«___»__________ 20___ року
Урок №2.___ «Створення простого калькулятора в середовищі Scratch».
Цілі:
Тип уроку: практична робота
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Діти давайте з вами поговоримо про калькулятор. Що ви знаєте про них,де їх використовують? Як за допомого чого рахували багато років тому?Яке відношення калькулятор має до уроку інформатики?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності( повідомлення теми, мети уроку)
Перегляд відеоролика від «Абака до програми».
Отже ви вже зрозуміли що тема нашого сьогоднішнього уроку пов’язана із словом калькулятор. А саме ми будемо його створювати в середовищі програмування Scratch в якому ви працювали не один урок і вже знаєте принцип роботи цієї програми.
ІV. Робота за комп’ютером
Демонстрація виконання практичної роботи «Створення простого калькулятора » учням на екрані за допомогою проектора.
Завдання практичної роботи створити простий калькулятор з допомогою роздаткового матеріалу. Робота буде оцінюватися в 11 балів, якщо все буде зроблено і ваш калькулятор буде працювати(враховуючи і акуратність при роботі з фоном та самостійність виконання практичної роботи).
V. Релаксація
Вправи для очей, фізкультхвилинка сидячи за комп’ютером.
VI. Підведення підсумків уроку
VIІІ. Домашнє завдання
Повторити попердньо вивчений матеріал.