План-конспект уроку з англійської мови у 4 класі "Природа в небезпеці"

Про матеріал
Інтегрований урок з англійської мови та природознавства у 4 класі за підручником О. Карп'юк видавництво "Астон" 2015 рік. за темою "The Nature is in danger".
Перегляд файлу

 

Інтегрований урок з англійської мови та природознавства
4 клас
З теми : «Природа в небезпеці» The nature is in danger”
Підручник: О. Карпюк
Мета:
Природознавство:
навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів про природу;
розвивальна:розвивати спостережливість, увагу, пізнавальний інтерес, уміння порівнювати, робити висновки, послідовно висловлювати свої думки, залучати до пошуку цікавих думок, стимулювати творчу уяву;
виховна:виховувати інтерес до вивчення природознавства; прищеплювати любов до природи; почуття колективізму, відповідальності, старанність.
Англійська мова:
навчальна:  закріпити нові ЛО, повторити  вивчені ЛО,вивчити нові  граматичні структури вдосконалювати навички читання , практикувати види мовленнєвої діяльності;
розвивальна:  узагальнити та систематизувати вивчені ЛО за темою «Світ природи», розвивати спостережливість, послідовно висловлювати свої думки, розвивати навички читання;
виховна: виховувати любов  до природи, виховувати прагнення та вміння дбати про природу, про тварин, виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Обладнання:  ілюстрації природи, ЛО до теми; картки для роботи в групах; картки та таблиця для
презентація,
Тип уроку: інтегрований урок узагальнення та систематизації знань.

Хід уроку
І. Організаційний момент.

If we have a good humor, present your smile for your friends.

If we listen to me, clap your hands.

If we are ready to work nod to your head.

2. Привітання англійською мовою.
Учитель англійської мови
Hello, hello, hello!
how are you?
I’m fine! I’m fine!
And You.

3. Введення в іншомовну атмосферу.

Who is absent?

What day is it?

What season is it now?

What are sings of winter? (ознаки зими)

P: It is cold! It is frosty! It is windy! It is snowy.


T: What whether is it now?

P: Today our lesson will be unusual.


ІІ. Основна частина уроку
1. Повідомлення теми та мети уроку
T:
— «Ми — господарі нашої природи, і вона для нас — комора сонця з великими скарбами життя. Рибі — вода, птахові — повітря, звірові — ліс і гори. А людині потрібна Батьківщина. Охороняти природу означає охороняти Батьківщину», — писав Михайло Пришвін.
Сьогодні на уроці ми будемо вивчати, як потрібно охороняти природу.
Учитель англійської мови.

The theme of our lesson is “ Nature is in danger” -  діти складають речення на дошці


Presentation the theme and the aim of the lesson
T:  We live on the Earth. The nature is wonderful, beautiful here. We have got rivers and lakes, forests and meadows (луки). What should we do to save our native land, our planet?
2.Обєднання учнів у пари.

T: We will be work in pares.

Make a circle.

We have three pairs.
 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
T: What is nature?.

P: Nature are animals, trees, forests, water.

T: What kind of nature is?

P: The kind of nature are wildlife and inanimate nature.

Складання асоціативного куща
Children, What is your association with word “The Earth”?

P: forests, meadows, an ocean, deserts, a tropical forests

Children, What is your association with word “Nature”?

P: animals, a plant (рослина), rivers, fruits, water, trees, stones, animals

T: It is OK.
На дошці схема
 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу
1. Розповідь учителя  (супроводжує презентацією з фото забрудненої природи)
- Усе менше залишається на землі місць, де б не ступала нога людини. І все більше природа потерпає від її діяльності. Колись життя людей залежало від «примх» навколишньої природи. Наші предки схилялися перед силою природи, гостро відчували свою залежність від неї. Але поступово дещо змінилося. У людей з’явилися поля, ферми, заводи, затишні домівки, різна техніка. І тоді людям стало здаватися, що вони не залежать від природи, що вони сильніші за неї. Більше того, людина стала намагатися заволодіти природою, стати її господарем. Озброєна могутньою технікою, вона вважала себе велетнем, якому на планеті можна все. Не пройшло багато часу, і люди побачили, що це не так. «Володіння» природи призвело до загублення повітря й води, руйнування ґрунту, загибелі лісів, знищення рослин і тварин. Люди почали розуміти, що вони не «панують» над природою, а просто знищують її. І ще люди зрозуміли: вони тисячами ниточок зв’язані з навколишнім світом і так само залежать від нього, як листочок дерева від його коренів. Знищивши навколишню природу, вони й самі не виживуть, бо людина – син природи, а не її володарем.
2. Створення проблемної ситуаціїї.
Робота в групах
• Назвіть плюси, мінуси «панування» людини над природою.
• Якщо зникнуть:
    вода, то...,  земля, то...,  повітря, то...,  сонце, то...
Висновок. Якщо зникне певний чинник неживої природи, не існуватиме життя на Землі.
3. Активізація лексичного матеріалу з анлійської мови
pollute, hunt, waste, take care of, drop litter, chemicals, cut down
дієслова must – повинен

Фізкультхвилинка

We are running

We are jumping

Trying sky to get (піднімаємось на носочки)

We are skipping (стрибаємо з ноги на ногу)

Trying sky to get (піднімаємось на носочки)

We are flying like a real jet. ( імітуємо літак)

We are hopping ( пригаємо на одній нозі)

We are climbing

Like a funny cat

Mew

T: Open your books at 113.

Read the text and Match  to the picture.


IV. Закріплення вивченого матеріалу
1. Гра « Повинен- неповинен»( англійська мова)
Учитель англійської мови. Сhildren, imagine you are at the forest.

 What must you do or mustn’t do at the forest? (Діти, уявіть, що ви у лісі. Пригадаймо, як слід там поводитися і чого не можна робити. Я називаю дію, а ви виходите до дошки і розподіляєте на дві колоночки .

We must  plant new trees.

We must  plant new flowers.

We must build new house.

We must not hunt animals.

We must not pollute air (забруднювати).

We must not pollute water.

We must not drop litter in the forest.

 

 

2. Аудіювання.

Творче завдання

The Earth is our home. We live on it. Our planet needs our help. What must we do to take care of our home? You have one minutes to discuss this situation.

We must protect animals.

We must plant new trees

We must save water.

3. Осмислення учнями знань.
-Що люди роблять, щоб розв’язати складні проблеми охорони й збереження природи?
4. Творче завдання (в групах).
Вчитель англійської мови

-Поміркуйте і складіть листівку «pass it to another”- передай другому
Take care of nature” – бережіть природу «Планета людей – у небезпеці», в якій запропонуйте свої шляхи збереження природи на планеті Земля.

 Example: We mustn’t waste paper and pencils.
We must protect nature.

ІІІ. Заключна частина уроку
1. Підсумок уроку
Учитель
Неможливо уявити людину поза природою — без повітря, води, співу птахів, аромату лугів, шелесту листя. Усе це щедро дарує нам природа, а натомість просить тільки дбайливого, доброго ставлення. На жаль, ані рослини, ані тварини не можуть говорити. А якщо б могли? Що б вони могли нам сказати? «Живімо так, щоб наша Земля була щедрою і прекрасною, щоб на ній дзвінко дзюрчали чисті струмки, дзвеніли голоси птахів, цвіли дивовижні квіти!»

Учитель англійської мови
Thank you, children. Collect all your tree leaves and make a Green Tree. Read your promises. (Спасибі, діти. Тепер настав час зробити Зелене Дерево. Я хочу, щоб ви використовувати листя дерева і написали обіцянки. Зберіть все листя на дереві і зробити Зелене Дерево. Прочитайте свої обіцянки)
(На дошці на плакаті намальоване дерево, діти прикріплюють зелені листя з надписами)
1. I promise to turn water off.
2. I promise to be sorry for animals.
3. I promise to take my litter with me.
4. I promise not to drop in the street.
5. I promise plant new tree.
6. I promise not to pick wild flowers.
7.  I promise not pollute water.
8. I promise to feed birds. I promise to be nature’s good friend
T.: Well, children, our discussion is over. I’m sure that you are good friends of our planet.
2.Оцінки
ІV Домашнє завдання.
Природознавство - Прочитати в підручнику статті «Населення Землі», «Збережемо природу Землі разом», підготувати відповіді на запитання після них.
Англійська мова - «Nature is in danger” .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу ліси картинки

Картинки по запросу луга картинки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ми — господарі нашої природи, і вона для нас — комора сонця з великими скарбами життя. Рибі — вода, птахові — повітря, звірові — ліс і гори. А людині потрібна Батьківщина. Охороняти природу означає охороняти Батьківщину», писав Михайло Пришвін.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“pass it to another”- передай другому

Drop litterсмітити

Waste - відходи

To take care - піклуватися

Wildlife – жива природа

Inanimate nature – нежива природа

Pollute - забруднювати

 

 

 

 

 

 


 

 

docx
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
4105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку