План-конспект інтегрованого компетентнісно орієнтованого уроку з інформатики з теми «Розв'язування компетентнісних задач з теми «Створення персонального навчального середовища. Ог

Про матеріал
Учні повинні знати: зміст понять «сервіси Google», «хмарні технології», «хмарний диск». Учні повинні вміти: описувати можливості використання веб-документів; створювати, надавати доступ та використовувати документи колективного опрацювання. Учні повинні розуміти: навчальну мету уроку та намагатися її виконати. Наскрізні змістові лінії: Підприємливість і фінансова грамотність - розвивати здатність успішно діяти в технологічному середовищі. Здоров'я та безпека - формування прагнення дотримуватися здорового способу життя.
Перегляд файлу

Відділ освіти Бердянського виконавчого комітету

Бердянської міської ради Запорізької області

 

Методичний кабінет

Бердянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1

 

 

 

 

 

 

План-конспект інтегрованого компетентнісно орієнтованого  уроку з інформатики з теми «Розв'язування компетентнісних задач з теми «Створення персонального навчального середовища. Огляд туристичних об’єктів України за допомогою сервісів Google»

 

 

 

Розробила

учитель інформатики

ЗОШ І-ІІІ ст. №1

Cемагіна В.В.,

«спеціаліст».

Провела:

16.04.2019 р.

 

 

 

 

 

 

Бердянськ - 2019

План-конспект інтегрованого компетентнісно орієнтованого  уроку з інформатики в 9-А класі з теми «Розв'язування компетентнісних задач з теми «Створення персонального навчального середовища. Огляд туристичних об’єктів України за допомогою сервісів Google»

Учитель Семагіна В.В.

Мета:

навчальна: формувати предметні компетентності з інформатики:

ІТ – компетентність  - здатність раціонально використовувати комп’ютер і комп’ютерні засоби для розв’язування завдань, пов’язаних з опрацюванням даних, їх пошуком, зберіганням, поданням і передаванням; здатність співпрацювати за допомогою засобів ІКТ для виконання комплексних завдань; вміння безпечно працювати з комунікаційними системами.

розвиваюча: розвивати ключові компетентності учнів:

інформаційно-цифрова компетентність – критичне застосування ІКТ для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією в публічному просторі та приватному спілкуванні;

математичну компетентність – розуміти, використовувати та створювати математичні моделі об’єктів та процесів для розв’язування задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій;

основні компетентності у природничих науках і технологіях – користуватися технологічними пристроями; планувати та проводити комп'ютерні експерименти в галузі природничих наук та технологій;

уміння вчитися впродовж життя – організовувати свою діяльність із використанням програмних засобів для планування та структурування роботи, а також співпраці з членами соціуму.

здоров’язберігаючу - розвивати та підтримувати прагнення учнів до здорового способу життя; залучати їх до підтримання свого здоров’я протягом уроку шляхом фізкультхвилинок;

виховна:

виховувати інформаційну культуру - вміння систематизувати сукупність знань, умінь і навичок, спрямованих на задоволення інформаційних потреб, що виникають в ході навчальної, науково-пізнавальної та інших видів діяльності.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.

 Інтеграція :інформатика та географія.

Методи:  пояснення навчального матеріалу і його демонстрація, «Незакінчене речення», самостійна робота, проблемне навчання; метод «Мікрофон».

Прийоми: зв'язок з життям, з професією; створення проблемної ситуації; формування очікуваних результатів; акмеологічні прийоми стимулювання та мотивації: «створення позитивного настрою», «Емоційне заохочення».

Форми роботи: індивідуальна, фронтальна, групова.

Обладнання уроку: комп'ютери, проектор, мережеве оточення, Інтернет, програма віддаленого управління комп'ютерами, презентація-супровід, сервіс для створення інтерактивних вправ ZipGrade, роздатковий матеріал.

Учні повинні знати: зміст понять «сервіси Google», «хмарні технології», «хмарний диск».

Учні повинні вміти: описувати можливості використання веб-документів; створювати, надавати доступ та використовувати документи колективного опрацювання.

Учні повинні розуміти: навчальну мету уроку та намагатися її виконати.

Наскрізні змістові лінії:

 Підприємливість і фінансова грамотність - розвивати здатність успішно діяти в технологічному середовищі.

 Здоров'я та безпека - формування прагнення дотримуватися здорового способу життя.

 

 

Хід уроку

І. Орієнтація, мотивація діяльності.

  • Привітальне слово вчителя.

1. Давайте пригадаємо, що ми вже вивчили про сервіси Google?(очікувані відповіді учнів).

2. Скажіть, для чого взагалі нам потрібні сервіси Google? (очікувані відповіді учнів).

3. Скажіть, як і де, окрім інформатики, можна використати сервіси Google? А чому ви не можете відповісти на це запитання? (очікувані відповіді учнів).

ІІ. Цілепокладання.

  • Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

1.На дошці підказки у вигляді малюнків (рюкзак мандрівника, дорожній знак «Готель», кросівки, карта України, знак «Google»).

2. Діти разом з вчителем оголошують тему уроку.

 - Який з предметів нам допоможе розкрити тему уроку?

3. Визначають мету і задачі уроку.

  •                  навчальна: формувати вміння розв'язувати компетентнісні задачі, опрацьовувати дані, подавати результати розв'язування задачі;
  •                  розвивальна: розвивати інформаційну й комунікативну компетентності, навички роботи з інформацією, інтелектуальну активність, естетичні смаки, увагу, логічне мислення, пам'ять; виховувати дослідницький підхід у пізнанні нового, формувати вміння застосовувати отримані знання для розв'язування прикладних задач;
  •                  виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.
  • Мотивація навчальної діяльності.

- Сьогодні на уроці ми дізнаємось про … (перегляд буктрейлера про цікаві об`єкти спадщини ЮНЕСКО). Цікаво вам дізнатись, які ще пам'ятні місця є на території України? Тоді – за роботу.

  • Визначення очікуваних результатів.

ІІІ. Цілереалізація.

  • Загальний інструктаж.

- Сьогодні на уроці ми будемо віртуально подорожувати місцями та містами України. Спочатку виконаємо завдання на перевірку теоретичного матеріалу, а наступні 3 завдання будуть спрямовані на практичне застосування сервісів Google.

- За кожне завдання ви зможете отримати фіксовану кількість балів: 1 завдання – 2 бали, 2 та 3 завдання оцінюються в 3 бали, а 4 завдання в 4 бали.

- Перед початком уроку хочу нагадати вам правила роботи за комп’ютерами.

  • Відтворення й коригування опорних знань, умінь, навичок, необхідних для самостійного виконання практичних завдань уроку.

1. Інтерактивна вікторина на перевірку знань про сервіси Google. Робота учнів з роздатковим матеріалом, сканування відповідей за допомогою смартфона.

  • Самостійне виконання завдань під контролем і за допомогою учителя, враховуючи індивідуальні можливості.

Завдання 1. Робота з картами Google «Пошук місця призначення».

Знайти на карті відомі пам’ятки України, зробити скріншоти, які знадобляться для наступного завдання та зберегти в документі Google.

Завдання 2. Робота з таблицями Excel «Пошук місця ночівлі». Розв’язати математичну задачу для того, щоб з’ясувати, яким чином розрахувати бюджет для ночівлі в готелі. 

  • Фізкультпауза.

Діти виконують вправи разом з учителем (повторювання вправ при перегляді відеоролика).

  • Узагальнення й систематизація учнями результатів роботи.

Завдання 3. Робота з презентаціями Google «Подорожуємо містами України». Спільна презентація вчителя та школярів, у якій кожен учень оформлює слайд, відповідно до вимог, які закріплені у «класній кімнаті».

  • Звіт учнів про способи  й результати виконання роботи. 

Захист учнями спільного проекту.

ІV. Рефлексивно-оцінюючий.

  • Підведення підсумків уроку.

 - Діти, сьогодні ми з вами пригадали такі сервіси Google …(очікувані відповіді учнів). А також спробували використати їх під час віртуальної подорожі, тобто інтегрували географію в інформатику.

  • Повідомлення домашнього завдання.

Високий рівень: створити буклет для мандрівника, який подорожує пам’ятними місцями України «Топ-7 найкращих пам’яток України».

Достатній рівень: створити на YouTube власний канал та розмістити на ньому презентацію «Подорожуємо містами України».

Середній рівень: підготувати повідомлення з теми «Використання сервісів Google під час вивчення шкільних дисциплін».

  • Рефлексія.

 - Діти, ми досягли очікуваних результатів? Чи сподобався вам урок? Чим саме? Чи були утруднення? Де можна застосувати вивчений матеріал?

  • Цінування, оцінювання.

- Діти, мені здається, що сьогодні наш урок був насиченим, а подорож – цікавою та пізнавальною. Дякую вам за підтримку, за старання та наполегливість. Молодці! (оцінювання дітей за рівнями).

 

 

docx
Додано
7 травня 2019
Переглядів
1906
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку