Тема заняття: Battement tendu jete.
Мета заняття:
Навчальна: вихованці здобують новий матеріал, досягають чіткого та правильного виконання перевірених комбінацій та елементів класичного танцю на верстаті та подальшого навчання в центрі залу.
Розвивати: розвивати поставу, силу ніг, витривалість і танцювальні навички, а також бажання до самовдосконалення;
Виховна: створення емоційного настрою у дітей на заняттях, виховання працьовитості, прагнення до кращого результату, естетичного смаку.
Завдання заняття: вивчення нового матеріалу та повторення вже здобутих знань.
Методи:
Тип заняття: комбінований з використанням імпровізації, розвиток фізичних даних, закріплення умінь і навичок.
Форма заняття: групове
Обладнання: ТЗН, балетки, станок, килимок.
Очікуваний результат: технічно правильне виконання.
Хід заняття
І. Вступна частина
Діти, хто пам’ятає тему минулого уроку? (діти піднімають руки або відповідають усі разом)
Так, правильно "Battement tendu". Чому ми повинні вивчати комбінацію? Що вона розвиває?
Правильно, розвиває силу ніг, виворітність, активно задіяні всі групи дрібних і великих м’язів.
Пам’ятайте, що на минулому занятті я говорила, що у нашої комбінації є «сестра», тому сьогодні ми розберемось, що це за «сестра» і чому я її так назвала, а комбінація називається «Battement tendu jete».
Рух Battement tendu jeté в класичному танці – це кидок робочої ноги..
Вивчення Battement tendu jeté можна починати відразу після засвоєння Battement tendu, оскільки рух заснований на його принципі. Тому я назвала її «сестрою» нашої вправи. Тепер вам буде легше запам’ятати ці дві вправи.
Після добре вивченого Battement tendu ми знаємо, як правильно вивести носок у потрібну точку на підлозі, і тоді нам не залишається нічого іншого, як відірвати від підлоги носок добре витягнутої робочої ноги.
Але ми повинні пам’ятати, що ми не можемо спиратися своєю вагою на підлогу.
Витягнута легка нога виводиться через Battement tendu і різко відривається від підлоги на 25 градусів, в подальшому вивчені на 45 градусів, а потім повертається у вихідне положення.
Спочатку розберемося в градусах.
Піднімаючи робочу ногу над підлогою, фіксуємо робочу ногу на певній висоті над підлогою хоча б на мить.
Ця фіксація робочої ноги над підлогою, виміряна в градусах.
Ми почнемо з вами вивчати з 25 градусів.
Ця висота невипадкова, зараз ми з вами розберемося чому ми будемо вивчати не на 45 градусів.
Піднявши ногу на 45 градусів вгору, з недостатньо підготовленим (недостатньо зміцненим) тілом, ми бачимо, що наше тіло не зібране.
Виконуючи рух Battement tendu jeté під кутом 45 градусів, що фізично складніше, ніж підняття стопи на 25 градусів, ми приділяємо більше уваги робочій стопі і не завжди контролюємо тіло. Помилки корпусу повторені багато разів, укорінюються і ми не завжди помічаємо їх в подальшому виконанні.
Саме тому краще обмежитися підйомом робочої ноги на 25 градусів при розучуванні руху та перші роки навчання, поки корпус добре не зміцниться.
Треба пам'ятати, що всі вправи ми виконуємо для зміцнення та розвитку організму.
Помилки: що зустрічаються у Battement tendu jeté.
Ці помилки пов'язані з відривом робочої ноги від підлоги.
Якщо стопа недостатньо добре працює в Battement tendu, відбувається відокремлення носока від підлоги передчасно. Під час повернення носка на підлозі з не витягнутою стопою він може торкнутися підлоги в області подушки стопи, що також є помилкою.
Стопа повинна відриватись від підлогу, торкаючись пальцями добре витягнутої стопи робочої ноги і, перш за все, торкаючись пальців підлоги при поверненні у вихідне положення.
Якщо ви освоїли роботу стопи в Battement tendu на минулому занятті, у вас не виникне проблем з відривом стопи від підлоги на висоті 25 градусів.
Успіх у вивченні Battement tendu jeté залежить від того, як ви оволодієте Battement tendu.
Тож зараз ми з вами виконаємо Battement tendu jeté і подивимося, як ви засвоїли попередній матеріал і наскільки ви зрозуміли новий.
Давайте влаштуємо невелике змагання, хто зможе краще виконати цю вправу. Ви згодні?
Так добре. А в кінці заняття за допомогою метода «Зворотного зв’язку» оцінимо своє виконання.
II. Основна частина
III. Заключна частина
Згодні, що ті дві вправи можна назвати сестрами?
Було важко відтворити вправу?
Хто може згадати загальні помилки?
Метод «зворотного зв’язку»
Всі гарно сьогодні працювали, молодці.