Календарне планування з французької мови до підручника Юрія Клименко 5 клас 3 години на тиждень
І семестр.В плані є зміни, відповідно до оновленої програми для 5-9 класів.
Складено до підручника: Ю.М. Клименко. Французька мова: підручник для 5-го кл. загальноосвіт. навч. закл
.(5-й рік навчання) – К. : Генеза, 2013.
I семестр
№ |
Дата |
Тема |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності
|
Очікувані результати |
Дом. завд. |
|||||||||||
Підтема |
фонетика |
граматика |
лексика |
аудіювання |
говоріння |
читання |
письмо |
||||||||||
Тема№1. Я, моя сім’я і друзі. (Ma famille, mes amis et moi.) 10уроків
|
|||||||||||||||||
1 |
|
C ’est.... est moi
|
[l], [œ] |
Теперішній час Present Питальні конструкції Comment tu t’appelles? Quell âge as-tu? Стор.5’ |
Bonjour, salut, au revoir, à bientôt Comment tu t’appelles? Quell âge as-tu? Стор.5’ |
ex. 1-3,p. 5. |
- Впр.2 стор.4 Впр.6 стор.5 |
Текст впр.1 стор.4 ЛО з теми |
Ex.2, p.4.
|
Учні вмітимуть здатність представляти культуру рідної країни, Уважно стежити за презентованою інформацією,знаходити, розуміти,передавати нову інформацію |
Впр.3 стор.4 письм. Вивчти ЛО Скласти розповідь про себе усно. |
||||||
2 |
|
Повторення члени сім’ї, Смаки уподобання |
[v], [ε] Ex. 7, p. 13. |
Теперішній час Present Питальні конструкції Quelle est ton adresse?qu’est – ce que tu aimes? Tu écoutes quelle personnels. |
Bien, très bien, moi, c’est.... |
Текст впр.4 стор.- |
Впр.4 стор.7 |
Ex. 4, 5, p.12. |
. Впр.2 стор.6 Таблиця впр.3 стор.6 |
поважніше ставитися до своєї родини. |
Ex. -6; p.7. |
||||||
3 |
|
Портрет мого найкращого друга . |
|
Être– présent, meilleur (e). |
Ex. 3, p. 9 |
Ex. 1-3, p. 149 |
- savoir présenter son/sa meilleur (e) copain (copine). |
ex. 5 p .10. |
ex. 3, p .9. |
-навчаться усвідомлювати мету поставленого завдання |
Ex.4, p. 9. |
||||||
4 |
|
Мій найкращий друг (подруга). |
Comptine « Par la fenêtre ouverte », (р.19) |
Аvoir – présent.-заперечення |
Aussi, bisou.
|
Ex. 1-3, p. 14. |
- Préciser la quantité. (Combien de copains as-tu ? -J’ai...) |
ex. 2, 3, p .18. |
Ex.9; p.11. |
-взнають про особливості написання дружнього повідомлення. |
Ex.10, p.11 |
||||||
5 |
|
Професії |
[ã], [õ] Ex. 5, p. 25. |
Утворення ж.р. та множини прикметни-ків. |
Впр.3 с12-13 |
Ex. 1,2, p.1 2. |
- Savoir décrire . |
Le message, ex. 2, 3, p .25. |
Ex. 4, p.13 |
- ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи. |
Ex. 5, p.14 вивч. л.о |
||||||
6 |
|
Професії |
Comptine, p. 26. |
Порядок слів у реченні. |
. |
Ex. 7, p. 15 |
E |
ex. 4, p .25 |
Ex. 8, p.15 |
-поважно ставитися до співрозмовника, до його думки. |
|
||||||
7 |
|
Професії моїх батьків |
[s], [k] Ex. 1, p. 16. |
Відмінюван-ня д-в І гр. в теп. часі. |
Le sport, Internet, le cinéma, le théâtre, la musique, la moto, le zoo. |
Ex . 2 ; p.17- |
, p. 16. Ex. 1, |
Ex. , 2 ; p17. |
Ex.3; p.28 |
-ефективно співпрацювати під час групової роботи. |
Ex. 7, p. 19. |
||||||
8 |
|
Професії моїх батьків |
Les chiffres 1-10. [s], [k] Ex. 2, p. 16. |
Відмінюван-ня д-в І гр.. в теп. Часі злитний артикль. |
Aimer, adorer, détester. |
Ex .1, 2 ; p.27-28. |
Ex. 1, p. 16., . |
Ex. , 4; p. 18 |
. Словнико-вий диктант.
|
застосовувати мовну здогадку. |
Ex. 7, p. 34. |
||||||
9 |
|
Уподобання моїх батьків |
|
Дієслово -робити |
|
|
впр.1 ст.20 |
Ex. 2, p. 21. |
|
поважніше ставитися до своєї родини. |
Ex. 9, p. 23. |
||||||
10 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Bilan 1 ст.24 |
|
|
|
усвідомлювати мету поставленого завдання |
|
||||||||||
|
|
|
ф |
г |
л |
а |
г |
ч |
п |
|
|
||||||
Тема №2 Відпочинок та дозвілля. 12 уроків
|
|||||||||||||||||
11 |
|
Великий вибір |
|
Дієслово -відвідувати |
Ex. 4 p. 29., |
Ex. 5 p. 29., |
|
Ex. 1,2 p. 28., |
|
ефективно співпрацювати під час групової роботи. |
Ex. 9 p. 30.,диктант |
||||||
12 |
|
Великий вибір |
|
Passé composé |
|
|
Ex. 7 p. 30., |
Ex. 8 p. 31., |
Ex. 9 p. 30., |
цінувати час |
Ex. 9 p. 3.1 |
||||||
13 |
|
Я люблю читати |
|
Passé composé |
Ex. 3 p. 33., |
|
Ex. 1 p. 32., |
Ex. 4 p. 34., |
|
усвідомлювати мету поставленого завдання |
Ex. 8 p. 35 |
||||||
14 |
|
Я люблю читати |
|
Passé composé |
|
Ex. 8 p. 31., |
|
Ex. 7 p. 34., |
Ex. 9 p. 36., |
розповідати про улюблену книгу |
Ex. 9 p. 35 |
||||||
15 |
|
Кіно |
|
Стор.40 |
|
|
Впр.5 стор.39 |
|
|
|
Стор.40 впр.9 |
||||||
16 |
|
Кіно |
|
Утвореня Participe Passé Дієслів на –er Стор.40 |
|
|
Впр.6,7 стор.39 |
|
Дієслів на –er Стор.40 |
усвідомлювати мету поставленого завдання |
Стор.40 впр.10 |
||||||
17 |
|
Канікули |
|
Passé composé |
Запер.форма |
|
|
Впр.1 с.41 |
Впр 1.2 с 42 |
цінувати час |
Впр.7 ст.45 |
||||||
18 |
|
Канікули |
|
Впр.6 с.45 |
Впр.5 с.43-44 |
|
|
|
Впр 4 с 43 |
|
Впр.78ст.45 |
||||||
19 |
|
Канікули за кордоном
|
|
Passé composé з –бути- |
|
Впр 2 с 46 |
Впр 4 с 47 |
Впр 1 с 46 |
Впр 4 с 43 |
усвідомлювати мету поставленого завдання |
Впр 4 с 43 |
||||||
20 |
|
Канікули за кордоном.
|
|
Впр 7 с 48 |
Впр 2 с 49 |
|
|
|
Впр1 2 с 50 |
застосовувати свій досвід на практиці |
Впр.9 ст.48 |
||||||
21 |
|
У горах На морі |
|
|
Впр.2 ст.52 |
Впр.1 ст.51 |
|
Впр.3 ст.52 |
|
застосовувати свій досвід на практиці |
Впр.7 ст.54 |
||||||
22 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Bilan 2 ст.59 |
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|||||||||||||||||
Тема №2. Шкільне життя. (École.) 8 уроків
|
|||||||||||||||||
23 |
|
Шкільні предмети. |
[ks]
|
Дієслівний зворот il y a прикметник- який- |
Le français, l’histoire, la géographie, la littérature, les mathématiques, l’ukrainien, la gymnastique. |
Ex.1-;p .63 |
- Parler de ses jours préférés. |
Le message, ex. 1, p.64. |
ex. 7b, p. 65 |
-застосовувати вивчену лексику для того, щоб діяти у специфічній навчальній ситуації. |
Ex. 8, p. 65. |
||||||
24 |
|
Шкільні предмети. |
[ks] . |
La négation. Préférer - présent |
Être occupé (e), le club de théâtre, le cours, le collège. Les nombres 11-16. |
Ex.1-3;p 63-64. |
- Argumenter sa réponse, en utilisant parce que. |
|
. |
-усвідомлювати мету поставленого завдання. |
Ex.9, p.43. |
||||||
25 |
|
Освіта в світі |
[ε]
|
Неозначений артикль. |
|
|
- ex. 5 p. -67 |
, ex. 1, 2, p. 66-67 |
Ex. 8 p. 68. |
- діяти у специфічній навчальній ситуації на основі спостереження. |
Ex.9, p. 68. |
||||||
26 |
|
Освіта в світі |
[k] . |
Parler-présent |
|
. |
- Demander qqch. Dire qu’on a besoin de qqch. |
Ex. 3-5; p. 67 |
Ex. 7 p. 68 |
-застосовувати свій досвід на практиці |
Ex.10 ; p.68. |
||||||
27 |
|
В кабінеті інформатики |
|
Жін. Та чол. Рід прикметників |
|
|
|
Ex. 1-4; p. 69-71. |
Ex. 7; p. 72. |
|
Ex.8 ; p.72 |
||||||
28 |
|
Мої улюблені предмети. |
[œ]
|
Множина прикметникві |
. Le français, l’histoire, la géographie, la littérature, les mathématiques, l’ukrainien, la gymnastique. |
Ex. 1, 2, p. 73. |
- Parler des activités pendant le cours de français. |
Ex. 1, p.73. |
Ex. 8, p.75. |
усвідомлювати мету поставленого завдання. |
Ex. 9, p. 76. |
||||||
29 |
|
Мої улюблені предмети. |
|
Множина прикметникві |
Ecouter, répéter, répondre aux questions, lire, parler, chanter, écrirre. |
Ex. proposé par le professeur. |
Parler des activités préférées. |
|
Test 8, p.75. |
|
Ex. 10, p. 76
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
30 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Bilan 3 ст.77 |
|
|
|
|
|
||||||||||
Тема. Подорож ( 9 уроків)
|
|||||||||||||||||
31 |
|
Запрошуємо до подорожі |
[sjõ] |
Прийменни-ки перед назвами країн |
La capitale, la ville, ancien, se trouver, le rive. Les couleurs. Les symboles de la France. |
Ex. 4, p. 85. |
- Dire qu’on connait ou ne connait pas qch. |
Ex. 1, 2, p. 84. |
Ex. 6; p. 86. |
- приймати рішення, давати оцінку.
|
Ex. 7, p. 86. |
||||||
32 |
|
Загальні відомості про Францію. |
[sjõ]
|
Сучасний час |
|
Ex. 1, p. 84 |
- Demander l’aide. Réagir à la demande de l’aide. |
Ex. 3, p. 85 |
Ex. 6 ; p. 86 |
- активно застосовувати мову, що вивчається через модальні звороти
|
Ex. 6, p. 86. |
||||||
33 |
|
Париж – столиця Франції. |
|
Aller – présent. майбутнії найближщий час |
. La Tour Eiffel, l’Arc de Triomphe, la dcathédrale Notre-Dame de Paris, le Louvre, les Champs-Elysées, la Défense. |
Ex. 1, 2, p. 69. |
-Savoir présenter |
Ex. 1, 2, p. 87-89. |
Ex. 4, 5 ; p. 90. |
- поважніше ставитися до культури Франції познайомляться з пам’ятками Парижу |
Ex. 7, p. 90 |
||||||
34 |
|
Візит до Парижу.
|
Ex. 4, p. 92 |
Les prépositions à et chez. |
S’amuser.Impéra)tif |
. Ex. 1, p. 91 |
- Ex. 7 p. 93 Savoir présenter |
Ex. 5 p. 93 |
Ex. 8 ; p.94 |
- поважніше ставитися до своєї родини. |
Ex, 9; p. 94 |
||||||
35 |
|
Мандруємо потягом. |
Ex. 3, p. 82. |
Питальний займ. quel. |
|
Ex. 1, p. 95 |
Ex. 7, p. 81. |
Ex.2, p.95 |
Ex. 8, p.97. |
- приймати рішення, давати оцінку.
|
. Ex, 8; p. 97 |
||||||
36 |
|
Загальні відомості про Україну |
|
Присвійні займенники. |
ingénieur, vendeur, chanteur, écrivain, pompeur-sapeur. |
Ex. 1, p. 77. |
Ex. 2..3 p. 99 |
Ex. 1, p. 98 |
Ex. 5, p. 99. |
- сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо). |
Ex.6; p. 100 |
||||||
|
|||||||||||||||||
37 |
|
Столиця України |
Ex. 4, p. 91. |
Proposer de faire qqch, proposer qqch, inviter. |
Ecrire, faire un exposé, dessiner, prendre en photo, colorier, |
Ex. 1, 2, p101 |
Ex. 6, p.103. |
Ex.2.3 р.102 |
Ex. 4, 5, p. 86. |
- поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.
|
Ex. 6; p. 91 |
||||||
38 |
|
Київ та його визначні місця |
|
Adverbe |
faire une affiche,réfléchir, se concentrer. |
Ex. 1, р.104 |
|
|
Ex. 8, p.106 |
-уважно стежити за презентованою інформацією.
|
Ex. 4; p.105 |
||||||
39 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. |
|
||||||||||||||
40 |
|
Контроль аудіювання. |
Підг. до контролю говоріння. |
||||||||||||||
41 |
|
Контроль говоріння. |
Підг. до контролю читання. |
||||||||||||||
42 |
|
Контроль читання. |
Підг. до контролю письма. |
||||||||||||||
43 |
|
Контроль письма. |
Виконати аналіз помилок |
||||||||||||||
44 |
|
Аналіз результатів контролю. Повторення та узагальнення вивченого. |
Вик. інд. завдання. |
||||||||||||||