5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

План-конспект уроку англійської мови в 1 класі за темою "Риби вміють плавати"

Про матеріал
План-конспект уроку англійської мови в 1 класі за підручником Губарєва С.С., Павліченко О.М, Залюбовська Л.В. "Start up!", ( НУШ) , 2 години на тиждень. Тема: "Риби вміють плавати"
Перегляд файлу

План-конспект уроку англійської мови в 1 класі.

Тема 5: Тварини ( 11 год.)

Підтема : Риби вміють плавати.

Мета:

практична:

  • Введення та відпрацювання нових ЛО: назви тварин( giraffe, fish, crocodile, horse ) й закріплення їх уживання в усному мовленні.
  • Повторити команди «Sit down!/Stand up!» та вирази класного вжитку «Listen and repeat», «Look and say», «Speak English».
  • Навчати учнів аудіювання та діалогічного мовлення.

Освітня:

  • Формувати навички письма.
  • Тренувати пам’ять.

Виховна:

  • Виховувати культуру спілкування.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, флеш-картки, аудіодиск до підручника, програвач ком пакт-дисків, пальчикові ляльки героїв підручника (Додаток 2)

Vocabulary: big, small

Expressions: I have got a … It is… We can see…They can see…

Phonetics: [kw]

Revision: Hello!\ I am…\ Goodbye!\ What’s your name?\ My name is…\ What is it? – it is a…

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

Greeting and Presentation .Привітання.

- Good morning, my dear boys and girls!

-  Good morning, good morning,

Good morning to you.

Good morning , good morning,

We are glad to see you!

- I’m very glad to see you, too. Please sit down.

 

Aim 2. Повідомлення теми і мети уроку:

Today we are talking about Animals and Pets.  We will learn the new words and, of course, the new Letter – Letter Qq and the ways it can be read.

 

Warming Up! 3 Введення в іншомовну атмосферу:

  • Вчитель пропонує учням продивитися відео “Merry English ABC”(Або іншу). Діти підспівують.
  • Вчитель показує учням картки з зображенням літер, учні називають літери та звуки.
  • Вчитель проводить гру  „Name5“
  • Вчитель записує прості слова на дошці і пропонує учням прочитати їх: bad, egg, bed, mad, had, mob, big, add, dad, fed, bag, cab, fab, kid, Bill, led, leg, dim, in, ban, band, bend, kin

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ:

New Letter 1.  Введення нової літери: літераOo, Pp .

 

Вчитель пропонує учням продивится відео PhonicsSong Qq: https://www.youtube.com/watch?v=-k4oiVaekT0

WB стр. 41 впр. 4

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Рисунок (13).jpg

  • Навчання письмової літери Qq

C:\Users\Админ\Documents\Scanned Documents\Рисунок (2).jpg

C:\Users\Админ\Documents\Scanned Documents\Рисунок (2).jpg

 

New Vocabulary Presentation and Practice 2. Введення та опрацювання нової лексики:

Впр. 1 стр. 74

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\eng1.png

Giraffe: a big giraffe, a small giraffe, a brown giraffe.

Fish: a small fish, a yellow fish, a blue fish, a big fish, a black fish, a red fish, a bad fish.

Crocodile: a big crocodile, a small crocodile, a green crocodile, a bad crocodile.

Horse: a white horse, a big horse, a black horse, a brown horse, a small horse. A small horse is a pony.

 

Впр. 2 стр. 74

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\eng1.png

We can see a small fish. It can swim, swim, swim.

We can see a small horse. It can walk, walk, walk.

They can see a big crocodile. It can swim, swim, swim.

They can see a big giraffe. It can walk, walk, walk.

 

WB стр. 44 впр. 1

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Рисунок (3).jpg

 

РЗ впр. 2 стр. 44

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Рисунок (3).jpg

1) The puppy can run. 2) The cow can walk. 3) The goose can swim. 4) The4 parrot can fly.

 

Впр. 3 стр. 75

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\eng1.png


G is for giraffe

H is for Horse

I is for Insect

J is for Jaguar

K is for Kitten

L is for Lion

M is for Monkey

N is for Nut

O is for

P is for Penguin

Q is for Queen

R is for Rat

S is for Snake

T is for Tiger


 

РЗ впр. 3 стр. 45

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Рисунок (4).jpg

РЗ впр. 4 стр. 45

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Рисунок (4).jpg

3. Фізкульхвилинка.

Animals In Action | Brain & Body Builders | Exercise & Fitness for Kids | Jack Hartmann

https://www.youtube.com/watch?v=DYPTJj6hd44  

 

Проведення гри 4. Playtime

Впр. 4 стр. 75

Вчитель пропонує учням  витягти картку з зображенням тваринки, описати тваринку та що вона вміє робити. Інші діти вгадують.

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\eng1.png

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\eng1.png

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ:

1. Підведення підсумків: Яку літеру ми з вами сьогодні вивчили? Як вона читається?Яку тему ми сьогодні почали вивчати? Які слова ми сьогодні вивчили?

Учні прослуховують пісню  Animal Song https://www.youtube.com/watch?v=wCfWmlnJl-A

 

 

 

 

docx
Додано
14 квітня
Переглядів
338
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку