План-конспект уроку з англійської мови в 4 класі

Про матеріал
Мета: актуалізувати знання з Present Simple; ознайомити в новими ЛО; формувати навичку читання та перекладу текстів написаних англійською мовою; удосконалювати навичку роботи з аудіо записом і розумінням прослуханого; актуалізувати уявлення про дієслова в минулому часі.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з англійської мови в 4 класі

Складала вчитель англійської мови Марусенко Аліна Василівна

Тиждень 4 (Календарні дати вересня). Смайл. Емодзі. Свята. Привітання.

Заняття 10

Мета: актуалізувати знання з Present Simple; ознайомити в новими ЛО; формувати навичку читання та перекладу текстів написаних англійською мовою; удосконалювати навичку роботи з аудіо записом і розумінням прослуханого; актуалізувати уявлення про дієслова в минулому часі.

1. Привітання .

(на дошці розташована розтяжка із прикладами привітань, учень обирає і вітається з вчителем, і так кожен учень один за одним).

2. Введення в сферу іншомовного спілкування.

- Пісня «Learn ordinal numbers in English».

3. Робота з посібником.

3.1. Заповни перші дві колонки таблиці. Заповни останню колонку на останньому цього тижня занятті з англійської мови. Порівняй інформацію в таблиці.

-  Заповнення селфі-треку.

3. 2. Прочитай речення. Запиши дієслова в потрібній формі. Підкресли прислівники-індикатори часу.

- Повторення Present Simple;

- Повторення індикаторів відповідного часу;

- Запис дієслова в потрібній формі.

-  Заповнення селфі-треку.

3.3. Послухай та повтори слова.

- Презентація нових ЛО. Аудіо запис (4-36-3).

- Словникова робота.

- Практикування з новими ЛО. Аудіо запис (4-36-3-random).

- Повторення вивчених ЛО за малюнками.

- Вправляння у вимові вивчених ЛО.

- Заповнення селфі-треку.

4. Визначення індивідуального успіху з опрацьованої сторінки. (Робота із малюнками селфі-треку).

- Діти розгляньте власні селфі-треки.

- Над якими завданнями нам ще треба попрацювати?

- Що викликало ускладнення?

- Що вдалося?

5. Фізична хвилинка.

6. Робота з посібником.

6.4. Знайди та обведи слова, подані в завданні №3 (раніше вивчені ЛО). Послухай аудіо запис. Підкресли дієслова в минулому часі.

- Читання тексту вчителем;

- Прослуховування аудіо запису (4-37-4);

- Читання за аудіозаписом;

- Читання «ланцюжком»;

- Прослуховування аудіо запису та підкреслення дієслів в минулому часі;

- Робота в парах. Обвести вивчені ЛО.

- Заповнення селфі-треку.

6. 5. Познач назви дійових осіб із завдання № 4, яким належать ці висловлювання.

- Сильніші учні виконують самостійно, перевірка фронтально з опорою на дошку;

- Слабші учні виконують фронтально;

- Заповнення селфі-треку.

7. Визначення індивідуального успіху з опрацьованої сторінки. (Робота із малюнками селфі-треку).

- Діти розгляньте власні селфі-треки.

- Над якими завданнями нам ще треба попрацювати?

- Що викликало ускладнення?

- Що вдалося?

8.  Домашнє завдання.

Ст..37 впр.4 (чит.і переклад.), ст.. 36 впр.3 (вивч.слова).

9. Рефлексія.

- Що незвичайне було сьогодні на уроці?

- Про що нове ви дізналися?

- Що вам вдається?

- Чи відчували ви якісь труднощі у виконанні завдань?

- Над чим ви маєте ще попрацювати?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 11

Мета: формувати вміння доповнювати блок-карту, актуалізувати знання з часу Past Simple, формувати вміння перекладати речення англійською  мовою, вчити складати розповідь в минулому часі, продовжувати роботу над правильним артикулюванням звуків, розвивати навички читання та перекладу тексту.

 

  1.                Привітання .

(на дошці розташована розтяжка із прикладами привітань, учень обирає і вітається з вчителем, і так кожен учень один за одним).

  1.                Введення в сферу іншомовного спілкування.
  •                   Пісня «How to tell the time».
  1.                Робота із посібником.
    1.             Доповни блок-карту за часом Present Simple. Розкажи правило.
  •                   Повторення вживання минулого неозначеного часу;
  •                   Повторення значення значків в першій таблиці;
  •                   Повторення способу розділення дієслів в англійській мові на правильні і не правильні;
  •                   Заповнення першої блок-карти;
  •                   Заповнення індикаторів другої блок-карти.
  •                   Заповнення селфі-треку.

3.2 Переклади речення англійською мовою.

- Розбір неправильних дієслів та переклад.

(сильніші учні виконують самостійно, письмово в зошитах, потім звіряються із дошкою).

  •                   Словникова робота.
  •                   Виконання вправи. (один учень біля дошки, останні в зошитах).
  •                   Заповнення селфі-треку.

3.3 Розкажи про те, що в тебе відбувалось у вересні. Використовуй прислівники –індикатори минулого часу.

- Повторення прислівників-індикаторів минулого часу. (хором).

- Підготовка до складання розповіді.

- Розповідь про події у вересні. (один учень розповідає, всі уважно слухають, після розповіді задають питання по прослуханому).

- Заповнення селфі-треку.

4. Фізична хвилинка.

5. Робота з посібником.

5. 4 Вимов звуки. Познач світлину з відповідною артикуляцією. Прочитай слова, правильно артикулюючи звуки.

- Ознайомлення із транскрипційними знаками уроку.

- Вправляння у вимові.

- Визначення відповідної світлини.

- Читання слів. (хором, за вчителем, «ланцюжком»). Аудіо запис (4-38-4)

- Заповнення селфі-треку.

6. Визначення індивідуального успіху з опрацьованої сторінки. (Робота із малюнками селфі-треку).

- Діти розгляньте власні селфі-треки.

-  Над якими завданнями нам ще треба попрацювати?

-  Що викликало ускладнення?

- Що вдалося?

7. Робота з посібником.

7.5 Прочитай текст. Підкресли дієслова в минулому часі. Склади з ними заперечні речення про події, що відбулися.

- Читання тексту вчителем;

- Словникова робота (punctuation, emoticon, emoji, popular, social media);

- Прослуховування аудіо запису (4-39-5);

- Читання тексту із аудіо записом;

- Підкреслення дієслів в минулому часі (сильніші діти працюють самостійно).

- Робота із текстом в парах: читання, переклад, відповіді на запитання, складання заперечних речень;

- Заповнення селфі-треку.

7.6 Запиши числівники в другу колонку за зразком. Склади з ними три питальних речення в минулому часі.

- Повторення числівників: кількісних та порядкових;

- Завдання виконується по варіантам;

- Учні працюють в парах, запитують та відповідають про свій день народження.

- Заповнення селфі-треку.

8. Визначення індивідуального успіху з опрацьованої сторінки. (Робота із малюнками селфі-треку).

- Діти розгляньте власні селфі-треки.

- Над якими завданнями нам ще треба попрацювати?

- Що викликало ускладнення?

- Що вдалося?

9. Домашнє завдання.

Ст..39 впр. 5 (чит. і переклад.)

10. Рефлексія.

- Що вдалось на сьогоднішньому уроці?

- Над чим ще треба попрацювати?

- Чи задоволені ви своєю роботою?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 12

Мета: формувати вміння працювати самостійно, в парах, в групах, складати повідомлення-привітання; вчити брати активну участь в парній, груповій роботі; розвивати навичку читання, читання QR-коду; удосконалювати навичку складання речення в минулому часі

1. Привітання .

(на дошці розташована розтяжка із прикладами привітань, учень обирає і вітається з вчителем, і так кожен учень один за одним).

2. Введення в сферу іншомовного спілкування.

- Пісня «Telling the time».

3. Робота з посібником.

3.1. Запиши інформацію про свята.

- Учні працюють самостійно;

- Виконується самоперевірка з опорою на дошку.

- Заповнення селфі-треку.

3.2. Прочитай повідомлення –привітання. Склади власне повідомлення- привітання зі святом. Набери його в месенджері та відправ другові.

-  Розбір особливостей смс-привітань та шаблонних фраз;

- Опрацювання шаблонних фраз з опорою на дошку;

- Читання повідомлення-привітння;

- Створення власного повідомлення-привітання з опорою на шаблон (сильніші учні працюють самостійно) фронтально;

- Набір повідомлення;

 - Заповнення селфі-треку.

4. Визначення індивідуального успіху з опрацьованої сторінки. (Робота із малюнками селфі-треку).

- Діти розгляньте власні селфі-треки.

- Над якими завданнями нам ще треба попрацювати?

-  Що викликало ускладнення?

-  Що вдалося?

5. Фізична хвилинка.

6. Робота з посібником.

6.3. Запиши назви емодзі. Користуйся довідкою. Подивись фрагмент мультфільму за QR-кодом. Познач емодзі, які зустрічались у відео.

- Робота із словами у довідці;

- Запис назв емодзі;

- Зчитування QR-коду;

- Перегляд фрагменту мультфільму;

- Позначення тих емодзі, які вони побачили у фрагменті фронтально;

- Заповнення селфі-треку.

6.4. Зобрази емоції та стани через емодзі або емотікони. Склади речення з даними прикметниками в минулому часі. Назви емотікони. Користуйся зображенням за QR-кодом.

- Словникова робота;

- Учні працюють в групах. Зображення емоцій та станів через емодзі або емотікони.

- Змагання між групами. Одна група малює на дошці зображення – інші вгадують, яке слово зашифроване;

- Самостійна, письмова робота для сильніших учнів -  скласти 3 речення з даними прикметниками в минулому часі, з слабшими учнями – фронтально з опорою на шаблон і словами-довідками;

- Робота в парах: користуючись QR-кодом, учні відкривають на телефоні gif-зображення, на якому емодзі змінюють один одного. По черзі учня роблять скрін та називають «зловлений» емодзі.

- Заповнення селфі-треку.

6.5. Проєктна групова робота.

- Учні працюють в групах;

- Обрати кілька емодзі та створити для них власну назву або емотікон;

- Скласти 3 речення в минулому часі про пригоди емодзі.

- Заповнення селфі-треку.

7. Визначення індивідуального успіху з опрацьованої сторінки. (Робота із малюнками селфі-треку).

- Діти розгляньте власні селфі-треки.

- Над якими завданнями нам ще треба попрацювати?

- Що викликало ускладнення?

-  Що вдалося?

8. Домашнє завдання.

Ст..40 впр. 2 (відправити повідомлення-привітання, зробити і принести скріншот), с. 41 впр. 5 (скласти 3 речення в минулому часі про пригоди обраних 3 емодзі).

9. Рефлексія.

- Як складаються повідомлення-привітання?

- Що важливе для подальшого навчання ми сьогодні вчилися виконувати?

- Що нове ви відкрили на уроці?

 

 

docx
Додано
9 грудня 2021
Переглядів
1187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку