Урок +презентація "Дні тижня" (Days of the week) А.М.Несвіт

Про матеріал


ТЕМА: Дні тижня.

Мета уроку:

1.Практична: навчити учнів вживати нові лексичні одиниці в усному та писемному мовленні, активізувати лексику попередніх уроків, увести літеру Yy, повторити літери англійського алфавіту;

2.Освітня: сприяти розвитку мовної здогадки, формувати навички зіставлення іноземної мови з рідною;

3.Розвивальна: сприяти розвитку уваги, уяви, пам'яті, логічного мислення, фонематичного слуху, розвивати мовленнєві здібності, навички аудіювання;

4.Виховна: виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.

Тип уроку: комбіновано-мовленнєвий.

Словничок: Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday.

Обладнання: підручники, робочі зошити, тематичні малюнки, інтерактивна дошка, розрізні букви, транскрипційні значки, англійський алфавіт

Перегляд файлу

 

ТЕМА: Дні тижня.

Мета уроку:       

1.Практична: навчити учнів вживати нові лексичні одиниці в усному та писемному мовленні, активізувати лексику попередніх уроків, увести літеру Yy, повторити літери англійського алфавіту;

2.Освітня: сприяти розвитку мовної здогадки, формувати навички зіставлення іноземної мови з рідною;

3.Розвивальна: сприяти розвитку уваги, уяви, пам’яті, логічного мислення, фонематичного слуху, розвивати мовленнєві здібності, навички аудіювання;

4.Виховна: виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.

Тип уроку: комбіновано-мовленнєвий.

Словничок: Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday.

Обладнання: підручники, робочі зошити, тематичні малюнки, інтерактивна дошка, розрізні букви, транскрипційні значки, англійський алфавіт
 

ХІД УРОКУ

І. Початок уроку(3 хв.)

1.Привітання. Налаштування класу на роботу.(1 хв.)

Teacher. Good morning!    

  Pupils. Good morning!                          

  T.How are you?

  Ps. Fine,thank you

2.Уведення в іншомовну атмосферу(1 хв.)

Let’s start our lesson. Look at the blackboard. Here are the new words we are going to study. Let us count them. (Учні разом рахують слова). Right! There are seven of them. Можливо, ви вже здогадалися, що це за слова?

3.Повідомлення теми, мети уроку(1 хв.)

T. Our topic is the “Days of the Week”. Сьогодні ви навчитеся називати дні тижня. Також ми поговоримо, що діти роблять в ці дні, повторимо англійську абетку, вивчимо нову буквуYy і продовжимо читати букву Ee у закритому складі.

  ІІ. Основна частина уроку (28 хв.)

1.Повторення вивченого матеріалу.(1 хв.)

T. When is your (brother’s) birthday? –Ps.It’s in spring/summer.                

 T. Do you like New Year Day/Christmas?-Yes,I do(No).                              

 T. What is your favourite holiday?-My birthday/Easter/New Year Day/Christmas.

2.Подання лексичного матеріалу(5 хв.)

1).Презентація слайдів з новими словами.(Звернути увагу на написання днів тижня з великої букви та звідки пішли їхні назви).

Every day, every day                                                                                           

Little children like to play:                                                                

Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday

2)Фонетичне опрацювання нової лексики.

T. Listen and repeat. Учні повторюють нові слова за вчителем.

3) Пісня "Дні тижня"

 

3.Розмальовка днів тижня по кольорах на картках.

Результат пошуку зображень за запитом "day of week"

4.Фізкультхвилинка(3 хв.)

 

5.Практикування у вимовлянні звукa [j](2 хв.)

Look and chant           

This is a yak,                          

Y is for yellow.               

Т.Який звук передає буква Yy?                                                                                              

Yy, Yy, Yy                       

[j],[j],[j],yak.                          

Y is for Yes.                       

У яких словах її зустрічаємо?                                                                                                      

[j] [j] yak                   

This is a yellow yo-yo,          

“Let’s play a little”,            

(yellow, yo-yo, yes, yak, you)                          

[j] yellow                   

[j],[j], a yellow yo-yo.            

Says sister Bess.                                                                                                                                     

 [j] yo-yo                                         

6.Poзвиток навичок читання та письма(10 хв.)

1) Написання букви Yy, Yes, yellow (в зошитах).                                                                                                                             

2)Робота з робочими зошитами                               

3)Читання букви Ее у закритому складі (Ex.6 p.58,PB).

ІІІ. Заключна частина (4 хв.)

1.Домашнє завдання(1 хв)

Т. Розповісти вдома, що нового дізналися на уроці. Називати дні тижня англійською мовою. Розмалювати картки. Дописати букву Yy у робочих зошитах

2.Підсумки уроку. Оцінювання(3 хв.)

Учитель та учні підводять підсумки разом, говорять, чого навчилися, що було нового, що було найцікавішим.

 

Lexical game «Which word is different». На екрані ряд слів, серед яких є одне відмінне.                 

--    Sunday, Monday, Friday, summer                                                                                                                                     

 --    winter, autumn, Saturday,

spring                                                                                                                                       

--    Birthday, Thursday, Wednesday, Tuesday                                         

  --Christmas, Sunday, Easter, New Year Day                                                                                                                      

Т. Well done! Thank you very much. Our lesson is over. Good bye! See you soon!

 

docx
Додано
23 березня 2018
Переглядів
5052
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку