План-конспект уроку з англійської мови в 4 класі
Складала вчитель англійської мови Марусенко Аліна Василівна
Тиждень 4 (Календарні дати вересня). Смайл. Емодзі. Свята. Привітання.
Заняття 10
Мета: актуалізувати знання з Present Simple; ознайомити в новими ЛО; формувати навичку читання та перекладу текстів написаних англійською мовою; удосконалювати навичку роботи з аудіо записом і розумінням прослуханого; актуалізувати уявлення про дієслова в минулому часі.
1. Привітання .
(на дошці розташована розтяжка із прикладами привітань, учень обирає і вітається з вчителем, і так кожен учень один за одним).
2. Введення в сферу іншомовного спілкування.
- Пісня «Learn ordinal numbers in English».
3. Робота з посібником.
3.1. Заповни перші дві колонки таблиці. Заповни останню колонку на останньому цього тижня занятті з англійської мови. Порівняй інформацію в таблиці.
- Заповнення селфі-треку.
3. 2. Прочитай речення. Запиши дієслова в потрібній формі. Підкресли прислівники-індикатори часу.
- Повторення Present Simple;
- Повторення індикаторів відповідного часу;
- Запис дієслова в потрібній формі.
- Заповнення селфі-треку.
3.3. Послухай та повтори слова.
- Презентація нових ЛО. Аудіо запис (4-36-3).
- Словникова робота.
- Практикування з новими ЛО. Аудіо запис (4-36-3-random).
- Повторення вивчених ЛО за малюнками.
- Вправляння у вимові вивчених ЛО.
- Заповнення селфі-треку.
4. Визначення індивідуального успіху з опрацьованої сторінки. (Робота із малюнками селфі-треку).
- Діти розгляньте власні селфі-треки.
- Над якими завданнями нам ще треба попрацювати?
- Що викликало ускладнення?
- Що вдалося?
5. Фізична хвилинка.
6. Робота з посібником.
6.4. Знайди та обведи слова, подані в завданні №3 (раніше вивчені ЛО). Послухай аудіо запис. Підкресли дієслова в минулому часі.
- Читання тексту вчителем;
- Прослуховування аудіо запису (4-37-4);
- Читання за аудіозаписом;
- Читання «ланцюжком»;
- Прослуховування аудіо запису та підкреслення дієслів в минулому часі;
- Робота в парах. Обвести вивчені ЛО.
- Заповнення селфі-треку.
6. 5. Познач назви дійових осіб із завдання № 4, яким належать ці висловлювання.
- Сильніші учні виконують самостійно, перевірка фронтально з опорою на дошку;
- Слабші учні виконують фронтально;
- Заповнення селфі-треку.
7. Визначення індивідуального успіху з опрацьованої сторінки. (Робота із малюнками селфі-треку).
- Діти розгляньте власні селфі-треки.
- Над якими завданнями нам ще треба попрацювати?
- Що викликало ускладнення?
- Що вдалося?
8. Домашнє завдання.
Ст..37 впр.4 (чит.і переклад.), ст.. 36 впр.3 (вивч.слова).
9. Рефлексія.
- Що незвичайне було сьогодні на уроці?
- Про що нове ви дізналися?
- Що вам вдається?
- Чи відчували ви якісь труднощі у виконанні завдань?
- Над чим ви маєте ще попрацювати?
Заняття 11
Мета: формувати вміння доповнювати блок-карту, актуалізувати знання з часу Past Simple, формувати вміння перекладати речення англійською мовою, вчити складати розповідь в минулому часі, продовжувати роботу над правильним артикулюванням звуків, розвивати навички читання та перекладу тексту.
(на дошці розташована розтяжка із прикладами привітань, учень обирає і вітається з вчителем, і так кожен учень один за одним).
3.2 Переклади речення англійською мовою.
- Розбір неправильних дієслів та переклад.
(сильніші учні виконують самостійно, письмово в зошитах, потім звіряються із дошкою).
3.3 Розкажи про те, що в тебе відбувалось у вересні. Використовуй прислівники –індикатори минулого часу.
- Повторення прислівників-індикаторів минулого часу. (хором).
- Підготовка до складання розповіді.
- Розповідь про події у вересні. (один учень розповідає, всі уважно слухають, після розповіді задають питання по прослуханому).
- Заповнення селфі-треку.
4. Фізична хвилинка.
5. Робота з посібником.
5. 4 Вимов звуки. Познач світлину з відповідною артикуляцією. Прочитай слова, правильно артикулюючи звуки.
- Ознайомлення із транскрипційними знаками уроку.
- Вправляння у вимові.
- Визначення відповідної світлини.
- Читання слів. (хором, за вчителем, «ланцюжком»). Аудіо запис (4-38-4)
- Заповнення селфі-треку.
6. Визначення індивідуального успіху з опрацьованої сторінки. (Робота із малюнками селфі-треку).
- Діти розгляньте власні селфі-треки.
- Над якими завданнями нам ще треба попрацювати?
- Що викликало ускладнення?
- Що вдалося?
7. Робота з посібником.
7.5 Прочитай текст. Підкресли дієслова в минулому часі. Склади з ними заперечні речення про події, що відбулися.
- Читання тексту вчителем;
- Словникова робота (punctuation, emoticon, emoji, popular, social media);
- Прослуховування аудіо запису (4-39-5);
- Читання тексту із аудіо записом;
- Підкреслення дієслів в минулому часі (сильніші діти працюють самостійно).
- Робота із текстом в парах: читання, переклад, відповіді на запитання, складання заперечних речень;
- Заповнення селфі-треку.
7.6 Запиши числівники в другу колонку за зразком. Склади з ними три питальних речення в минулому часі.
- Повторення числівників: кількісних та порядкових;
- Завдання виконується по варіантам;
- Учні працюють в парах, запитують та відповідають про свій день народження.
- Заповнення селфі-треку.
8. Визначення індивідуального успіху з опрацьованої сторінки. (Робота із малюнками селфі-треку).
- Діти розгляньте власні селфі-треки.
- Над якими завданнями нам ще треба попрацювати?
- Що викликало ускладнення?
- Що вдалося?
9. Домашнє завдання.
Ст..39 впр. 5 (чит. і переклад.)
10. Рефлексія.
- Що вдалось на сьогоднішньому уроці?
- Над чим ще треба попрацювати?
- Чи задоволені ви своєю роботою?
Заняття 12
Мета: формувати вміння працювати самостійно, в парах, в групах, складати повідомлення-привітання; вчити брати активну участь в парній, груповій роботі; розвивати навичку читання, читання QR-коду; удосконалювати навичку складання речення в минулому часі
1. Привітання .
(на дошці розташована розтяжка із прикладами привітань, учень обирає і вітається з вчителем, і так кожен учень один за одним).
2. Введення в сферу іншомовного спілкування.
- Пісня «Telling the time».
3. Робота з посібником.
3.1. Запиши інформацію про свята.
- Учні працюють самостійно;
- Виконується самоперевірка з опорою на дошку.
- Заповнення селфі-треку.
3.2. Прочитай повідомлення –привітання. Склади власне повідомлення- привітання зі святом. Набери його в месенджері та відправ другові.
- Розбір особливостей смс-привітань та шаблонних фраз;
- Опрацювання шаблонних фраз з опорою на дошку;
- Читання повідомлення-привітння;
- Створення власного повідомлення-привітання з опорою на шаблон (сильніші учні працюють самостійно) фронтально;
- Набір повідомлення;
- Заповнення селфі-треку.
4. Визначення індивідуального успіху з опрацьованої сторінки. (Робота із малюнками селфі-треку).
- Діти розгляньте власні селфі-треки.
- Над якими завданнями нам ще треба попрацювати?
- Що викликало ускладнення?
- Що вдалося?
5. Фізична хвилинка.
6. Робота з посібником.
6.3. Запиши назви емодзі. Користуйся довідкою. Подивись фрагмент мультфільму за QR-кодом. Познач емодзі, які зустрічались у відео.
- Робота із словами у довідці;
- Запис назв емодзі;
- Зчитування QR-коду;
- Перегляд фрагменту мультфільму;
- Позначення тих емодзі, які вони побачили у фрагменті фронтально;
- Заповнення селфі-треку.
6.4. Зобрази емоції та стани через емодзі або емотікони. Склади речення з даними прикметниками в минулому часі. Назви емотікони. Користуйся зображенням за QR-кодом.
- Словникова робота;
- Учні працюють в групах. Зображення емоцій та станів через емодзі або емотікони.
- Змагання між групами. Одна група малює на дошці зображення – інші вгадують, яке слово зашифроване;
- Самостійна, письмова робота для сильніших учнів - скласти 3 речення з даними прикметниками в минулому часі, з слабшими учнями – фронтально з опорою на шаблон і словами-довідками;
- Робота в парах: користуючись QR-кодом, учні відкривають на телефоні gif-зображення, на якому емодзі змінюють один одного. По черзі учня роблять скрін та називають «зловлений» емодзі.
- Заповнення селфі-треку.
6.5. Проєктна групова робота.
- Учні працюють в групах;
- Обрати кілька емодзі та створити для них власну назву або емотікон;
- Скласти 3 речення в минулому часі про пригоди емодзі.
- Заповнення селфі-треку.
7. Визначення індивідуального успіху з опрацьованої сторінки. (Робота із малюнками селфі-треку).
- Діти розгляньте власні селфі-треки.
- Над якими завданнями нам ще треба попрацювати?
- Що викликало ускладнення?
- Що вдалося?
8. Домашнє завдання.
Ст..40 впр. 2 (відправити повідомлення-привітання, зробити і принести скріншот), с. 41 впр. 5 (скласти 3 речення в минулому часі про пригоди обраних 3 емодзі).
9. Рефлексія.
- Як складаються повідомлення-привітання?
- Що важливе для подальшого навчання ми сьогодні вчилися виконувати?
- Що нове ви відкрили на уроці?