План-конспект інтегрованого уроку з англ.мови в 11 кл. за т. " Батьки і діти".

Про матеріал
Мета уроку - тренувати учнів в усному продукуванні та в усній взаємодії, практикувати учнів працювати в групах, вести дискусію за темою, привертаючи увагу співрозмовника, висловлювати свої переконання і думки.
Перегляд файлу

 Інтегрований урок з англ.мови в 11 кл. за т. « Батьки і діти».

                                                                          ( 09.10. 2024 р.)

 

Тема уроку:       «Батьки і діти»

 

Мета уроку :  * Тренувати учнів в усному продукуванні та в усній взаємодії.

*Практикувати учнів працювати в групах.

 

Очікувані результати :

Учні можуть:

  • створити групи і працювати в них;
  • вести дискусію за темою, привертаючи увагу співрозмовника;
  • висловлювати свої переконання, думки;
  • оцінювати себе та один одного.

 

Обладнання : роздатковий матеріал, ноутбук, відео «Ідеальна сім,я»,  «Дерево успіху», кольорові олівці, папір, картки формувального оцінювання.

 

Тип уроку : інтегрований урок;  урок формування умінь усного продукування та усної взаємодії.

 

                                              Хід уроку :

  1. Початок. Налаштування. Позитив.

Greeting.

  1. Ранкове коло. « Я-повідомлення».

T : Let’s introduce yourselves.

e.g ; My name is Tetiana. I am tolerant.

(Учні представляють себе  і називають свою рису характеру за першою літерою свого імені).

 

Психолог : ( проводить з учнями медитацію « Чи відчувають вони комфорт»)

 

  1. Warm-up.
  1. Створення груп.

( з мішечка учні беруть цукерки і по кольору створюють групи).

  1. Кожна група придумує свою назву групи, малює емблему, пояснює назву групи, придумує правила своєї групи.

 

  1. Основна частина уроку:
  1. The aim of the lesson and learning outcomes. ( T – Cl )

 

T : Today we are going to speak about people, who live in the same house, under one roof, who love each other, who help one another, who understand those nearby, who believe in each other, who are happy together. And these people are…

A FAMILY.

 

The topic of our lesson is ‘’ Parents and Children”.

 

At the lesson you will be able :

  • to work in groups
  • to discuss
  • to make “ An Ideal Family”
  • to take part in role-games.

 

  1. T : I would like you to remember some statements, proverbs and sayings about a family.

 

Gr.1 “ The best slogan for family”.

Example: * United and growing

  • Family always
  • Understanding and love
  • Hoping and believing

 

        Gr.2 “ A good quote about family”.

Example : *  Family is not an important thing, it’s everything.

  • Family is the best thing you could ever with you.

 

 

Gr.3 “ Proverbs about family”.

Example : * Like mother, like daughter

  • Like father, like son.
  • East or west home is best

 

  1. “ Cinquan”.

 

Gr.1. A Family

Gr.2  Parents

Gr.3  Children

 

Line 1. :  A Noun

Line 2. :  2 Adjectives

Line 3. :  A Sentence

Line 4. :  2 ing-words

Line 5. :  A Noun

 

4.“ An Ideal  Family

T :  You know all families are different, but all children dream to live in a happy family, to have good parents.

 

Психолог :  ( демонструє відео і дає поради щодо створення ідеальної сім»ї).

 

T : Now, each group draw a picture and say what the ideal family is.

( представник кожної групи виходить до дошки з малюнком і висловлює думку групи щодо створеної ідеальної сім»ї)

 

T : So, you have created a portrait of your ideal family.

I hope in future you’ll make such families.

You’ll be happy and successful!

 

5.“ Parents and Children”.

Make up statesments out of jumbled words/

Gr.1, 3 – Parents

Gr. 2 -  Children

 

Parents : There are no children- || there are people, || but with their own thoughts || their own source of experience || their own disires || and feelings.

 

Children :  To learn || to live || means to || live together.

 

 

                6.“ Microphone”

           ( мікрофон передається кожній групі)

                                Finish the sentences :

 

Gr.1 : All our parents want us to be … ( honest and successful,

                                                                      hard-working and polite)

 

Gr.2 : All our parents don’t want us to be … ( stupid and lazy,

                                                                                rude and greedy)

 

Gr.3 : All children want their parents to … ( be understanding,

                                                                             respect their choices).

 

  1. Підсумок уроку.
  1. “ A Tree of Success”

( На дошці « Дерево успіху ». На партах в учнів – листочки 3-х кольорів: зелені – все на уроці вдалося і все успішно, жовті – були деякі труднощі при виконанні завдань, памаранчеві – учню потрібна була допомога вчителя. Учні оцінюють свої успіхи по кольорам і вішають листочки на дерево).

 

  1. Учні вішають на дошку картки, на яких висловлена їх думка про урок : “ The lesson was useful”, “ The lesson was interesting”, “ I worked hard” etc.

 

  1.  Hometask : Write a lovely letter to your mother.

 

T : The lesson is over. Good – bye!

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
5 жовтня
Переглядів
182
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку