План-конспект онлайн ранкової зустрічі для 4 класу

Про матеріал
Навчити працювати з інструментами для створення ментальних карт в онлайн-середовищі. Онлайн-сервіс для створення ментальних карт (MindMeister, Miro, Coggle).
Перегляд файлу

План-конспект онлайн ранкової зустрічі для 4 класу

Тема:

Люби і знай свій рідний край - Запоріжжя

Мета:

- Ознайомити учнів з особливостями рідного краю, зокрема з культурними, природними та історичними пам'ятками Запоріжжя.
- Розвивати у дітей любов і повагу до свого рідного краю.
- Навчити учнів працювати з інструментами для створення ментальних карт в онлайн-середовищі.

Інструменти та матеріали:

- Платформа для відеоконференції (Zoom, Google Meet тощо).
- Онлайн-сервіс для створення ментальних карт (MindMeister, Miro, Coggle).
- Картинки та короткі відео про Запоріжжя.

Структура зустрічі

1. Привітання та налаштування на роботу (5 хвилин)

- Вчитель: "Доброго ранку, діти! Я дуже рада бачити вас усіх сьогодні. Як ваш настрій? Давайте по черзі привітаємося та скажемо один одному щось приємне."
- Орієнтовні відповіді учнів: "Доброго ранку, всім гарного настрою!" або "Бажаю гарного дня і натхнення!"

2. Вступ до теми зустрічі (5 хвилин)

- Вчитель: "Сьогодні ми з вами поговоримо про наш рідний край — Запоріжжя. Це місто з багатою історією та культурою, мальовничою природою та чудовими традиціями."
- Питання до учнів: "Що ви знаєте про Запоріжжя? Можливо, ви пам’ятаєте цікаві місця, історичні пам'ятки або чули якісь легенди про наше місто?"
- Орієнтовні відповіді учнів: "Я знаю, що у нас є острів Хортиця!", "У Запоріжжі багато заводів, і це промислове місто."

3. Коротка розповідь про Запоріжжя (7-10 хвилин)

- Вчитель розповідає про історію, визначні місця Запоріжжя та показує коротке відео або слайд-шоу з фото.
- Питання до учнів: "Чи були ви на острові Хортиця або бачили старий ДніпроГЕС?"
- Орієнтовні відповіді учнів: "Так, я був там із батьками.", "Я бачив пам'ятник козакам у музеї на Хортиці."

4. Обговорення ідеї ментальної карти (5 хвилин)

- Вчитель: "Щоб ми краще запам’ятали ідеї та факти про Запоріжжя, сьогодні ми створимо ментальну карту."
- Вчитель пояснює основи роботи з інструментом для створення ментальних карт (MindMeister, Miro, Coggle, Canva).

5. Колективне створення ментальної карти (15 хвилин)

- Завдання: Учні працюють разом над ментальною картою з головними гілками: Історія, Природа, Визначні місця, Традиції.
- Орієнтовні відповіді учнів: під кожною гілкою діти додають факти, які дізналися або вже знають.

6. Заключна частина (5 хвилин)

- Обговорення отриманих результатів: вчитель хвалить учнів за добре виконану роботу та рефлексія.
- Питання для рефлексії: "Що нового ви дізналися сьогодні? Чи хотіли б ви ще більше дізнатися про Запоріжжя?"

7. Домашнє завдання (1-2 хвилини)

- Попросити учнів додати ще кілька ідей до ментальної карти самостійно вдома або знайти цікаві факти про одне з місць, згаданих сьогодні.

 

docx
Додано
28 жовтня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку