосереджені в:

а)    Іраку, Ірані, Кувейті;

б)    Алжирі, Лівії, Єгипті;

в)    Китаї, США, Росії, Австралії;

г)    Венесуелі, Аргентині, Перу.

2. Провідними експортерами нафти є:

а)    Канада, Австралія, Бразилія;

б)    Японія, Південна Корея, Філіппіни;

в)    Німеччина, Швеція, Франція;

г)    Саудівська Аравія, Ірак, Іран.

3. Найбільше у світі природного газу імпортує:

а)    Японія;

б)    Україна;

в)    Росія;

г)    Німеччина.

4. Найвищим відсотком виробленої енергії на АЕС вирізняються:

а)    США та Канада;

б)    Норвегія та Бразилія;

в)    Італія та Іспанія;

г)    Франція та Бельгія.

5. Першість за виплавкою сталі у світі належить:

а)    Канаді та США;

б)    Німеччині та Франції;

в)    Росії та Україні;

г)    Китаю та Японії.

6. Найбільше зерна пшениці на світовий ринок вивозять:

а)    Польща, Білорусь, Росія;

б)    США, Канада, Китай;

в)    Японія, Південна Корея, Індонезія;

г)    Чилі, Колумбія, Перу.

II рівень

7. Визначте правильність наведеного твердження:

«У розвинених країнах Європи та Америки, як правило, домінує високопродуктивне тваринництво, а в країнах, що розвиваються, Африки та Азії — рослинництво».

8. Прочитайте текст і визначте галузь промисловості:

«Це провідна галузь промисловості за загальною вартістю продукції, що виробляється, і за кількістю зайнятого у виробництві населення».

9. Установіть відповідність між продукцією галузей промисловості та країнами з найбільшими обсягами її виробництва:

а)    папір;

б)    телевізори;

в)    вовна;

г)    лляні тканини;

 

1)    Іран, Ірак, Катар, Кувейт;

2)    Китай, Південна Корея, США, Малайзія;

3)    Австралія, Уругвай, Аргентина;

4)    США, Китай, Японія, Канада;

5)    Росія, Білорусь, Чехія, Литва.

 

 

III рівень

10. Установіть послідовність країн за прибутками від туризму, починаючи з найбільшого:

а)    США;

6)    Мексика;

в)    Непал;

г)    Японія;

 

11. Обчисліть ресурсозабезпеченість США залізними рудами, обравши в таблиці необхідні дані:

Площа, тис. км2

9 363,4

Розвідані запаси, млрд. т

10

Щорічний видобуток, млн. т

35

ВНП на душу населення, дол. США

46 040

 IV рівень

12. Відомо, що вчені розробили чимало глобальних прогнозів розвитку людства на найближчу та віддалену перспективу. У них простежуються два принципово різних підходи, які можна назвати песимістичним та оптимістичним. Складіть свій власний прогноз розвитку людства у ХХІ ст. за песимістичним сценарієм.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА ТЕМАМИ: «ВЗАЄМОДІЯ СУСПІЛЬСТВА I ПРИРОДИ», «СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО», «ГЛОБАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛЮДСТВА»

Варіант II

I рівень. Оберіть правильну відповідь

1. Серед названих країн найбільші запаси лісових ресурсів зосереджені в:

а)    Німеччині, Франції;

б)    Бразилії, Фінляндії;

в)    Лівії, Алжирі;

г)    Аргентині, Колумбії.

2. Провідне місце серед виробників та експортерів шокових тканин у світі посідають:

а)    Бразилія, Венесуела, Перу;

б)    Японія, Індія, Китай;

в)    Білорусь, Польща, Словаччина;

г)    Канада, США, Мексика.

3. Найбільшим експортером природного газу є:

а)    Україна;

б)    США;

в)    Росія;

г)    Китай.

4. Найвищим відсотком виробленої енергії на ГЕС вирізняються:

а)    США та Канада;

б)    Норвегія та Бразилія;

в)    Італія та Іспанія;

г)    Франція та Бельгія.

5. Суднобудування є галуззю міжнародної спеціалізації:

а)    Росії;

б)    Іспанії;

в)    Південної Кореї;

г)    Ізраїлю.

6. Лідерами за збиранням рису є:

а)    Аргентина, Мексика, Бразилія;

б)    Франція, Італія, Іспанія;

в)    Туніс, Алжир, Єгипет;

г)    Китай, Індія, Індонезія.

 II рівень

7. Визначте правильність наведеного твердження: «Країна, яка має різноманітні природні умови, завжди економічно розвинена».

8. Прочитайте текст і визначте загальну назву перелічених рослинних культур: «Їх вирощують з метою отримання сировини для виробництва різноманітних продовольчих та промислових товарів. Найбільше значення мають цукрові, олійні, волокнисті й тонізуючі культури».

9. Установіть відповідність між країнами та їх експортною продукцією:

а)    Японія;

б)    Канада;

в)    Індія;

г)    Бразилія;

1)    залізні та марганцеві руди, кава, какао, цукор, бавовник, рис, кукурудза;

2)    нафта, какао-боби, натуральний каучук, ядро пальмового горіху;

3)    залізні та марганцеві руди, чай, цукор, пшениця, рис, арахіс, прянощі;

4)    залізні руди, кольорові метали, кам’яне вугілля, пиломатеріали, газетний папір, пшениця, машини та обладнання;

5)    автомобілі, морські судна, електроніка і робототехніка, сталь, тканини.

ІІI рівень

10. Установіть послідовність країн за тоннажем торговельного морського флоту, починаючи з найбільшого:

а)    Греція;

б)    Росія;

в)    Польща;

г)    Панама.

11. Обчисліть ресурсозабезпеченість Німеччини вугіллям, обравши в таблиці необхідні дані:

Площа, тис. км2

356,9

Розвідані запаси, млрд. т

244

Населення, млн. осіб

84

ВВП на душу населення, дол. США

23 700

 IV рівень

12. Відомо, що вчені розробили чимало глобальних прогнозів розвитку людства на найближчу та віддалену перспективу. У них простежуються два принципово різних підходи, які можна назвати песимістичним та оптимістичним. Складіть свій власний прогноз розвитку людства у ХХІ ст. за оптимістичним сценарієм.

docx
До підручника
Соціально-економічна географія світу. (рівень стандарту, академічний рівень ) 10 клас (за редакцією Яценка Б. П.)
Додано
19 березня 2018
Переглядів
2611
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку