План- конспект уроку з елементами гри. Під час уроку діти відпрацьовують назви кольрів, числа. Вживання конструкцій " How old are you", ' I have got". Вивчать нові літери алфавіту Uu and Vv. В ігровій формі повторять вивчену раніше лексику.
План-конспект уроку англійської мови 1 клас
Урок 25
Тема: Happy Birthday!
Мета: ввести літери алфавіту Uu, Vv, вчити учнів запитувати один в одного про вік їх однокласників; формувати вміння працювати з підручником і робочим зошитом; розвивати фонематичний слух учнів; повторення вивченої лексики, кольорів, цифр; виховувати в учнів культуру спілкування.
Мовний матеріал: How old is he/she? How old are you?- He/ She is.../ I am ...
I have got...
Обладнання: підручник, робочий зошит, флеш-картки з зображеннями вивченої лексики, кольорами, цифрами; плакат ABC.
Хід уроку:
1. Початок уроку
1.1. Привітання
Good morning, children! I am glad to see you!
How are you?
1.2. Фонетична зарядка
Гра "Найуважніший". На дошці висить плакат ABC. Діти заплющують очі, вчитель закриває аркушем паперу одну з літер. Відкривши очі, діти промовляють алфавіт і називають пропущену літеру. Потім учні згадують слово, яке починається на цю літеру.
2. Основна частина уроку.
2.1. Повторення кольорів. (Флеш-карти з кольорами (дод.1) розклеєні по класній кімнаті. учням дається завдання знайти карточку з кольором і назвати його).
2.2. Повторення цифр. (дод. 2)
2.3. Аудіювання діалогу із вивченою граматичною структурою ( PB, Unit 5, Lesson 3, ex. 1, p.56).
2.4. Відпрацювання вживання вивченої конструкції з елементами гри.
Вчитель має коробку в якій знаходяться зображення тортів (дод.3), на яких написані певні цифри від 1-10. Вчитель починає розмовний ланцюжок: " How old are you?" і підносить першому учневі коробку. Учень вибирає картку з зображенням торта, дивиться на цифру на ньому, і дає відповідну відповідь. Потім цей учень задає питання " How old are you?" і вибирає однокласника для відповіді на його питання.
2.5. Відпрацювання конструкції "I have got".
Учні разом з учителем стають по колу, попередньо отримавши по 1-ій картці із зображенням вивченої лексики. Перший починає вчитель "I have got...". за вчителем повторює по колу кожен учень. Далі картки передаються по колу.
2.6. Представлення літер алфавіту Uu, Vv. Робота в зошиті.
3. Заключна частина уроку.
3.1. Повторення ABС разом з новими літерами.
Додаток 2
Додаток 1
Додаток 3