План-конспект уроку з англійської мови в 1 класі на тему:
“ Що я вмію? Підсумковий урок з теми: «Я,моя сім'я та друзі.”
Grade:1
Objectives:
Цілі (Objectives) :
ПРАКТИЧНІ (Practical):
Розвивати уміння усного мовлення;
Організувати оперування лексичними одиницями, що вивчаються на рівні слова, словосполучення, речення;
Навчити учнів слухати текст (у вигляді пісні), повторювати слова, вилучати основну інформацію;
Виховні (Educational):
Виховувати в учнів наполегливість у подоланні труднощів;
Стимулювати та підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.
Навчити учнів бачити красу у буденності та робити кожен день святковим
Розвиваючі (Developing):
Розвивати швидку мовленнєву реакцію, навички усного логічного мовлення, навички аудіювання;
Розвивати довготривалу пам'ять, здатність самостійно створювати власне висловлення;
Розвивати зорову пам'ять учнів, удосконалювати навички вимови.
Обладнання (Equipment): аудіоматеріали, картки для лексичної роботи.
Тип уроку(Type of lesson): Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь.
План-конспект уроку з англійської мови в 1 класі на тему:
“ Що я вмію? Підсумковий урок з теми: «Я,моя сім’я та друзі.”
Grade:1
Objectives:
Цілі (Objectives) :
ПРАКТИЧНІ (Practical):
Виховні (Educational):
Розвиваючі (Developing):
Обладнання (Equipment): аудіоматеріали, картки для лексичної роботи.
Тип уроку(Type of lesson): Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь.
PROCEDURE
І. Introduction.
1) Greeting and Aims.
T: Good morning, children! Nice to meet you! Sit down, please, boys! Sit down, please, girls!
Сьогодні на уроці ми з вами…
А зараз я пропоную вам привітатися з нашим другом півником та покращити собі настрій з веселою піснею «Mr. Rooster»
Good morning. Good morning. Good morning to you. Good morning, Mr. Rooster. Cock-a-doodle-doo. Good morning. Good morning. Good morning to you. Good morning, Mr. Rooster. Cock-a-doodle-doo.
2) – Як ми перекладемо «Good morning»? А як ми вітаємося вдень, ввечері, що кажемо вночі? (Good afternoon, good evening, good night)
II. Phonetic drill
Фонетична зарядка «Казка про Марійку»
І біжить до своїх друзів, які радісно її вітають. Yippee [jɪ'piː] ура
ІІ. Main part
What is your name? (кидаю м`яч)
And now before learning new material tell me please, how are you?
Hello, hello, hello How are you? Hello, hello, hello How are you? I’m good! I’m great! I’m wonderful! Wonderful!
Hello, hello, hello How are you? Hello, hello, hello How are you? I’m tired, I’m hungry, I’m not so good, Not so good.
Hands up! Hands down!
Hands on hips! Sit down!
Hands up! To the sides!
Bend left! Bend right!
One, two, three! Hop!
One, two, three! Stop!
Stand still!
А тепер я дивлюся, хто вміє робити зарядку найшвидше. (Повторюємо ще раз у швидшому темпі)
Father, mother, sister, brother
hand in hand with one another
Coach має для вас важливе завдання. Давайте станемо супергероями та допоможемо йому.
Повторюємо слова-дії.
Walk, jump, run, fly, swim, dance, sing a song, climb.
There are two swatters and you should swat a fly as soon as you can. Children say [ʒ] and the teacher names the colour.
Show me your hands! Open close, Open close, Everybody clap clap clap.
Open close, Open close, Everybody touch your eyes. Eyes!
Open close, Open close, Everybody clap clap clap.
Open close, Open close, Everybody touch your ears. Ears!
Open close, Open close, Everybody clap clap clap. Open close, Open close,
Everybody touch your nose. Nose!
Open close, Open close, Everybody clap clap clap. Open close, Open close,
Everybody touch your arms. Arms!
Open close, Open close, Everybody clap clap clap. Open close, Open close,
Everybody touch your knees. Knees!
Open close, Open close, Everybody clap clap clap. Open close, Open close, Everybody touch your head. Good Job!
IV. Summary and assessment
T: Our lesson is coming to the end. I’m pleased with your work at the lesson.
Bye bye. Goodbye. Bye, bye, bye, bye. Goodbye. I can clap my hands. I can stamp my feet. I can clap my hands. I can stamp my feet. Bye bye. Goodbye. Bye, bye, bye, bye. Goodbye. Bye bye. Goodbye. Bye, bye, bye, bye. Goodbye. GOODBYE!
1