Письмо похилих паличок із заокругленням угорі або унизу.

Про матеріал

Дане заняття допоможе вчителю, який проводить дошколярик, цікаво та легко подати матеріал. Також конспект заняття можна використати на заняттях в ДНЗ.

Перегляд файлу

Похожее изображениеРезультат пошуку зображень за запитом "підготовчі вправи для письма"https://i.pinimg.com/originals/cc/cf/1a/cccf1ad3fdc2402443e8a1c172ecca52.jpgC:\Users\Evgen\Desktop\сертифікмти 2020\176858_670551.jpgC:\Users\Evgen\Desktop\сертифікмти 2020\41665bb1704c70958820714dc94c94f8.jpg Похожее изображениеРезультат пошуку зображень за запитом "підготовчі вправи для письма"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Письмо похилих паличок із заокругленням угорі або унизу.

Мета: учити писати похилі палички із заокругленнями, розвивати уважність та графічні навички, виховувати акуратність, бережливе ставлення до природи.

Обладнання: комп’ютер, інтернет, мультимедійна дошка, роздатковий матеріал.

ХІД УРОКУ

 

І. Актуалізація опорних знань учнів

 

  •  Мене цікавить ваш настрій. Подивіться на мене і передайте його у своїх очах. Люди, які усміхаються доброю, відвертою усмішкою, добрі. Давайте і ми спробуємо усміхнутися одне одному доброю усмішкою. Нехай сьогодні у нас панує доброта.

1.Налаштування на заняття.

  • - Тож налаштуємося на урок і вивчимо разом вірш.

Вивчення вірша

Спитає вчитель — треба встать,

Дозволить сiсти,— тихо сядь,

Сказати хочеш,— не шуми,

А тiльки руку піднiми.

ІІ. Повідомлення  теми і мети уроку

  • Сьогодні у нас буде не звичайне заняття, ми будемо з вами подорожувати. А куди ми вирушимо дізнаємось відгадавши загаду.

                         Голова є, а шиї нема;

                         Очі є, а брів нема;

                         Рот є, а не говорить;

 Без ніг, а далеко під водою ходить. ( Риба)

  • Так. Це риба.
  • Учитель відкриває презентацію із зображеннями прісноводних риб ( карась, сом, щука, окунь, краснопірка)
  • Чи впізнаєте ви цих риб? Як вони називаються?
  •   Отже  ми вирушаємо рибалити!
  • Що треба взяти з собою? ( Вудку з гачками, цеберко, черв ‘яків тощо)
  • Куди ми підемо рибалити? ( на річку, на озеро, на став)

І річка, і вудка, і гачки будуть незвичайні – графічні. Ми будемо зображувати їх у прописах. Той, хто правильно та старанно виконає роботу,  упіймає більше риби на юшку.

ІІІ. Основна частина уроку

  1. Повторення правил письма

Покладіть ручку на середину середнього пальця, а вказівним і великим  пальцями тримайте з боків. Зошит кладемо лівим нижнім ріжечком до себе. Спробуймо писати палички – це, мов хвилі річки. Обведіть написані палички.  Ведемо рівненько, не спішимо. Гарно вийшло.

 

  1. Аналіз графічних вправ
  • Роздивіться уважно завдання в робочих рядках. Скільки їх?
  • Що нагадує вам завдання на першому рядку? ( хвилі на воді)
  • На що схожі елементи під хвилями? ( Гачки для ловлі риби)

 

  1. Пальчикова гімнастика

Голова риби – початок долоні, хвостик – пальчики,  верхній плавець – великий палець. Долоня й пальці розслаблені, вони гнучко звиваються.

  1. Зображення хвилястої лінії. Робота в зошитах
  • Отже, ми прийшли рибалити на річку. Подивіться, які на ній невеличкі хвильки.
  • Наведіть пальцем хвилясту лінію, що зображено на малюнку під рибами. Робіть рухи плавно, рівномірно.
  • Наведіть цю лінію синім олівцем за пунктиром. Розфарбуйте хвильки біля рибок.
  • Молодці!  А зараз наведіть по пунктирним лініям гачки.
  1. Фізкультхвилинка
  2. Розвиток мовлення учнів
  • А зараз ми розучимо з вами скоромовку.

В ямі не спиться вусатому сому,

Сому вусатому сумно самому.

  1. Розмальовуємо рибок
  • А зараз подивіться уважно на свої малюнки. Чого на них не вистачає? Так, зараз нам треба розмалювати наших рибок.

ІV. Підсумок уроку

  1. Повторення вірша
  2. Повторення скоромовки
  3. Повторення правил каліграфічного письма

 

docx
Додано
31 січня 2020
Переглядів
3474
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку