12 жовтня о 18:00Вебінар: Медіаграмотність на уроках української мови: фейки, перевірка інформації та створення медіапроєктів

План-конспект уроку англійської мови в 1 класі за темою "Я вмію бігати"

Про матеріал
План-конспект уроку англійської мови в 1 класі за підручником Губарєва С.С., Павліченко О.М, Залюбовська Л.В. "Start up!", ( НУШ) , 2 години на тиждень. Тема: "Я вмію бігати"
Перегляд файлу

План-конспект уроку англійської мови в 1 класі.

Тема 5: Тварини ( 11 год.)

Підтема : Я вмію бігати.

Мета:

практична:

  • Введення та відпрацювання нових ЛО: назви тварин( pig, cow, cat, dog, rabbit, elephant, lion, big, small) й закріплення їх уживання в усному мовленні.
  • Повторити команди «Sit down!/Stand up!» та вирази класного вжитку «Listen and repeat», «Look and say», «Speak English».
  • Навчати учнів аудіювання та діалогічного мовлення.

Освітня:

  • Формувати навички письма.
  • Тренувати пам’ять.

Виховна:

  • Виховувати культуру спілкування.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, флеш-картки, аудіодиск до підручника, програвач ком пакт-дисків, пальчикові ляльки героїв підручника (Додаток 2)

Vocabulary: big, small

Expressions: I have got a … It is…

Phonetics: [l]

Revision: Hello!\ I am…\ Goodbye!\ What’s your name?\ My name is…\ What is it? – it is a…

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

Greeting and Presentation .Привітання.

- Good morning, my dear boys and girls!

-  Good morning, good morning,

Good morning to you.

Good morning , good morning,

We are glad to see you!

- I’m very glad to see you, too. Please sit down.

 

Aim 2. Повідомлення теми і мети уроку:

Today we are talking about Animals and Pets.  We will learn the new words and, of course, the new Letter – Letter Kk and the ways it can be read.

 

Warming Up! 3 Введення в іншомовну атмосферу:

  • Вчитель пропонує учням продивитися відео “Merry English ABC”(Або іншу). Діти підспівують.
  • Вчитель показує учням картки з зображенням літер, учні називають літери та звуки.
  • Вчитель проводить гру  „Name5“
  • Вчитель записує прості слова на дошці і пропонує учням прочитати їх: bad, egg, bed, mad, had, mob, big, add, dad, fed, bag, cab, fab, kid, Bill, led, leg, dim.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ:

New Letter 1.  Введення нової літери: літера Mm.

in, ban, band, bend, kin

 

Вчитель пропонує учням продивится відео PhonicsSong Nn

https://www.youtube.com/watch?v=LYyK7KurvMs

WB p. 37 ex. 4

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Рисунок (2).jpg

[n] – Nest, No, bag, Man, lamp, Kind,  lion, Nose, cow, Monkey, Run, small.

G:\Мои рисунки\MP Navigator EX\2013_06_23\IMG_0005.jpg

WB p. 37 ex. 3

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Рисунок (2).jpg

New Vocabulary Presentation and Practice 2. Введення та опрацювання нової лексики:

Впр. 1 стр. 70

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\eng1.png

Учні прослуховують пісню  I can dance, I can run https://www.youtube.com/watch?v=hft6uJQIF4g

Впр. 2 стр. 70

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\eng1.png

 

I can run like a dog.

I can jump like a frog.

I can climb like a cat.

I can fly like a bat.

Впр. 4 стр. 71

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\eng1.png

  • I can climb like a kitten.
  • I can jump like a kangaroo.
  • I can fly like a bird.

 

 

WB p.40 ex. 1

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Рисунок (7).jpg

WB.p. 40, ex. 2

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Рисунок (7).jpg

I can run like a dog.

I can jump like a frog.

I can climb like a cat.

I can fly like a bat.

3. Фізкульхвилинка.

Animals In Action | Brain & Body Builders | Exercise & Fitness for Kids | Jack Hartmann

https://www.youtube.com/watch?v=DYPTJj6hd44  

Playtime 4. Проведення гри:

Впр. 5 стр. 71

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\eng1.png

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ:

1. Підведення підсумків: Яку літеру ми з вами сьогодні вивчили? Як вона читається?Яку тему ми сьогодні почали вивчати? Які слова ми сьогодні вивчили?

Учні прослуховують пісню  I can dance, I can run https://www.youtube.com/watch?v=hft6uJQIF4g

docx
Додано
14 квітня
Переглядів
343
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку