План-конспект уроку на тему "My favourite toy. In the toys shop"

Про матеріал

Урок

Дата: 06.12.2018

Тема: Іграшки. У магазині іграшок

Клас:4-А

Мета: навчальна: систематизувати лексичний матеріал за темою Іграшки. Покупки., вдосконалювати компетенції читання, усного мовлення;

Розвиваюча:розвивати вміння користуватися інтерактивними технологіями;ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;розвивати різні типи пам'яті.

Виховна: виховувати уміння сконцентруватися, слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу в класі.

Обладнання: підручник, робочий зошит, ноутбук, телефони, програмне забезпечення Kahoot.it

Перегляд файлу

Урок

Дата: 06.12.2018

Тема: Іграшки. У магазині іграшок

Клас:4-А

Мета: навчальна: систематизувати лексичний матеріал за темою Іграшки. Покупки., вдосконалювати компетенції читання, усного мовлення;

Розвиваюча:розвивати вміння користуватися інтерактивними технологіями;ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;розвивати різні типи пам’яті.

Виховна: виховувати уміння сконцентруватися, слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу в класі.

Обладнання: підручник, робочий зошит, ноутбук, телефони, програмне забезпечення Kahoot.it

Хід уроку

І.Warm – up

T: Hello, children(Song Hello)I am glad to see you! How are you? Now, please take your seats and lets begin our lesson. Look at the blackboard. Try guess our today’s topic. Your task is solve the rebus.(Учні в групах розгадують ребус)Yes, you are right today we are going to speak about your favourite toys.

  • Game “What’s missing”

T: Pupils, look please at the blackboard. There are many pictures on it. Now, please close your eyes. (Учитель забирає один малюнок) Open your eyes. Tell me please what picture is missing (Учні відкривають очі й угадують якого малюнка не вистачає)

ІІ.Main part of the lesson

2.1 Checking homework

T: What was your homework for today? Please Vitalik present your project.(3-5 учнів презентують класу свої загадку про улюблену іграшку, учні відгадують, якщо учні здогадуються вони показують малюнки.)

2.2. Complete the sentences

T: Now, your task is complete the sentences and  then hang every word with clothespins

(Учні отримують слова з яких потрібно скласти речення, коли кожна група складе вони по черзі чіпляють слова прищіпками)

 2.3. Фізкультхвилинка

T: Pupils, lets have a rest. Let’s dance!

(Учні виконують разом з вчителем фізкултхвилинку)

Teddy Bear

Teddy Bear, Teddy Bear, touch your nose
Teddy Bear, Teddy Bear, touch your toes;
Teddy Bear, Teddy Bear, touch the ground,
Teddy Bear, Teddy Bear, turn around.
Teddy Bear, Teddy Bear, turn around,
Teddy Bear, Teddy Bear, touch the ground,
Teddy Bear, Teddy Bear, reach up high,
Teddy Bear, Teddy Bear, wink one eye,
Teddy Bear, Teddy Bear, slap your knees,
Teddy Bear, Teddy Bear, sit down please.

2.4. Writing

T: Pupils open your workbooks and do the ex1.

 (Учні самостійно виконують завдання, потім по черзі читають правильні відповіді)

2.2 Game in Kahoot it. https://play.kahoot.it/#/k/2cc37282-ca26-452b-b770-a3c46a5849e7

T: Now, let’s play a game. Now we will check how do you learn words and grammar rules. You will work in groups. Please switch on your mobile phones. Find a game “My favourite toys” . You have 10sec. for answer on each questions. Are you ready. Let’s start.

First question is 1) Translate the word a toy car

2) Translate the word a teddy

3) Translate the word м’яч

4) Translate the word лялька

5) Translate the word поїзд

6) Put the right word into the sentence: How____ bananas will you need?

7) How ______ sugar will you need?

8) Tom ______ five cars

9) I _______ a plane

10) My sister ________ a kite

(Учні в групах на своїх телефонах виконують тест в Kahoot it. Після кожної відповіді учні записують свої бали та отримують медальки. В кінці на екрані дивляться яка команда перемогла, рахують свої бали та медальки)

ІІІ. Ending the lesson

3.1. Summing up

Т: Ok, good job! Tell me please where do you get your toys? Yes in the toys shop. Let’s go to the shopping.

  • Game “Shopping”

T: Do you like to go to the shops. Please Ivan you will be a seller.(Учні розділяються на ролі, один учень грає роль продавця, інші покупці)

Toy Shop

SA: Can I help you?

P: Yes, please. I need a doll/car/ball? How much is it?

SA: It is …

P: Here you are

SA: Thank you

P: Thank you. Bye.

  • Homework

T: Open your diaries and write down homework.

  • Speaking

T: Tell me please, what did you do during our lesson? Do you like our lesson?

Your marks are….

T: Pupils lets sing a song “Good - bye”

(Учні разом з вчителем виконують пісню “Good - bye”)

 

docx
Додано
10 січня 2019
Переглядів
1026
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку