ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
для учнів 9 класу
Тема: Легка атлетика
Завдання:
1. Провести інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з легкої атлетики;
2. Повторити спеціальні бігові й стрибкові вправи;
3. Закріпити техніку човникового бігу
4. Сприяти розвитку сили.
Місце проведення: Спортивний зал
Необхідний інвентар:
Діти спец. мед. групи займаються за індивідуальним графіком.
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно методичні вказівки |
І. |
Підготовча частина |
10-15 хвилин |
|
1. 2. 3. 4. 5. 6.
7.
8.
8. |
Шикування Рапорт Привітання Вимірювання ЧСС Повідомлення задач уроку Стройові вправи на місці
ЗРВ в русі Ходьба:
Біг:
ЗРВ на місці
Спеціальні фізичні вправи
|
30 с. 30 с. 30 с. 10” 30 с. 1 хв.
20 м 15 м 15 м 15 м 20 м 2 кола
5 – 6 р. 5 – 6 р. 5 – 6 р. 5 – 6 р. 5 – 6 р. 5 – 6 р. 5 – 6 р. 5 – 6 р. 5 – 6 р. 5 – 6 р.
30 р. 30 р. 15 р. 25 р .
|
Візуальний огляд стану здоров’я учнів. Перевірка форми
Пульс не перевищує 110 уд.- хв. Нагадування правил техніки безпеки під час перебування в спортивному залі.
Правильність і чіткість виконання вправ.
Руки на поясі Спину тримаємо рівно У повільному темпі. Чотири кроки правим боком, чотири кроки лівим боком, руки на поясі. Дивитись через ліве плече.
Слідкувати за правильним виконанням вправ
Не затримуємо дихання. Слідкуємо за правильним виконанням вправ |
ІІ. |
Основна частина
|
20-25 хвилин |
|
1.
2.
3.
4. |
Човниковий біг 4*9
Стрибки у довжину з місця -стрибок з одного кроку розбігу; -стрибок з 2-3 кроків розбігу. -Стрибок у «кроці» через перешкоду з наступним про біганням
Рухлива гра “Вибивний” |
2-3 р.
3-4 р.
5-6 р. |
Слідкувати за виконанням правильної техніки бігу на короткі дистанції.
Одне за одним із дистанцією 5-6 кроків. Активна постановка ноги після проходження через перешкоду. Нахил тулуба вперед.
Дотримання правил гри |
ІІІ. |
Заключна частина
|
5-10 хв. хвилин |
|
1. 2.
3.
4.
5. 6. |
Шикування Вправи на відновлення та розслаблення організму( рухлива гра на увагу). Вимірювання ЧСС
Підведення підсумків уроку
Задання домашнього завдання. Організаційне завершення заняття. |
30 с. 8-10 хв.
30 с.
2 хв.
30 с.
|
В одну ширенгу Виконання вправ у повільному темпі. Якщо ЧСС висока повторити вправи на відновлення та розслаблення організму.
Відзначити кращих учнів. Виставлення оцінок за урок.
|
|
|
|
|