Письмова нумерація чисел 11-20.Записування чисел під диктовку. Розв`язування задач на знаходження другого доданка. Креслення відрізків.Урок

Про матеріал

Мета уроку: Закріпити значення учнів нумерації чисел в межах 20. Вчити учнів записувати числа під диктовку, формувати вміння розв`язувати приклади і задачі; порівнювати числа, приймати рішення, креслити відрізки. Розвивати увагу, мислення, любов до птахів.

Перегляд файлу

                                               Підготувала Федорченко Оксана Пантеліївна

                                              вчитель вищої категорії «Старший вчитель»

                                              Чернігівського загальноосвітнього закладу

                                              І-ІІІ ст. №35.

 

Тема уроку: Письмова нумерація  чисел 11-20.Записування чисел під диктовку. Розв`язування задач на знаходження другого доданка. Креслення відрізків.

Мета уроку: Закріпити значення учнів нумерації чисел в межах 20. Вчити учнів записувати числа під диктовку, формувати вміння розв`язувати приклади і задачі; порівнювати числа, приймати рішення,креслити відрізки. Розвивати увагу, мислення, любов до птахів.

                                                        Хід уроку

І. Організаційний момент.

Діти, посміхніться мені, один одному. Нехай у вас сьогодні на уроці буде гарний настрій.

 ІІ. Актуалізація опорних знань.

Діти, скажіть а яких птахів можна зустріти  на вулиці в нашому місті?(зимуючі і зимові гості)

 А чи є у вас улюблені страви? Які?

 А чи знаєте ви , яка улюблена їжа у птахів?

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.

Отож, у кожного виду пташок є улюблена  їжа. Ми сьогодні дізнаємось про їх смаки. А ще ми будемо розв*язувати приклади  і  задачі, записувати числа другого десятка., порівнювати їх.

ІV. Робота над новою темою.

  1. Сьогодні 19 лютого-отож, хвилинка каліграфії буде число 19. Пропишемо рядок 19. Поки будете писати –подумайте  і дайте характеристику числа 19.

 

непарне                 число ІІ десятка     з 1 дес. 9 одиниць

 

                                             19                          10і 9

Сусіди

18і 20                  19 одиниць          двоцифрове

 

На  столі  у вчителя стоїть годівничка.

До нас прилетіла перша пташка синиця (малюнок), вона принесла нам завдання, розв`язавши яке ми дізнаємось що любить їсти синичка.

  1. Гра «Заповни віконечко»

11-                                            16, 17,                      20

Прочитайте числа від 11 до 20, потім навпаки. Назвіть попереднє до 15, наступне до 13, назвіть найменше, найбільше. Ось її улюблена страва.

НЯСОШНИК (СОНЯШНИК)

Насипаємо в годівничку соняшник, нехай ласує синиця.

 Наступна пташка ворона. Вона принесла нам усний рахунок.

10-9+6+2+1-5+10=15

17-7-2-4+6+6+1=17

18-1-10-4+3+3+10=19

19  17  15

Р     и     с              поставте числа в порядку зростання  і ви дізнаєтесь, що любить ворона. (СИР)

  1. А хто занає як називається ця пташка?(Голуб)

Вона принесла нам математичний диктант.

1.Знайти суму чисел 10 і  7.

2.Знайти різницю чисел 15 і 10.

3.На І гілці сиділо 19 пташок, на другій на 9 більше, скільки пташок сиділо на ІІ гілці?

4.На першій гілці сиділо 10 пташок, на другій 9. На скільки більше сиділо на першій гілці, ніж на ІІ?

5.Запишіть число в якому 1 десяток і 5 одиниць.

6.Запишіть сусідів числа 19.

 Перевірка математичного диктанту (17, 5, 19, 1, 15, 18, 20)

 Прочитайте від меншого до більшого. Назвіть двоцифрові числа, парні(нема), одноцифрові, непарні.

17

5

19

1

15

18

20

Н

Ш

Ц

П

Е

И

Я

 

Складіть слово з букв (пшениця)

V. Фізкультхвилинка.

Слухання звуків природи, співу пташок.

-Скажіть, діти, а для чого нам підгодовувати пташок взимку, може не потрібно!?

Давайте уявимо, що ми пташки, давайте політаємо-(махаємо руками),

поклюємо поживу- помахали голівкою, почистимо дзьоба, і далі полетіли, і за парту тихо сіли.

VI.Закріплення вивченого матеріалу.

До нас на сніданок прилетіла наступна пташка-хто знає, як називається вона? (синичка)

 За короткою умовою складіть задачу:

Горобців 10 п.         14 п.

Синичок-? п.

Як знайти скільки синичок? Запис розв`язку задачі. Скласти обернену задачу. Записати умову задачі і розв`язати її.

Горобців-10 п.

Синичок-4 п.              ? п.

Як тепер розв`яжемо задачу.

10+4=14(п.)

Синичка принесла назву своєї улюбленої страви

с

а

.

.

(сало) Отож, кладемо до годівнички сало, звертаю вашу увагу, що сало повинне бути не солоне!

Наступна пташка- снігур-це, до речі, зимовий гість, він прилітає до нас з холодних країв. Він приніс нам наступне завдання.

Завдання №3 ст. 95

Переставте правильно склади в слові і ви дізнаєтесь, що любить їсти снігур:

ли

ка

на

(калина) Кладемо кетяги калини до годівнички.

2.До нас прилетів омелюх також зі своїм завданням.

 Групова робота. Розв`язати приклади  і за результатами відповідей об`єднатися в групи.

1. Одноцифрові  парні відповіді.

2.Двоцифрові непарні відповіді.

3.Двоцифрові парні відповіді.

4. Одноцифрові  непарні відповіді.

На стінах класу прикріплені такі ж  написи. Діти розв`язують приклади- приймають рішення які у них усі відповіді-встають і йдуть до своєї групи.

  1. 17-1=                             15-1=

          20-2=                              13+1=

         14+2=                             19-1=

  1. 10-2=                             6+4=

3+3=                               8-4=

5+3=                               9-5=

  1. 2+7=                              5+4=

3+6=                              1+6=

2+5=                               9-6=

  1. 20-1=                             13-2=

17+2=                            14+1=

16-1=                              18-1=

Що любить омелюх зараз розберемось!

ро

го

на

би

(горобина)

Наступна робота від горобчика. Як ви знаєте пташки люблять сидіти на тоненьких гілочках. Отож, ми будемо креслити тоненькі лінії.

Підручник ст. 95 №6.

11 см, 12см, 13 см.

Ось , що любить смакувати горобчик.

сі

на

ння

(насіння)

VII.Підсумок уроку.

-Діти, що ви сьогодні нового дізналися, що вже  знали? Що сподобалось робити? А що не сподобалось?

 

 

 

 

docx
Додано
5 березня 2018
Переглядів
1394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку