Тема: ПІДСУМКОВИЙ УРОК З ТЕМИ «ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР»
Цілі:
навчальна: встановити рівень опанування учнями основних теоретичних і практичних знань з теми «Графічний редактор Paint»; повторити, більш глибоко усвідомити навчальний матеріал, узагальнити й систематизувати; розвивальна: розвивати увагу, кмітливість, креативність;
виховна: виховувати інформаційну культуру, естетичний смак.
Тип уроку: перевірка та корекція знань, умінь і навичок.
Обладнання: комп'ютери, графічний редактор MS Paint, інструктивні картки, картки із завданнями, тести.
План-конспект
уроку-гри «Інформаційне кафе»
Тема: ПІДСУМКОВИЙ УРОК З ТЕМИ «ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР»
Цілі:
навчальна: встановити рівень опанування учнями основних теоретичних і практичних знань з теми «Графічний редактор Paint»; повторити, більш глибоко усвідомити навчальний матеріал, узагальнити й систематизувати; розвивальна: розвивати увагу, кмітливість, креативність;
виховна: виховувати інформаційну культуру, естетичний смак.
Тип уроку: перевірка та корекція знань, умінь і навичок.
Обладнання: комп'ютери, графічний редактор MS Paint, інструктивні картки, картки із завданнями, тести.
Х І Д У Р О К У
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
Добрий день шановні гості-відвідувачі і мої любі діти. Рада вас вітати у нашої «Інформаційному кафе». Маю надію всі сьогодні у доброму гуморі і бажають погратися і попрацювати.
ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель. На цьому уроці ми маємо повторити, більш глибоко усвідомити навчальний матеріал з теми «Графічний редактор Paint». А також встановити рівень засвоєння вами знань і вмінь з цієї теми. Тому я пропоную нам усім сьогодні погратися і повчитися, а також перевірити чого ми навчилися на протязі теми «Графічний редактор». Прослухайте правила гри.
Правила гри «Інформаційне кафе» (ДОДАТОК 1)
ІІІ. ПРАВИЛА ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ У КОМП’ЮТЕРНОМУ КЛАСІ:
Перед тим, як ми почнемо проводити гру треба повторити важливі правила, які зберігають наші життя і підтримують роботу наших комп’ютерів, так це правила ТБ.
ІV. ПРОВЕДЕННЯ ГРИ.
Клас поділений на три частини, одна частина відвідувачі. Працюють офіціанти: роздають правила, меню, серветки. Кухарі займають свої місці за комп’ютерами і чекають на заказ. Касир теж сідає за комп’ютер і виписує чек (ДОДАТОК 3)
V. ФІЗКУЛЬХВИЛИНКА. Перед тим як ми будемо куштувати наші страви пропоную провести фізкультхвилинку (ДОДАТОК 4)
VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
Оцінювання роботи учнів на уроці.
- відвідувачі оцінюють лайками роботу кухарів та офіціантів, також вони коментують проведення гри. (сподобалося чи ні). Офіціанти рахують лайки і оголошують суму.