План декади природничо-математичних наук на тему: «Стратегія освіти для сталого розвитку України».

Про матеріал
Поглибити розуміння учнями концепції сталого розвитку та її значення для майбутнього України. Формувати у молоді екологічну свідомість, соціальну відповідальність та критичне мислення.Розвивати навички співпраці, лідерства у вирішенні проблем. Стимулювати інтерес до наукових досліджень та інновацій, спрямованих на досягнення сталого розвитку. Показати учням, як їхні знання та навички можуть бути використані для створення більш сталого майбутнього.
Перегляд файлу

                                                                                                  

План декади природничо-математичних наук на тему: «Стратегія освіти для сталого розвитку України».

Дата та час проведення

Назва заходу

Відповідальний за проведення

1 день

 

 

 

2 день

 

 

 

 

3 день

 

 

 

4 день

 

 

 

5 день

 

 

 

 

6 день

 

 

 

 

 

7 день

 

 

 

 

8 день

 

 

 

 

9 день

 

 

 

 

10 день

Відкриття декади  (лінійка)

1.Ознайомлення з  планом, завданнями та цілями проведення декади природничо-математичних наук.

 

Проєкт на тему:«Забезпечення доступності та сталого управління водними ресурсами та санітарією».

 

 

Проєкт на тему:«Забезпечення відкритості, безпеки, життєстійкості й екологічної стійкості міст, інших населених пунктів».

 

 

Проєкт на тему:«Життєва математика у різних галузях діяльності».

 

 

Проєкт на тему:«Недорогі, надійні, стійкі і сучасні джерела енергії».

 

 

 

Проєкт на тему:«Проведення досліджень та розв’язання проєктних задач на тему охорони довкілля з використанням засобів обробки текстової, табличної та графічної інформації».

 

 

Проєкт на тему:«Реальний та віртуальний світ. А який для мене кращий?».

 

 

 

Проєкт на тему:«Забезпечення здорового способу життя та сприяння благополуччю для всіх у будь-якому віці».

                                                                              

 

Проєкт на тему:«Забезпечення переходу до раціональних моделей споживання і виробництва».

 

 

 

Ділова гра: «Плануємо  майбутнє нашої держави». (Дві команди з учнів 5-9 класів).

 

 

Керівник/ця ПМК

 

 

Вчитель/ка біології

 

 

 

 

Вчитель/ка географії

 

 

 

Вчителі математики

 

 

 

Вчителі хімії та фізики

 

 

 

 

Вчителі інформатики

 

 

 

 

 

Вчителі інформатики

 

 

 

 

Вчителі фізичної культури

 

 

 

Вчителі трудового навчання і технологій

 

 

 

Вчителі природничо-математичних предметів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Биченко Любов
Додано
6 листопада
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку