Цілі: ознайомити з новими лексичними одиницями: практикувати учнів у вживанні звуків; розвиток писемного мовлення та навичок читання, розвивати вміння вести діалог, мовну здогадку, інтерес до вивчення англійської мови. Навчати комунікативним навичкам.
Обладнання: картки, малюнки, аудіозапис, презентація, мультимедійна дошка.роздатковий матеріал.
Т. Good morning, children. I'm glad to I see you.
Cl. Good morning teacher. We are glad J to see you too.
T. I'm fine today and how are you?
Pupils. (I'm O.K. I'm so-so. I'm bad. I'm very well.)
T. Who is on duty today?
P. I'm.
T. Who is away from our lesson today? P. All are present.
T. That's very well. Let's start our lesson.
о Одного разу Mr Tongue вирішив вимити дзеркало. Він узяв маленьку ганчірочку і по-чав дмухати на дзеркало і протирати його. Mr Tongue дуже старався. Він легенько дму-хав—[h] [h-h-h] — і витирав ганчірочкою. // Прошу дітей допомогти Язичку і показа ти, як він дмухав і витирав
дзеркало. Стежу, щоб звук [h] вимовлявся на видиху легко і протяжно:
[h-h-h]. Нагадую дітям, що вони вже чули цей звук у слові Hello. Прошу їх вимовити сло-во Hello. Відпрацьовую його вимову, запропонувавши дітям повторювати за мною.//
о Вночі розігралася негода. Дув сильний північний вітер: [u-u-u]. Mr Tongue прокинув-ся від того, що сильно грюкали вхідні двері: [w-w-w]. Він щільно закрив дверіі намагався заснути. Пішов сильний дощ, і його краплі застукали по вікну: [b-b-b], [р-р-р]. Mr Tongue слухав, як стукали краплі, і непомітно заснув.
о У Mr Tongue День народження! З самого ранку він дуже радий: [еі-еі-еі] і кличе своїх друзів. Поки гості не прийшли, Mr Tongue надуває кульки: [s-s-s]. Ось задзвонив дзвіно-чок: [rj-rj-r)]- Хто ж це? Вгадайте- [r-r-r], [u-u-u], [g-g-g]. Друзі принесли багато дарунків, Mr Tongue дуже радий!
о Сьогодні вранці Язичок прокинувся, потягнувся і відкрив штори на вікнах: [w-w-w]. По-года була гарна, і він вигукнув: [о-о-о], а потім підстрибнув до самої стелі: [t-t-t], [wot], [wot-wot]. What is your name?
о Язичок вирішив навести у себе в будиночку лад, узяв віника і почав підміта-ти. Ось так: [w-w- w]. Потім почав вибивати пил з дивана: [t-t-t]. Злякавшись шуму, з-під ди-вана виліз їжак і сердито забуркав: [g-g-g]. Собака почув їжачка та грізно загарчав: [г-г-г]. Язи-чок усе прибрав та полічив, хто у нього в домі живе, й числа назвав: one, two, three.
.Ознайомлення з розділами теми.введення лексики теми за допомогою інтерактивного додатку Quick minds2 .спинінг, піймай хмаринку. Відео.
Учні вибирають малюнки з тваринами ,уявляючи,що вони справжні дають їм імена.
Тварин купують на уявній фермі або ярмарку.
{Пісня з рухами на мелодію «Веселі каченята«.)
One and two and three and four,
We are dancing on the floor, —
We are dancing on the floor Clap, clap, clap, clap.
Five, six and seven, eight Щ; can dance and we can play We can dance and we can play Clap, clap, dap, dap,
4.Розвиток аудіювання та мовлення
Учні розучують пісеньку про цуценя «BINGO». ,співають та танцюють за зразком відео.
5.Письмо.
6.Читання
III.Підсумки уроку
T. Що нового ви дізналися на сьогоднішньому уроці? Які види робо-ти вам сподобатись?
Записати у словники та вивчити нову лексику.
Скласти чотири речення з новою лексикою.
Т. You work well today. Thank you very much. The lesson is over. See you next time. Good-bye, children.