План-конспект особистісно - зорієнтованого уроку для 5 класу.Тема " Подорож потягом або Київ туристичний"

Про матеріал

План- конспект уроку для 5 класу відповідно підручника Ю.М. Клименко. Французька мова:

підручник для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл.(5-й рік навчання) – К. : Генеза, 2013. за темою

« Подорож ».

Перегляд файлу

                                                         План-конспект

                                        особистісно-зорієнтованого уроку

                         із використанням інформаційних технологій для 5 класу.

Про матеріал: план- конспект для 5 класу відповідно підручника Ю.М. Клименко. Французька  мова: підручник для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл.(5-й рік навчання) – К. : Генеза, 2013. за темою « Подорож ».

 

Тривалість уроку – 45 хвилин

Урок № 6                                                  

 

Тема уроку –  « Подорож потягом або Київ туристичний » 

Мета уроку:

Учитель

        cприятиме розвитку в учнів уміння ввічливо висловлювати прохання, згоду й

        незгоду, використовуючи лексико-граматичний інвентар: нові лексичні одиниці та

        модельні речення з теми „ Подорож “, Futur proche.

Очікувані результати:

 Учні

       - самостійно здобуть інформацію про Київ в інтернеті, використовуючи уміння

       та навички з інформатики.                                                                                                                                                                                            

       - зможуть проявити свою індивідуальність, творче мислення, уяву,

       вміння працювати колективно.

       - продемонструють почуття патріотизму, повагу до своєї Батьківщини.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

 

Тип уроку: комбінований з елементами інтерактивного, проектного навчання та

„ перевернутого “ уроку.

 

Форми роботи: групова, фронтальна, колективна.

 

Методи: вербальні  ( бесіда, розповідь учнів, пояснення ), наочні (фотографії, схеми,                                                                 відеофільм, презентація, компютер ), практичні ( вправи, виготовлення реклами ).

 

Обладнання: комп’ютер, мультимедійна установка, фотографії, папір, олівці, клей.

 

Хід уроку

 

  1. Етап орієнтації                                                                                                        1-2хв.

 

На дошці тема уроку, висловлювання Михайла Булгакова:

«Dans le monde il n’y a pas de ville plus belle que Kièv».

 

M . Bonjour, mes amis ! Je voudrais dire que cette leçon est un peu triste pour moi ! Nous avons presque terminé notre projet «Voyage». Nous avons déja été à Paris ! Et maintenant nous faisons le voyage en train. Où allons- nous? Il y a quelles choses quі vous aident ! C᾽est linformation que vous avez trouvée à Internet. Ce sont les photos de notre capitale.

Et encore ! Lisez lépigraphe de notre leçon

Notre problème est׃ Pourquoi M. Boulgakov a-t-il dit que dans le monde il n’y a pas de ville plus belle que Kièv. A- t-il raison?

 

( на дошку )

- Nous chantons sur le sport

- C᾽est la communication d`après le sujet donné 

- Nous faisons la connaissance de Kièv à coupoles dorées

- Nous apprenons des mots nouveaux

- C᾽est la conversation du métro parisien

Lisez ces objectifs  à voix basse et choisissez deux qui ne sont pas justes ! Essuyezles!

 

2. Етап проектування                                                                                                      2 хв.

 1. План уроку ( Зробіть в логічному порядку!)        Faisons ensemble le plan de notre leçon!                                                                                                                                            

                                                                                          ( Mettez  en ordre logique!)                                                                                                                                                                                                                

      - лексична зарядка                                                       - gymnastique lexique

      - нові слова                                                                   - mots nouveaux

     - майбутній найближчий  час                                     - Futur proche

     - аудіювання                                                                 - audition                                                                                                                                                                                                                                                                                           

     - рольова гра                                                                 - jeu de rôle                

     - рефлексія; оцінювання                                              - bilan; notes

 

3. Етап організації та реалізації навчальної діяльності                                           37 хв

 1. Актуалізація опорних знань:                                                                                      

      - лексична зарядка (прикладка 1)                                                                              3 хв.

      - перевірка домашнього завдання (запитання до тексту)                                            2 хв.

      - вивчення нових  слів (прикладка № 2 )                                                                       3 хв.                                                                                                                    

      - переклад речень з української мови на французьку (прикладка № 3)                     5 хв.                                                                                                                         

      - знайомство з правилом утворення Futur proche. (прикладка № 4)                           3 хв.                              

      - аудіювання тексту – перегляд відеофільму або презентація (прикладка № 5)      5 хв.                                                      

 

 2. Активізація вивченого матеріалу .                                                                                 16 хв.  

      - рольова гра  « Екскурсія по Києву »:

        завдання І команди: скласти рекламу екскурсій для туристичної фірми згідно фото та

        інформації, що учні знайшли в інтернеті.(домашнє завдання)

        завдання ІІ команди: скласти та розіграти діалог « В потягу до Києва » згідно фото та

        інформації, що учні знайшли в інтернеті. ( домашнє завдання)

        завдання ІІІ команди: скласти та розіграти діалог « Мандруємо Києвом » згідно фото

        та  інформації, що учні знайшли в інтернеті.( домашнє завдання)

        Використати дієслова в Futur proche.   

 

4. Етап контролю та оцінювання                                                                                  2-3 хв.

 1. Рефлексія, підбиття підсумків уроку, оцінювання  знань учнів.

 2. Пояснення домашнього завдання : написати листа другу з запрошенням до Києва.

 

Прикладка  №1

M.  Continuez la phrase !

 

     Quand on me dit „ Kyїv“ je me présente…

                                              je vois avant tout …                         

                                              jimagine…

                                              je me souviens…

 

Введення нових слів.

 

M .  Ecoutez ! Lisez des mots nouveaux ! Tachez de comprendre leur sens !  

 

Прикладка № 2

 

 

       à coupoles dorées                                       incroyable                                         

 

   

 

 

                   ancien                                                 moderne

 

 

   

 

                 M  Traduisez des phrases suivantes:

 

Прикладка № 3

 

1. Київ - дуже різний.

     2. Це одне з найстаровинніших міст Східної Європи.

     3. Багато туристів відвідують це незабутнє місто.

     4. В нашій столиці є неймовірні пам’ятники, вулиці, собори, монастирі, парки.

     5. В світі немає міста кращого ніж Київ, ось чому ми любимо це незабутнє, неймовірне,

         златоверхе місто.

Повторення правил майбутнього найближчого часу !

M. Un peu de grammaire !

 

 

 

 

Прикладка  № 4

 

Futur proche -  майбутній найближчий час

Утворюється:

          aller ( в сучасному часі) + дієслово в неозначеній формі.

         - je vais     +    infinitiv                                 - nous allons     +   infinitiv

         - tu vas      +    infinitiv                                 - vous allez       +   infinitiv

         - il va        +    infinitiv                                 - ils vont           +   infinitiv

 

                                 Je vais parler                           Nous allons parler

                                 Tu vas finir                             Vous allez finir

                                 Il, elle va avoir                        Ils, elles vont avoir

 

M. Mettez les verbes au Futur proche : nous …

 

      - guider ( супроводити )          -choisir ( вибирати )       -faire de la réclame      

      - visiter ( відвідувати )                                                      ( робити рекламу )

      - admirer ( захоплюватися )                                             -pouvoir ( змогти )       

      - traverser ( пересікати )                                                   -vouloir ( хотіти )         

      - acheter (купувати )                                                         -avoir ( мати )               

                                                                                                 tre ( бути )                  

                                                                                                 -voir ( бачити )             

Аудіювання тексту ( з опорою на картинки )

 

M  Faisons laudition !

                                                                                                                                                                                         Прикладка № 5

 

  1. C᾽est un monument.

      C᾽est un monument à une personne historique.

      Cette personne historique était hetman de lUkraine en 1648.

 

     2.    Elle a été fondée en 1037 par Yarosov le Sage .

            Elle est une très belle cathèdrale de Kièv qui a joué un grand rôle dans le devellopement 

            de lecriture, de la littérature, de peinture, des arts appliqués.

 

     3.    C᾽est un monument à des personnages du célèbre film „ Suivant aux lièvres .

 

     4.    C᾽est le symbole de Kièv.

 

     5.    Il est très bon, aimé par les Ukrainiens ! On peut lacheter aux magasins de Kièv.

 

  1. C᾽est un monument à un célèbre homme ďEtat qui a introduit le christianisme en Russie.

 

  1. Ce monastère des Grattes a été construit en 1051 au bord du pittoresque Dnipro.

 

  1. Lancienne ville de Kièv à temps dYaroslav le Sage a les principales portes ! Elles

 

sappelle…

 

  1. Ici on passe des concerts, des meetignes, des révolutions. C᾽est le centre de la ville !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
22 січня 2018
Переглядів
2137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку