План індивідуальної дистанційної роботи педагога - організатора під час карантину

Про матеріал
Даний план роботи враховує дистанційне навчання учнів в соціальних мережах, мобільних групах різних додатків. Містить реферальні посилання на матеріали для використання в професійній орієнтації учнів та орієнтовний час виконання того чи іншого виду роботи.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи педагога- організатора

під час карантину (30.03.2020 – 03.04.2020)

 

Даний план роботи враховує дистанційне навчання учнів в

соціальних мережах, мобільних групах різних додатків.

Містить реферальні посилання на матеріали для використання в

професійній орієнтації учнів та орієнтовний час виконання того

чи іншого виду роботи.

 

№п/п

Дата

Зміст

Час роботи

1.

30.03.2020р.

Підготовка та публікація на сайті naurok.cоm.ua свої авторські роботи.

12 30 – 13 30

2.

 

Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання. РЕСУРСИ ЗІ СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ

https://www.canva.com

https://prezi.com

https://www.beautiful.ai

13 30 – 15 30

3.

 

Підбір матеріалів для проведення Дня гумору(дистанційній формі).

15 30 – 16 30

1.

31.03.2020р.

Дистанційне засідання атестаційної комісії.

12 30 – 13 30

2.

 

Підготовка та публікація в соціальній мережі Viber шкільної газети «Погляд учня»             

13 30 – 14 30

3.

 

Перегляд відеоролика на тему :»Як обрати професію майбутнього?» Тамара Сухенко

(https://www.youtube.com/watch?v=1bpaOg8J_Ug).

14 30 – 15 10

4.

 

Самоосвітня робота в мережі Інтернет.

15 10 – 16 30

1.

01.04.2020р.

Опрацювання фахової літератури.

https://en.calameo.com/

 

2.

 

Заняття з  комп'ютерної грамотності.

https://naurok.com.ua/img/logo_new3.png

 

3.

 

День гумору(дистанційна форма).

Конкурс « Плакат «Що б це означало?»

( розміщення в соціальній мережі Viber).

 

1.

02.04.2020р.

Консультації з батьками учнів 5 -го класу в телефонному режимі.

09 00 – 09 40

2.

 

Робота з сайтом створення хмари слів

Wordcloud.pro

12 40 – 13 40

3.

 

Підвищення професійної майстерності шляхом тестування на Національній онлайн платформі з цифрової грамотності.

 https://osvita.diia.gov.ua/

13 40 – 14 00

4.

 

Підвищення професійної майстерності шляхом проходження партнерського курсу «Онлайн – сервіси для вчителів» на Національній онлайн платформі з цифрової грамотності. https://osvita.diia.gov.ua/

14 00 – 15 00

5.

 

Самоосвітня робота в мережі Інтернет.

Sahody.blogspot.com › 2017/12 › blog-post_15

www.lvivcenter.org › uma › chronicle › 1524-14-12-11-educational-program

https://www.storiesthatmove.org/uk/aomawhr-ctopihka/

15 00- 16 00

1.

03.04.2020р.

Упорядкування документації по самоосвіті.

12 30 – 13 00

2.

 

Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.

http://www.flubaroo.com/

https://play.google.com/store/apps/details?id=

com.symbaloo.android&hl=uk

https://learningapps.org/

13 00 – 13 30

3.

 

Вивчення досвіду роботи педагогів-організаторів щодо активного функціонування учнівського самоврядування.

https://www.slideshare.net/SalogubVictoria/1-69833718

http://konon-iryna.blogspot.com/p/blog-page_90.html

 

13 30 – 14 30

4.

 

Робота із шкільною документацією педагога – організатора.

14 30 – 16 30

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Рибак Оксана
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
2804
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку