План-конспект уроку з англійської мови в 1 класі на тему: “ Що я вмію? Підсумковий урок з теми: «Я,моя сім’я та друзі.”

Про матеріал

План-конспект уроку з англійської мови в 1 класі на тему:

“ Що я вмію? Підсумковий урок з теми: «Я,моя сім'я та друзі.”

Grade:1

Objectives:

Цілі (Objectives) :

ПРАКТИЧНІ (Practical):

Розвивати уміння усного мовлення;

Організувати оперування лексичними одиницями, що вивчаються на рівні слова, словосполучення, речення;

Навчити учнів слухати текст (у вигляді пісні), повторювати слова, вилучати основну інформацію;

Виховні (Educational):

Виховувати в учнів наполегливість у подоланні труднощів;

Стимулювати та підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.

Навчити учнів бачити красу у буденності та робити кожен день святковим

Розвиваючі (Developing):

Розвивати швидку мовленнєву реакцію, навички усного логічного мовлення, навички аудіювання;

Розвивати довготривалу пам'ять, здатність самостійно створювати власне висловлення;

Розвивати зорову пам'ять учнів, удосконалювати навички вимови.

Обладнання (Equipment): аудіоматеріали, картки для лексичної роботи.

Тип уроку(Type of lesson): Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь.

Перегляд файлу

План-конспект уроку з англійської мови в 1 класі на тему:

Що я вмію? Підсумковий урок з теми:  «Я,моя сім’я та друзі.

Grade:1

Objectives:

Цілі (Objectives) :

ПРАКТИЧНІ (Practical):

  • Розвивати уміння усного мовлення;
  • Організувати оперування лексичними одиницями, що вивчаються  на рівні слова, словосполучення, речення;
  • Навчити учнів слухати текст (у вигляді пісні), повторювати слова,  вилучати основну інформацію;

Виховні (Educational):

  • Виховувати в учнів наполегливість у подоланні труднощів;
  • Стимулювати та підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.
  • Навчити учнів бачити красу у буденності та робити кожен день святковим

Розвиваючі (Developing):

  • Розвивати швидку мовленнєву реакцію, навички усного логічного мовлення, навички аудіювання;
  • Розвивати довготривалу пам’ять, здатність самостійно створювати власне висловлення;
  • Розвивати зорову пам’ять учнів, удосконалювати навички вимови.

Обладнання (Equipment): аудіоматеріали, картки для лексичної роботи.

Тип уроку(Type of lesson): Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь.

PROCEDURE

І. Introduction.

1) Greeting and Aims.

T: Good morning, children! Nice to meet you! Sit down, please, boys! Sit down, please, girls!

Сьогодні на уроці ми з вами…

А зараз я пропоную вам привітатися з нашим другом півником та покращити собі настрій з веселою піснею «Mr. Rooster»

Good morning. Good morning. Good morning to you. Good morning, Mr. Rooster. Cock-a-doodle-doo. Good morning. Good morning. Good morning to you. Good morning, Mr. Rooster. Cock-a-doodle-doo.

2) – Як ми перекладемо «Good morning»? А як ми вітаємося вдень, ввечері, що кажемо вночі? (Good afternoon, good evening, good night)

II. Phonetic drill

Фонетична зарядка  «Казка про Марійку»

  •         Діти, у нас сьогодні на уроці є гостя. Можливо, ви знаєте, як її звуть?
  •         Марійка солодко спить у своєму ліжечку і тихесенько дихає вві сні: h-h-h
  •         Щоранку дівчинка прокидається у своєму ліжечку і  потягується: d – d – d.
  •         Потім подивиться у віконечко, побачить сонечко і радіє:
  •         Тепер Марійка йде вмиватися, але водичка здається такою холодною, і тому дівчинка вигукує: ɔɪ
  •         Ой, а що ж це з килимком? Геть забруднився. Марійка старанно вибиває килимок: ttt .
  •         І радісна йде  гуляти: ei – ei – ei.
  •         Спочатку катається на гойдалці: a: – a: – a: .
  •         Потім стрибає на батутах: n – n – n.

І біжить до своїх  друзів, які радісно її вітають. Yippee [jɪ'piː] ура

  •         Мавпа зустрічає Марійку і каже: uə
  •         Гарна незвичайна пташка привертає до себе увагу і повторює: l-l-l .
  •         А десь у лісі каркає ворона, але вона так далеко, що Марійка чує лише один звук звук: k – k – k.
  •         Лев привітно махає лапою і посміхається: r-r-r.
  •         Любить  Марійка гратися і з зайченятами в м`яча:b – b – b.
  •         Награється Марійка зі своїми друзями і повертається додому, наспівуючи: Yahoo!  |ˈjɑːhuː|
  •         А коли  на вулиці йде  дощ: p – p – p.
  •         Марійка сидить біля вікна і сумує: Oh, no!

ІІ. Main part

  1. Warm up.
  • А сьогодні Марійка хоче погратися з вами, але вона не знає, як же вас звуть.

What is your name? (кидаю м`яч)

And now before learning new material tell me please, how are you?

  • « Hello-song»

Hello, hello, hello How are you? Hello, hello, hello How are you? I’m good! I’m great! I’m wonderful! Wonderful!

Hello, hello, hello How are you? Hello, hello, hello How are you? I’m tired, I’m hungry, I’m not so good, Not so good.

  • Ще ми вміємо показувати настрій за допомогою наших рук. (Show me your hands! Shake them! Ready? And now I`m okey, I`m so-so, I`m bad )
  • And how are you today? (Ланцюжок, діти запитують один у одного)
    1. Relaxation
      А  щоб ми з вами були сильними та здоровими до нас завітав тренер Coach. Він просить зробити зарядку.

Hands up! Hands down!

Hands on hips! Sit down!

Hands up! To the sides!

Bend left! Bend right!

One, two, three! Hop!

One, two, three! Stop!

Stand still!

А тепер я дивлюся,  хто вміє робити зарядку найшвидше. (Повторюємо ще раз у швидшому темпі)

  1. Lexical work. Family.
  • Повторюмо слова за допомогою карток (family, father, mother, sister, brother, baby)
  • Повторюємо вірш за допомогою пальців на руках

Father, mother, sister, brother

hand in hand with one another

  • Гра «Is this a» (треба здогадатися, хто зображений на картках)
    1. Relaxation

Coach має для вас важливе завдання. Давайте станемо супергероями та допоможемо йому.

Повторюємо слова-дії.

Walk, jump, run, fly, swim, dance, sing a song, climb.

  1. Lexical work. Colours
  • Повторюємо кольори, зображені на картках (green, red, yellow, blue, white, brown, pink, orange, violet, black, grey)  з різною інтонацією. (повільно, швидко, голосно, тихо, сумно, весело, серйозно, здивовано)
  • Game “Swat a fly”.

There are two swatters and you should swat a fly as soon  as you can. Children say [ʒ] and the teacher names the colour.

  • I like… (назвати, який колір подобається)
    1. Song. Parts of the body.

Show me your hands! Open close, Open close, Everybody clap clap clap.

Open close, Open close, Everybody touch your eyes. Eyes!

Open close, Open close, Everybody clap clap clap.

Open close, Open close, Everybody touch your ears. Ears!

Open close, Open close, Everybody clap clap clap. Open close, Open close,

Everybody touch your nose. Nose!

 Open close, Open close, Everybody clap clap clap. Open close, Open close,

 Everybody touch your arms. Arms!

 Open close, Open close, Everybody clap clap clap. Open close, Open close,

Everybody touch your knees. Knees!

 Open close, Open close, Everybody clap clap clap. Open close, Open close, Everybody touch your head. Good Job!

  • А тепер перевіримо, хто був найуважнішим.  Show me head, arms…
    1. Lexical work. Numbers
  • Let`s count together. (за допомогою малюнку, потім перевіряємо на пальцях)
  • Song 12345 jump!
  • How old are you? (діти відповідають ланцюжком)
    1. Game «Big or small» (з картками, діти кажуть, який розмір фруктів або овочів)

IV. Summary and assessment

T: Our lesson is coming to the end. I’m pleased with your work at the lesson.

Bye bye. Goodbye. Bye, bye, bye, bye. Goodbye. I can clap my hands. I can stamp my feet. I can clap my hands. I can stamp my feet. Bye bye. Goodbye. Bye, bye, bye, bye. Goodbye. Bye bye. Goodbye. Bye, bye, bye, bye. Goodbye. GOODBYE!

 

 

1

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
14 жовтня 2018
Переглядів
3098
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку