Індивідуальний план роботи педагога- організатора
під час карантину (30.03.2020 – 03.04.2020)
Даний план роботи враховує дистанційне навчання учнів в
соціальних мережах, мобільних групах різних додатків.
Містить реферальні посилання на матеріали для використання в
професійній орієнтації учнів та орієнтовний час виконання того
чи іншого виду роботи.
№п/п |
Дата |
Зміст |
Час роботи |
1. |
30.03.2020р. |
Підготовка та публікація на сайті naurok.cоm.ua свої авторські роботи. |
12 30 – 13 30 |
2. |
|
Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання. РЕСУРСИ ЗІ СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ https://www.canva.com https://prezi.com https://www.beautiful.ai |
13 30 – 15 30 |
3. |
|
Підбір матеріалів для проведення Дня гумору(дистанційній формі). |
15 30 – 16 30 |
1. |
31.03.2020р. |
Дистанційне засідання атестаційної комісії. |
12 30 – 13 30 |
2. |
|
Підготовка та публікація в соціальній мережі Viber шкільної газети «Погляд учня» |
13 30 – 14 30 |
3. |
|
Перегляд відеоролика на тему :»Як обрати професію майбутнього?» Тамара Сухенко (https://www.youtube.com/watch?v=1bpaOg8J_Ug). |
14 30 – 15 10 |
4. |
|
Самоосвітня робота в мережі Інтернет. |
15 10 – 16 30 |
1. |
01.04.2020р. |
Опрацювання фахової літератури. https://en.calameo.com/ |
|
2. |
|
Заняття з комп'ютерної грамотності. https://naurok.com.ua/img/logo_new3.png |
|
3. |
|
День гумору(дистанційна форма). Конкурс « Плакат «Що б це означало?» ( розміщення в соціальній мережі Viber). |
|
1. |
02.04.2020р. |
Консультації з батьками учнів 5 -го класу в телефонному режимі. |
09 00 – 09 40 |
2. |
|
Робота з сайтом створення хмари слів Wordcloud.pro |
12 40 – 13 40 |
3. |
|
Підвищення професійної майстерності шляхом тестування на Національній онлайн платформі з цифрової грамотності. https://osvita.diia.gov.ua/ |
13 40 – 14 00 |
4. |
|
Підвищення професійної майстерності шляхом проходження партнерського курсу «Онлайн – сервіси для вчителів» на Національній онлайн платформі з цифрової грамотності. https://osvita.diia.gov.ua/ |
14 00 – 15 00 |
5. |
|
Самоосвітня робота в мережі Інтернет. Sahody.blogspot.com › 2017/12 › blog-post_15 www.lvivcenter.org › uma › chronicle › 1524-14-12-11-educational-program https://www.storiesthatmove.org/uk/aomawhr-ctopihka/ |
15 00- 16 00 |
1. |
03.04.2020р. |
Упорядкування документації по самоосвіті. |
12 30 – 13 00 |
2. |
|
Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання. https://play.google.com/store/apps/details?id= com.symbaloo.android&hl=uk https://learningapps.org/ |
13 00 – 13 30 |
3. |
|
Вивчення досвіду роботи педагогів-організаторів щодо активного функціонування учнівського самоврядування. https://www.slideshare.net/SalogubVictoria/1-69833718 http://konon-iryna.blogspot.com/p/blog-page_90.html
|
13 30 – 14 30 |
4. |
|
Робота із шкільною документацією педагога – організатора. |
14 30 – 16 30 |