План - конспект уроку Ознаки подільності

Про матеріал
Підсумковий урок з теми ,, Ознаки подільності '' . Урок розроблений для повторення, узагальнення і систематизації матеріалу з теми
Перегляд файлу

Урок - подорож до країни ,, Ознаки подільності”, 5 клас

 

 

Тема уроку. Ознаки подільності  ( Слайд 1)

Мета уроку:

-формування предметних компетентностей: систематизувати знання учнів про ознаки подільності; сформувати вміння застосовувати ознаки подільності до розв’язування вправ;

- формування ключових компетентностей: формувати вміння визначати

мету навчальної діяльності, відбирати і застосовувати потрібні знання для

досягнення мети, вживати в мовленні математичну термінологію;

-сприяти самовихованню інтересу до вивчення математики,

зацікавленості в пізнанні нового.

Тип уроку: закріплення вмінь і навичок.

Хід уроку

І. Організація класного колективу та мотивація навчальної діяльності ( Слайд 2)

Щоб дізнатись швидко й стисло,

Чи ділитись будуть числа,

Правила такі є в нас - відповідь знайдемо враз.

Заслуговують подяки: це - подільності  ...  ( ознаки ).

Ви здогадались, що тема нашого уроку - ,, Ознаки подільності “.

Та сьогодні ми з вами із класної кімнати відправимось в країну ,, Ознак подільності”. Подорожувати ми будемо потягом, який уже чекає на нас. То ж рушаємо !

Звичайно, на потяг треба квитки, бо задарма ніхто везти не буде.А їх ми можемо отримати, впоравшись із завданнями.

ІІ. Перевірка домашнього завдання ( Слайд  3 )

  1. Якщо в учнів виникли запитання по домашньому завданню, то учитель відповідає на поставлені запитання..
  2.  Учні по черзі говорять відповіді до розв’язаних вдома завдань  № 978, № 981

Молодці, всі старались  і заслужили квиток на потяг. Займаємо місця. З піснею завжди цікавіше подорожувати.

Лунає пісня ,, Поділись своєю радістю “.

Та що це ?   Потяг зупинився. На шляху трапився світлофор.

ІІІ. Актуалізація опорних знань ( Бліцопитування)

Гра ,, Світлофор 

До дошки виходять три учні. У першого в руках кружок червоного кольору, у другого - жовтого, у третього - зеленого. А всі інші учні мають по три кружки ( червоний, жовтий, зелений).

Вчитель задає питання ( Слайд 4  ), а діти піднімають кружки певного кольору: зелений - так, червоний - ні, жовтий - не знаю.

Ви дуже добре справилися з цим завданням. Потяг рушає далі.    

Саме час перевірити,  чи все ми взяли для подорожі.

 

 

ІV. Перевірка багажу ( Фронтальне розв’язування вправ)

№ 980, 982, 983   ( Слайд  5 )

Подорожуючи, кожен із вас вибрав собі цікавого співрозмовника за інтересами. Час летить невпинно. Наступна зупинка - ,, Взаємоконтроль”.

V. Самостійна робота зі взаємоперевіркою. ( Слайди 6,7 )

Учні виконують роботу, потім обмінюються зошитами для взаємоперевірки. ( Слайд 8 )

Наша подорож добігає кінця. Наступна зупинка ,, Математична розвага “.

VI. Гра ,, Хрестики - нолики”  ( робота в групах)

Клас поділяється на три команди - ряди. Кожна команда отримує аркуш із завданнями ,  які передаються із останніх парт до перших. Учні ланцюжком дають відповідь на одне завдання. Правильне твердження позначається хрестиком, неправильне - ноликом.     

Ось і кінцева зупинка нашої подорожі країною ,, Ознаки подільності”.

VII. Зупинка ,, Підсумкова”. ( Рефлексія )

Кожен висловить своє враження від сьогоднішньої поїздки.

( Слайд 9  )

      Не хочеться прощатись, але доведеться розходитись по домівках. На згадку про подорож висловіть свої міркування.

VІІІ. Домашнє завдання

Виведіть і сформулюйте ознаку подільності на 15.

Дякую за гарну подорож  і за компанію!  ( Слайд10 )                            

doc
Додано
27 січня
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку