Дане заняття допоможе вчителю, який проводить дошколярик, цікаво та легко подати матеріал. Також конспект заняття можна використати на заняттях в ДНЗ.
Тема. Письмо похилих паличок із заокругленням угорі або унизу.
Мета: учити писати похилі палички із заокругленнями, розвивати уважність та графічні навички, виховувати акуратність, бережливе ставлення до природи.
Обладнання: комп’ютер, інтернет, мультимедійна дошка, роздатковий матеріал.
ХІД УРОКУ
І. Актуалізація опорних знань учнів
|
1.Налаштування на заняття.
Вивчення вірша
Спитає вчитель — треба встать,
Дозволить сiсти,— тихо сядь,
Сказати хочеш,— не шуми,
А тiльки руку піднiми.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Голова є, а шиї нема;
Очі є, а брів нема;
Рот є, а не говорить;
Без ніг, а далеко під водою ходить. ( Риба)
І річка, і вудка, і гачки будуть незвичайні – графічні. Ми будемо зображувати їх у прописах. Той, хто правильно та старанно виконає роботу, упіймає більше риби на юшку.
ІІІ. Основна частина уроку
Покладіть ручку на середину середнього пальця, а вказівним і великим пальцями тримайте з боків. Зошит кладемо лівим нижнім ріжечком до себе. Спробуймо писати палички – це, мов хвилі річки. Обведіть написані палички. Ведемо рівненько, не спішимо. Гарно вийшло.
Голова риби – початок долоні, хвостик – пальчики, верхній плавець – великий палець. Долоня й пальці розслаблені, вони гнучко звиваються.
В ямі не спиться вусатому сому,
Сому вусатому сумно самому.
ІV. Підсумок уроку